Lady twilight en simba nu zijn wij de eerste ahhhh eng! Of is er nog iemand die voor of op 3/4 juni de eerste echo heeft? Ik durf nog niet helemaal blij te zijn, al voelt het echt heel goed en soms overvalt me die blijdschap toch. Maar ik ben pas echt blij na een goede echo dan durf ik een beetje te gaan genieten. Herkennen jullie dat?
Nee nu denk ik dat zien we dan wel! Mijn vriend kijkt ook vaak mee en die had de eerste keer wel zoiets van okeeee, gaat dat er zo aan toe Maar ik vind het goed als hij weet hoe heftig het kan zijn. Vind het zelf ook doodeng maar daar ga ik me voorlopig echt niet druk om maken
Ook een mooie echo Nijntje !! Gefeliciteerd ! Miekje ze hebben uitwendig geprobeerd maar ze zag alleen darmen. Toen inwendig en zagen het meteen plop de beeb in beeld! Ik kreeg daar een USB stick met 4 foto's er op! En als ik weer moet moet ik hem weer mee nemen zei ze, Ik kan nu pas genieten hoor miekje . Als je nog niks gezien hebt is het zo ongeloof waardig
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari >Nikaa, 23 jaar, 1e kindje 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje >SusanneO, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari >linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 22 Januari Traum, 30 jaar, derde kindje ♡Afsprakenlijst♡ >27 mei - Nikaa - eerste echo >28 mei - linnied - eerste echo >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 juni - Miekje87 - eerste echo > 4 juni - Lady Twilight - eerste echo > 4 juni - Simba32 - eerste echo > 10 Juni - Traum - Intake en eerste echo >12 juni - Nikaa - intake + echo vk >12 juni - SusanneO - intake vk + eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak >19 Juni - Ismi2006 - termijnecho >23 Juni - Ismi2006 - afspraak gyn en internist Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
Simba en lady twilight heb jullie afspraak er even bijgezet in de lijst. Als er nog iets bij moet, of als jullie de afspraak er weer af willen gewoon zeggen maar ik ging mijn leeftijd aanpassen en toen zag ik dat jullie echo er niet bij stond.
Oh wat leuk dat je die kreeg! Kan ik me voorstellen. Geniet lekker!!! Na al die spanning lijkt me dat toch een heerlijk gevoel
Ik ben zo blij dat mijn eerste bevalling echt goed is gegaan. Ik begon om half 11 Savonds met eerste weeën en liep ze al leuk en grappend weg te puffen waardoor om 1 uur snachts wilde de vk nog niet komen want die denkt oh duurt nog wel een tijdje. Ik zei km half 2 tegen mijn vent ze moet er echt aankomen! On 2 uur was ze er om met gepaste spoed naar het ziekenhuis te vertrekken ivm 7 cm ontsluiting. In het ziekenhuis hielden mijn weeën ineens op dus kreeg ik weeenopwekkers en om kwart voor 6 in de ochtend was hij er. Ik denk als ik ellende had gehad met de bevalling dat ik niet zo snel meer had gedurft. Maar nu zat ik letterlijk tot zeker half 4 rise and shine met zijn allen gewoon te praten en gezellig te doen onder het puffen door.
Thnx ladies! Hier ook een inwendige echo, wist ik niet, maar vind het prima! Nu in ieder geval een mooi hartje gezien! Kwam met werken een collega tegen en die vroeg: Hoe was het bij de verloskundige praktijk? Had hij blijkbaar mijn fiets zien staan... hahaha, wel leuk! En btw, bevallingen kunnen ook vrij rustig verlopen hoor Ik heb er toen ik een uur regelmatig om de 5 minuten was nog maar 4 uur over gedaan Thuis bevallen en de buren hebben niks gemerkt
Bizar mijn afspraken blijven maar verdwijnen is dat een teken? Mijn intake bij vk Rn echo op 25 juni zijn ook weg
Nee gekkie denk dat iemand gewoon verkeerde lijst gekopieerd heeft ofzo. Ik heb de laatste gepakt maar daarvoor zal wel iets mis zijn gegaan. Je staat er weer op dus komt goed, kun je zelf de overige gegevens nog aanpassen? Simba stond er ook niet op en volgens mij nog meer niet.
Ik vind het nog onwerkelijk pas als ik de echo heb gehad weet ik het zeker en dan pas kan ik genieten.. Ik heb wel symptomen vollere borsten,misselijk en een opgezette buik van de darmen..
Ik ben zo misselijk nu ook weer de hele dag ik zit er echt ff doorheen. Ik wil niet zeuren want ik zit een gezegende positie en het is voor een goed doel. Maar kanonnen hee iedere dag tegen die bizarre misselijkheid vechten en voor mijn kind zorgen en nog goed voor mijzelf zorgen. Ik was zo naïef te denken dat het wel hetzelfde zou zijn als vorige zwangerschap. Ik denk dat ik ook gewoon verlang naar een goede echo zodat ik weer met mijn neus op de feiten word gedrukt en ik kan zien dat het goed gaat daar binnen en ik het daarvoor doe. Sorry
Hoi lady twilight Je zeurt niet hoor, begrijp precies wat je bedoelt! Misselijkheid is echt geen pretje.. Kop op en op naar een goede echo!
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari >Nikaa, 23 jaar, 1e kindje 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje >SusanneO, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari >linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 22 Januari Traum, 30 jaar, derde kindje ♡Afsprakenlijst♡ >27 mei - Nikaa - eerste echo >28 mei - linnied - eerste echo >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 juni - Miekje87 - eerste echo > 4 juni - Lady Twilight - eerste echo > 4 juni - Simba32 - eerste echo > 10 Juni - Traum - Intake en eerste echo >12 juni - Nikaa - intake + echo vk >12 juni - SusanneO - intake vk + eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak >19 Juni - Ismi2006 - termijnecho >25 Juni - Pioenroos92 - 1e echo & intake vk Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
Balen zeg ladytwilight!! Das echt niet leuk gewoon. Idd maar denken het is voor het goeie doel! Ik baal er van dat ik niks wil eten,vind niks lekker wordt er miselijk van.maar heb natuurlijk wel honger! Zelfs pannekoeken chocolade enzo vind ik vies !!! Echt heel heel raar hahah
Gefeliciteerd meiden met het goede nieuws!! Fantastisch!!! Wij zijn een weekend weg net vrienden en zal dit weekend dus afwezig zijn! Nadien lees ik alles terug! Meiden die maandag mogen (weet ik njet) maar heel veel succes!! Voor diegene met de lijst, i heb donderdag 4juni de 2e echo in zh. Fijn weekend allemaal. Liefs!