NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden, tis weer even geleden dat ik geschreven heb! Ik lees wel elke dag met jullie mee hoor!! Hij

Rissie het is veel makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer wat vertrouwen te hebben. Stressen is ook niet goed voor je kleintje! En als het mis gaat dan is er niks dat jij daaraan zou kunnen veranderen. Ik weet dat het moeilijk is..maar probeer het! Voor je baby!

Meiden help me, hoe kunnen jullie je in vredesnaam concentreren op werk!? Pffff ik werk 40 uur en ben zo ontzettend moe en misselijk! Vanmorgen paar keer boven de pot gehangen (gelukkig was ik nog thuis) en eenmaal op werk koude doekjes tegen me ogen aan gehouden om wakker te blijven! En dat terwijl ik altijd dik 8,5 uur slaap! Ohh weet niet hoelang ik dit volhoud op werk...maarja ziekmelding is ook zo wat. Wie weet voel ik me nog een paar weken zo... Iemand tips? Of dit herkent?

Xxx

2. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    De kwaaltjes blijven hier ook op en af gaan.. Dan weer veel last van m'n borsten en dan weer helemaal niks. Alleen de vermoeidheid is constant. Heel verwarrend allemaal.
    Morgen heb ik de eerste echo bij de gynaecoloog en vind het enorm spannend. Ben helemaal zenuwachtig.. Morgen eerst even voor 2 uurtjes naar m'n werk en dan naar de gyn want als ik thuis blijf word ik alleen maar zenuwachtiger.. Duimen jullie mee voor een gezond wondertje met een kloppend hartje :)....

3. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Tuurlijk duimen wij mee komt vast goed!

Erg he die kwaaltjes en dan vooral die moeheid dat is bizarrrr als ik net wakker ben dan ben ik nog een wrak terwijl ik echt veel slaap en dan kom ik eindelijk weer tot leven o smiddags weer in te storten.

Lig nu alleen met buikpijn op de bank dat vind ik altijd wel wat eng maar zal het groeien wel weer zijn!

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    ja ik probeer het toch maar los te laten.stressen lost niks op.
    Moe zijn is erg vervelend hier smiddags ook niet meer vooruit te branden,gelukkig werk ik groot en deels voor me zelf en kan ik tussen door even een uurtje liggen.
    Heb wel weer het idee dat er weer wat gevoel terug komt in me borsten,dus ben weer iets gerust .
    Nika veel succes morgen bij de echo!! Duim voor een mooi Hartje en baby'tje!
    Snap dat je zenuwachtig ben haha .ik denk dat ik donderdag ook stuiter.
    Gelukkig mag ik 9 uur s ochtend dus lekker optijd

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oké om het hier lekker "luchtig" te houden komt mijn verhaal.

de hele dag maar heel licht misselijk geweest Savonds krampen in mijn buik... Nou laat ik mij toch een scheten als een bouwvakker dat is niet normaal!!!!!!
    Nu is de buikpijn weg en die heeft plaats gemaakt voor de misselijkheid door die harde scheten! Om je dood te schamen haha!

Nu lekker slapen morgen half 10 mvm en ik vind het dood eng!

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha ik dat het gister avond ook. Krampen en scheten .die scheten luchten enorm op hihi.
    Spannend morgen!! Succes

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ook ik lees nog steeds met jullie mee dames!!!

Nika heel veel plezier en Succes morgen! Hooelijk trap je af met goed nieuws en een mooi hartje!!! Ik ga duimen!!

LadyT, hopelijk morgenochtend een mooie test voor mvm!!

Hier ook een stuiterbal!! Morgen nog doorkomen en dan mag ik donderdag ook kijken of het deze keer wel goed zit!!! Ben op van de zenuwen!!!! Ben zo bang en hoopvol tegelijk... Nog 1 dag, nog 1 :D

8. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Spannend inderdaad zeg jullie echo bijna pfff ik moet nog een week wachten wat een hel!

9. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ik heb pas over 2 weken mijn echo, ben ook zo benieuwd hihi dan wordt het ook allemaal wat echter vind ik, weet niet hoe jullie daar tegen aan kijken? Is vanzelfsprekend een heel spannende tijd maar lekker van genieten.

Betreft het ziek zijn, erg lastig! Ik werk niet doe wel wat thuiswerk maar dat kan ik zelf indelen dus wanneer ik mij niet lekker voel dan ga ik even liggen. Maar wanneer het echt niet kan dan zou ik mij gewoon ziek melden wanneer je je zo ellendig voelt is het ook niks om op het werk te zijn.

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja teaum ik heb dat ook wel dat ik denk als ik de echo zie is het echt!!
    Je voelt af en toe dingen dat je denkt ja ben zwanger,maar verder zie je nog niks haha,denk ook straks als ik een buik krijg het nog echter wordt!

11. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Hoi!

Gisteren en vandaag heb ik me helaas ziek moeten melden van werk. Heb het ook maar gelijk gezegd omdat ik vorige maand ook al ziek ben geweest. Het zou dan een beetje vaak zijn! Daarbij voel ik me zo beroerd dat ik het ook wel fijn vind dat mijn werkgever ervan af weet.

Heb overigens nu zetpillen; primperan. Het werkt ietsje, geef iig niet zo vaak meer over maar ben nog wel erg misselijk. Heb ook honger, maar door de misselijkheid krijg ik amper iets naar binnen!

Dames; succes vandaag met mvm en de echo('s)!

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Yeahhhh!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      4
  13. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Nou als dat geen knaller is Lady! ;) Dan weet ik het ook niet meer!

Cdvg heel erg veel succes morgen! Mijn duimen draaien even extra hard voor jou!

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou idd ik ben er echt blij mee. Was echt doodsbang haha.

15. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Wauw. Wat een knaller!!

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mooie test lady twilight !!

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie test lady!!

Hoe gaat het met nikaa???!

18. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Ziet er goed uit Twilight! :D

19. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier gaat het ook top!
    Net de echo gehad en een prachtig kloppend hartje gezien! We zijn zo gelukkig!! :)

20. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yes! Goed zo Nikaa! Een goed begin is het halve werk!

Deel Deze Pagina