NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een beetje last daarvan... Of een licht streepje ofzo waaruit zou kunnen blijken dat 't HCG afneemt. Ik heb al bijna 2 weken niet meer getest, na eerste testen. Horrorgedachten. Waarschijnlijk totaal ongegrond!

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik duim voor je maar onthou al heb je een lichte streep ik las net dat de testen van mvm veeeeeel meer hcg nodig hebben dan Kruidvat etc.

3. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Wees blij dat je niet zoveel klachten hebt norki ;) Ben hier de hele dag beroerd, gelukkig niet overgeven (heb ook zo een fobie ;))
    Maar heel de dag beroerd is ook echt geen pretje, moet echt zin maken om iets met mijn dochter te gaan doen. Gelukkig kan ze ook prima kwartiertjes alleen spelen.
    En smorgens haal ik haar bij mij in bed en zet ik Nick JR. erop en dan liggen we heerlijk nog een uurtje voordat we naar beneden gaan.. Haha, ff misbruik maken van de situatie :D

Hier laatste weekje werken en dan zondag lekker 2 weken vakantie, maar eerst..... over 3 dagen de eerste echo :D

4. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Veel meer HCG nodig? In dat geval heb ik nog meer hoop dat het wel goed zit..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,8 KB
      Weergaven:
      4
  5. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Dat is een mooie knaller Norki Maki, moet eerst wel een paar keer kijken hoe jouw naam te schrijven haha.

Hier ook niet heel veel kwaaltjes gelukkig maar dat kan nog komen! Af en toe wat duizelingen, moe en zeer gevoelige borsten, en kan niet alle geuren hebben, lijkt ook wel dat ik alles 10 keer zo sterk ruik.

Zijn de flessen alsnog opgehaald?

Morgen nog twee weekjes en dan de echo, vind het wel heel spannend moet ik zeggen, neemt in ieder geval wel weer een stukje onzekerheid weg wanneer die geweest is.

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Je mag me ook sushi noemen zoals sommige makkelijker vinden 😋

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Kijk dat is top. Die testen werken pas vanaf 500 staat er dus jij heb veeeeeel meer.
    Nu ik nog pffff

8. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    En blijkbaar is dat een goed teken? Heb er niet zoveel verstand van. Bij jou komt het ook vast goed. Zie je foto wel verschijnen! 😊

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik maak me nog steeds druk om die test, heb ergens gelezen dat ze gewoon net zo gevoelig zijn als een zwangerschaps test van de action of een andere vergelijk baren en dat het een fabeltje is dat ze meer hcg nodig hebben.mijn streepje was net niet zo knal als de controle lijn. Ik heb sinds donderdag die ongie krampjes niet meer,en sinds vandaag doen me borsten ook niet zeer meer !! O vindt het dood eng!!! Heb vanaf begin af aan grote zere borsten,en nu kan ik er in knijpen en voel helemaal niks meer.terwjl ze gistere avond echt nog zeer deden .maak me echt zorgen ben in staat om naar de kruitvat te rennen voor een test!!

Mooie test norki maki!!

10. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Snap dat je je dan zorgen maakt. En herken het ook. Maar ik heb helemaal geen kwaaltjes of zo goed als geen en dat schijnt niks te zeggen..
    En wat betreft pijnlijke borsten. Overdag heb ik daar niet zo heel erg last van. Voornamelijk 's avonds.. Hoe ver ben je nu ook alweer en wanneer echo?

11. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    dan test je met een kV deed ik ook vorige zwangerschap toen ik 6 weken was en bang.

12. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Inderdaad nog even een testje doen voor wanneer je twijfelt, is niks om zo in de onzekerheid te zitten :(

13. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    De kans op een miskraam is 10 procent lees ik dus 90% gaat goed.

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ben zo onzeker ! Ene keer denk ik het gaat goed voel het, andere moment ben ik bang. Heb vanaf dag 1 pijnlijke borsten gehad en vind het gewoon raar dat het opeens weg is . Kan een hormoon schommeling zijn maar heb liever dat ze gewoon pijn doen! Heb net de cb gedaan! Staat gelukkig toch 3+. Hoop dat het snel vrijdag is en alles goed is daarbinnen! En wil me pijnlijke borsten graag terug!

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    baal er soms van,ene moment geniet ik.en andere moment gebeurt er weer iets waardoor ik denk o help!
    Eerste week dat me test een paar dagen gelijk was,maarja dat kan gebeuren.
    Toen voelde ik me weer goed en had ik roze afveegje en de dag erna door me vinger rood bloed,wat gelukkig meteen gestopt was.
    En nu dit weer dat me borsten ineens niet meer zeer doen.
    Gelukkig staat er 3+ op me test dus moet er maar vanuit gaan dat het goed is

16. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik vind het er ook goed uit zien, ik ben ook heel erg onzeker, want de ene dag helemaal geen kwaaltjes en een dag later weer wel, het kan heel erg schommelen, ga ervan uit dat jij binnenkort een mooie echo hebt.

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik wil niet rot zijn en mensen nu bang maken. Maar al is je hcg en de weken nog zo goed en nog zi prima nog kan het fout zitten.
    Daarom heb ik al die tijd gewoon besloten volop te genieten. Weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan.
    En ik verlang ook echt naar mijn echo zodat ik eindelijk hopelijk een mooi hartje zie kloppen.
    Vandaag gaat het een stuk beter met de misselijkheid Rn ik kies er maar voor om daar van te genieten. Ook mijn borsten doen haast geen pijn halleluja!
    Ik hou mij er maar aan dat 10 % een miskraam is dus dat je altijd nog 90% kans hebt dat het goed gaat.

En ik wacht vol smart en blijdschap op jullie eerste echo deze week!
    Maar voor nu geniet van iedere dag dat wr zwanger mogen zijn !

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik weet het ladytwilight .
    De vk had dat vorige week ook gezegd toen ik zei dat ik wel een beetje bang was voor de mvm test.
    Toen zei ze ook dat je hcg nog steeds heel hoog kan zijn maar alsnog mis is.
    Dus die test zegt helemaal niks.
    Gaan nog 2 lange dagen worden denk ik eer het vrijdag is pff.
    Ik hoop zo dat het goed is.en die borsten er niks mee te maken hebben

19. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Eens hoor Lady. Het is een wonder waarvan ik hoop dat het mag blijven en probeer te genieten en blij te zijn dat ik me zo goed voel.
    En dat ik alvast mee mag doen omdat het een bijdrage kan leveren voor andere vrouwen. Ook als het misgaat, dan heb ik dat toch gedaan. De wetenschap dat ik zwanger kan worden is al een zegen. En als het misgaat verander je er uiteindelijk ook niets aan. Realistisch, nuchter en blij wil ik zijn. En als ik ergens mee moet dealen zie ik dat t.z.t. wel.

20. linnied

linnied Lid

5 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    Hier zijn de kwaaltjes ook aanwezig hoor, af en toe erg misselijk en dan is dat zo weer weg, vanmiddag zo in slaap gevallen voor 20 min en toen was ik er weer.
    En 's avonds ben ik blij als me bh uitkan, want ze voelen dan wel erg zwaar aan.
    En die kwaaltjes is bij iedereen anders. 5 jaar geleden had ik nergens last van en toen is me kanjer geboren en de laatste zwangerschap een half jaar geleden, was ik de gehele dag misselijk, was ik net een uurtje uit bed kon ik zo weer gaan slapen en je hoefde alleen maar naar mijn borsten te wijzen en ze deden al pijn, helaas was deze zwangerschap uitgelopen op een miskraam.
    Dus die kwaaltjes zeggen niks, probeer gewoon van het moment van NU te genieten. Ik probeer het ook ondanks dat ik het wel allemaal heel eng vind. gelukkig is het al bijna donderdag.

Deel Deze Pagina