NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Leuk allemaal die mooie echo's! Fijn dat jullie al hartjes hebben zien kloppen, dat geeft toch wat rust :)

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik de echo pas met bijna 9 weken heb (8w6d), maar wellicht is er dan al echt een minimensje te zien. Superspannend!

2. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Waaahhh cdvg ben zooo blij voor je!! Eindelijk goed nieuws! Nu kun je voorzichtig echt ervan gaan genieten, super!!:D
    Nikaa en linnied, super fijn en van harte met de mooie echo en het kloppende hartje!! :D

Susanne gezellig dat je mee komt kletsen hier!
    Ismi niet doen dat lezen, geloof me, heb het ook gedaan doe het nu niet meer je vergalt je hele zwangerschap! Lees alleen nog maar de positieve en leuke dingen:)

Rissie en Norki heel veel succes morgen duim hard voor jullie!!!

3. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja klopt. Ik weet het ook wel. Maar waarom groei ik dan zo snel? Ik heb al een even grote buik als mijn buurvrouw die 22 weken zwanger is.... het is dan wel m'n 3e kindje maar dan nog!

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ik kan het me voorstellen dat je je zorgen maakt maar het is en je derde kindje en je darmen zetten op en verplaatsen.
    Maar als je het niet vertrouwt, volg je gevoel en dan zou ik toch de vk bellen voor een vroegere echo. Zou ik doen in jouw geval anders blijf je jezelf gek maken. Dikke knuffel voor jou! Xx

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ismi denk dat het ook komt doordat het je derde baby'tje is.
    Anders eventjes de vk bellen.

Misschien een hele rare vraag maar sinds de urine opvang voor mvm zie ik steeds sliertjes drijven,,, is dit afscheiding ?

6. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dank jullie meiden.. Zoo fijn dit.
    Ik weet dat we er nog niet zijn maar dit voelde voor nu heel erg goed.
    Nu hopen dat het mooi doorgroeit en volgende week nog een mooie echo heb.

Ik ga vanavond weg dus dames die morgen een echo hebben, Succes en veel plezier.

ismi, Misschien omdat het je derde kindje is, je darmen flink opzetten, je een tweeling krijgt? Vast geen nare erge dingen hoor. Probeer je rustig te houden.. :)

Ook al weet je exact je eisprong (net als ik) je kan alsnog achteruit gezet worden.. Je meet namelijk je piek en niet je daarwerkelijk sprong, Als je je piek hebt, dan komt je eisprong binnen 24 tot 48 uur. Tevens kun je een late innesteling hebben gehad en door die twee dingen samen kun je dus iets minder langer zwanger zijn dan gedacht. :D

7. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja ik las het online ik schrok er best wel van helema dames die wel tot 2 weken achteruit gezet Zijn. Maar ja zolang het maar goed gaat de zwangerschap.

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O dat lijkt me echt niet leuk om ver achteruit gezet te worden,1 of 2 dagen is nog te doen maar langer niet hoor

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Nee lijkt me ook niet fijn, maar aan de andere kant, je bent in ieder geval zwanger, het hartje klopt, wie weet heb je heel laat de innesteling gehad. Ik kan dat mezelf niet voorstellen aangezien ik 2 dagen na vermoedelijke ei al symptomen voelde. Maar weet niet of dat ook door de bevruchting kan komen. Ahhh duurt me echt te lang tot woensdag!!! Kon je maar gewoon even een paar dagen vooruitspoelen he :D

10. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden!! Mooie echo incl. een kloppend hartje. Wat een geruststelling. Morgen weet ik ook meer. Kijk er zo naar uit!

11. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mijn gyn twijfelde ook of ik een paar dagen terug gezet moet worden. Gaan ze 12 juni bij de volgende echo nu weer verder bekijken. Ik wacht het wel af.
    Voor de meiden die morgen en volgende week voor de echo gaan; heel veel succes met wachten nog even en ik duim voor meer van die prachtige echo's voor jullie!

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ismie om je gerust te stellen!!!! Ik was dus bijna buikloop maar gaat hier gewoon in rap tempo door en dat zou ik nooit geloven. Maar ook mijn tweede nu.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      4
  13. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thanks meiden.

Ik zie het wel hoor haha. Ik kan er toch niet binnenin kijken en alleen omdat ik me zorgen maak, doet de gyn echt geen echo.
    Ze zijn best hard hier. Hoop gewoon dat het goed komt.

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Jeetje ik zit net naar een scharrelkippen houderij op tv te kijken en ik moet gewoon keihard huilen, mijn vriend zit zich kapot te lachen en vervolgens moet ik ook lachen maar ook huilen tegelijk 10 min lang:$ zullen de zwangerschapshormonen wel zijn!! :D meer vrouwen hier last van?:D

15. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    En daarna schiet ik in de lach door het woord eiconoom....:)werkelijk ik kan niet meer stoppen ik moet keihard lachen en daarna weer huilen en weer lachen en weer huilen heb het gloeiend heet ervan.... wat gebeurt er met me dit is echt eng:p:$

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha gekkerd !!! Ik moest huilen van de roparun van de week !! Ok stom, en moet huilen bij het berichtje uit de buik het week filmpje!!

Jeetje twilight wat een buik! Zo een heb ik nog lange na niet!!!

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahah leuk hè hormonen 😂

18. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Haha 😂

19. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    #519 Norki Maki, 28 mei 2015
    Laatst bewerkt: 28 mei 2015
    Berichtje je uit de buik het weekfilmpje?

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    nou ik vind het ook heel erg bizar hoor. Ik denk maar zo die darmen van mij zijn nog erger de kluts kwijt als dat ze al waren haha.

Deel Deze Pagina