Ja kanonnen zeg dat is ook echt bizar haha! Ik blijf mij verbazen hoe het toch kan potver hee wel gaaf!
Ja leg dat maar eens uit in je omgeving! Hoe verberg je zoiets.. En ik maak me dus nu zorgen omdat het zo hard gaat... het is nog geen baarmoeder, daar ben ik me wel degelijk van bewust, maar hoe kan dit dan? Zijn dit echt de darmen? Zo erg? Ik kan me serieus niet herinneren dat ik dit zo bij de eerste 2 had..
Jeetje ismi!! Tja die valt niet te verbeten haha misschien zijn het er idd wel 2!! Ja kijk maar is op berichtjeuitjebuik.nl Daar kan je het weken aantal invullen en krijg je info en zie je ook een filmpje hoe de beeb er nu uitziet! Om van te huilen gewoon zo mooi
Wauw Ismi, dat is inderdaad al een flinke buik! Dat huilen herken ik ook... was helemaal in tranen van de week bij Independence day, toen de first lady doodging en het kindje vroeg of mama nu sliep... Slik, krijg zo weer tranen Ik heb sinds een paar dagen last van overtollig speeksel, bah bah bah... En continu blijven slikken, daar word ik dan weer misselijk van... Hoop dat dit snel weg gaat (Nog 14 uur )
Zo Ismi Dat valt inderdaad niet meer te verbergen. Geen idee waarom je dit al zo vroeg hebt? Misschien weten je darmen al heel vroeg waar ze heen moeten Dit was mijn buik de afgelopen twee weken. Hier ook nog niet echt iets te zien
Woow Ismi jeetje dat is inderdaad echt niet te verbergen. Misschien wel een tweeling inderdaad of darmen, ik weet het niet. Kun je niet de vk bellen en je zorgen uitspreken? Dames duim voor jullie vandaag!! Voor mooie echo's Ben zelf weer beetje back to earth hahah jeetje zeg
Ohh mijn moeder belde net ( ze weet het nog niet) maar heb haar 3 weken geleden wel verteld dat ik het gevoel had dat het raak was. (Had het toen warm, steken in liezen enz.) maar daarna ben ik daar niet meer op terug gekomen. Zegt ze net: " dat wat jij dacht he, was het zo?" Ze durfde er niet meer over te beginnen. Dus heb maar gezegd dat het niet zo was en dat ik altijd dingen dacht te voelen enz. Zei ze dat ik daar inderdaad goed in was en begon ze me gerust te stellen van het komt wel een keer goed enz. Ontzettend lief maar ik dacht ondertussen ze moest eens weten!!!! Donderdagavond gaan we daar eten en mits de echo goed is willen we hun dan op een leuke manier het goede nieuws vertellen. Dat verwachten ze nu dus echt niet! Vind ik zoooo leuk dat het echt nog een verrassing is nu! leugentje om hun eigen bestwil maar dat begrijpen ze dalijk vast! Nog meer meiden die het hun ouders nog gaan vertellen?
Ik heb het mijn ouders op mijn NOD verteld, dat was Moederdag Mijn moeder heeft nog nooit zo'n leuke Moederdag gehad! Ze wilde graag een vogelhuisje, dus daar had ik een rompertje en de digitale test in gedaan. Toen ik het gaf zei ik tegen haar dat er al een nestje in zat Haha toen ze er in keek... Die blik zal ik nooit meer vergeten! Mijn vader snapte er overigens niks van, die dacht wat zitten hun nou emotioneel te doen over een vogelhuisje
Lekker dan ik lig met mijn misselijkheid gestrekt op de bank naar One born Every minute te kijken. En lig telkens te janken als ren malle pfff prinses charming
Zo daar ben ik dan!! De echo was goed ! En heb een mooi kloppend hartje gezien!! De vrouw zei dat alles er goed uitziet voor een zwangerschap van 7 weken!! De baby kwam meteen in beeld haha ! Over 3 weken mag ik weer voor de termijn echo! Ben zo blij en opgelucht! Had onderweg erna toe een migraine aanval denk gewoon van de stres en zenuwe
Hey meiden. Van harte Rissie! Wat fijn. Hier ook goed nieuws. 1 kindje, hartactie en alles zag er heel goed uit volgens de echoscopiste. Grootte kwam overeen met 6,5 weken en de uitgerekende datum staat op 17/01 zoals ik al dacht. Ben er ondersteboven van. Soort rare mengeling van angst, blijdschap, emotie, opluchting en nog steeds ongeloof... Maar dit was het beste nieuws wat we konden krijgen. Wat een wonder!
Wat fijn rissie!!! En Miekje: ik vertel het gewoon hoor, bij iedereen gedaan.. Heb nou ook weer niet zo'n geweldige band met haar dus niet zoveel zin om er zo'n happening van te maken..