NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Cdvg fijn weekend! Dat zal genieten worden na deze mooie echo!!:D

Zijn er nog dames die voor 3 juni nog een echo of intake hebben? Staan niet op de lijst namelijk.

Lady twilight je zeurt helemaal niet, als iets vervelend is dan vind ik dat persoonlijk misselijk zijn en overgeven. Kheb nog niet hoeven overgeven, maar voel me wel de hele dag misselijk waarbij er soms zo'n stukje of zuur omhoog komt en dat vind ik al vervelend. Heel veel sterkte lieverds met alle kwaaltjes, we gaan er doorheen met een prachtig vooruitzicht...daar doen we het voor xxx

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Erg he ik ook! Geef mij dan maar wat anders.
    Ik werd vandaag wakker en dacht goh voor d'r verandering weer is misselijk 😂

3. linnied

linnied Lid

5 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    Nou hier nog 1 hoor die misselijk is maar niet overgeeft, en alleen maar loopt te boeren (sorry) ik voel me de hele dag beroerd,maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.
    Hebben jullie ook al kleding die al wat te strak zitten, ik draag zelf altijd corrigerende hemden( ben wat aan de stevige kant) maar die heb ik sinds gister niet meer aan, dat voelt al wat aangenamer.
    Fijne dag allemaal!!

4. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik ben ook misselijk word vanaf een dag of twee geleden erger zelfs dat ik er 's nachts van wakker word.. bah.. ben ik vandaag ook nog eens jarig dus vanmiddag huis vol visite en taart en hapjes als ik er aan denk word ik nog beroerder..

Hopen dat het nu niet zo lang duurt als bij mijn zoontje daar was ik tot 21 weken zwangerschap de hele dag door misselijk..daarna werd het beter en vanaf week 29 was het helemaal weg gelukkig..

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Oh man moet er ook niet aan denken dat het zo lang gaat duren hoor pfoeee

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja ik draag hier alleen nog maar leggings en dat soort dingen,echt geen spijkerbroek meer!!
    Dat zit echt miet lekker.
    Ik ben ook af en toe misselijk en sta wel een paar keer te kokhalzen,weet niet meer wat kk moeten eten.vind alles vies bleh!
    Ga vanavond naar de toppers maar ben nu al moe.dat wordt nu wat haha

7. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben officieel morgen jarig maar dan moet ik werken dus wij vieren het ook vandaag. Heb er ook moeite mee gezien de misselijkheid. Kan ook echt niet uitzien naar de hapjes en toestanden.....

8. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik kan echt ff niet met jullie meepraten. Heb namelijk echt nergens last van.. 🙈

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Simba proficiat! En Ismi ook een fijne verjaardag in hoeverre dat mogelijk is voor jullie allebei. Het mooiste kado hebben jullie al:D Wat toevallig trouwens zoveel jarigen in mei! Ik was 20 mei jarig en ik meen voor en na mij ook nog iemand. Hebben we toch allemaal het mooiste kadootje gekregen wat we konden wensen!

Ik merk zelf wel trouwens als ik af en toe iets eet ( vooral fruit, komkommer, plakje worst) dat de misselijkheid afneemt. Pak ik niks wordt het erger. Hier voel ik nog steeds af en toe steken in mijn borsten heel fel! En kleine steekjes, trekkerig gevoel onderin buik en liezen, vooral met niezen gapen voel ik het flink! Af en toe nog lichte ongi buikpijn trekt door naar rug en bovenbenen vaak, soms een paar uur lang (eng!!) En dan zo weer een dag niet, dan weer eens 5 min en weer uren niet. En enorme last van obstipatie iemand daar tips voor? Voel echt heel veel maar ben ook een heel gevoelig persoon dus... wordt nog wat met de bevalling, daar denk ik voorlopig maar niet over na:D Norki kun je blij mee zijn denk ik ;)

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd ismi!!!
    Aan de ene kant fijn norki aan de andere kant misschien kan het nog komen, en misschien dan je dan wl weer oo was het maar weer over haha.
    Kan zo raar zijn,de symptomen komen met vlagen ene keer voel ik niks en moet ik denken owja ben zwanger andere keer voel ik me echt bleh

11. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Geloof ik ook! Geniet er nu nog maar ff van hoor. Gisteren een goede echo dus ik weet dat alles in orde is.
    1 duidelijke bevestiging ... Kan geen BH meer aan! 😳

12. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Simba en Ismi gefeliciteerd! Goeie maand die maand mei ;)

Ik herken helemaal wat je zegt Miekje, geen zin hebben in eten, maar als je toch kleine beetjes eet, voel je je een stuk beter!

Wij zijn nu druk bezig met het inpakken van de vouwwagen, morgen zodra mijn meisje wakker is, gaan we rijden... 4 uurtjes naar luxemburg. Ben heel benieuwd, ze heeft een hekel aan auto rijden :(
    Het weer wordt daar echt heerlijk 25 - 28 graden... Laat maar komen :D

Dames die de komende tijd een echo hebben: heel erg veel succes. Ik duim voor hele mooie kloppende hartjes!

13. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Nijntje veel plezier in Luxemburg! Succes met je meisje:D
    Bohh hier echt futloos, misselijk, af en toe ook wat dizzy opeens en weer ongi krampjes, vind het toch iedere keer weer eng... maar het hoort er bij zeggen ze.

Merk dat mijn vriend ook totaal nergens zin in heeft en zich niet kan focussen enzo, we willen zo graag dat het woensdag is!!

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Miek ik doe weer met je mee echt bizar. Morgen ga ik homeopatische pilletjes proberen van de Etos in de hoop dat dat mij gaat helpen tegen de misselijkheid

15. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Als ze goed helpen mag je het me zeggen lady twilight! Mag je die gebruiken tijdens zwangerschap?
    Hoop dat ze helpen!

16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Goedemorgen dames! Was net heel misselijk bij het opstaan, had geen eetlust maar toch 2 crackers en fruitsap gepakt en het zakt meteen weg! Hoe is het met jullie?

Ik heb voor mijn vorige zwangerschap( vroege mk) het 9 maanden dagboek van Pauline gekocht. Ik heb hierin geschreven tot 5 weken. In de 6e week ging het mis. Dus nu twijfel ik wat ik nu moet doen. Ik overweeg om deze zo te laten met een mooi gedichtje erbij en een nieuw boekje te kopen om alles voor deze zwangerschap bij te houden. Maar om nu weer hetzelfde boekje te kopen.... wat zouden jullie doen? Hebben jullie of gaan jullie iets bijhouden? ☺

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ja anders nam ik ze niet he 😝

Het zijn homeopatische en er staat in de beschrijving bij dat je ze mag gebruiken tijdens zwangerschap. Dus ik ga het zo maar proberen.
    Ben altijd wel huiverig er voor maar heb het nog extra aan die verkoopster gevraagd.

18. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik moet eerlijk zeggen dat ik het de vorige x ook niet volgehouden heb in dat boekje te schrijven. Dus deze x doe ik het ook niet.

19. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Miekje, ik had inderdaad voor mijn vorige zwangerschap ook zo'n boekje gekregen en erin geschreven tot 5 weken.
    Heb m er nu weer bijgepakt, maar vond het best wel confronterend om de data te moeten veranderen en sommige antwoorden die ik had gegeven.
    Het is dat ik t zonde vind van het geld, maar anders had ik denk wel een nieuwe gekocht!

Jouw idee om er een gedichtje in te doen is ook erg mooi!

20. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Tsja ik twijfel of ik niet dit boekje gewoon gebruik voor de informatie die erin staat en een nieuw boekje maak voor nu, maar minder uitgebreid want het is inderdaad wel heel veel. Wil vooral foto's en wat tekstjes dat kun je natuurlijk ook zelf doen. Vond de printjes wel erg leuk van het pauline boekje. Kato jij bent dus wel verder gegaan in het oude boekje en hebt de datums veranderd? Inderdaad heel confronterend lijkt me vond het lezen erin al moeilijk.

Lady twilight ik snap dat je dat anders niet zou pakken maar je hing ze nog halen en heb gelezen dat zelfs in sommige homeopatische middeltjes dingen zitten die we niet mogen. Maar als het erop staat zal het vast goed zijn ;)

Deel Deze Pagina