NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nee ik had ze al gehaald gister. daardoor wist ik het maar ik moest ze nog gebruiken daarvoor was ik huiverig maar ik ben al huiverig voor een paracetamol

Ik zal even eerst alles doorlezen.

Ismi gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!

2. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Lastig ja.. Ik zou inderdaad je eerste boek zo laten en een nieuwe kopen. Als je niet dezelfde wil, zijn er nog heel veel andere soorten zag ik hier bij de prenatal.
    Ik hou zelf ook het 9 maanden dagboek van Pauline bij. Vond het wel het leukste boek en niet veel werk.. iedere week ga ik er 10 minuutjes voor zitten en hij is ingevuld, vind het heel leuk om bij te houden. Vooral nu het ons eerste kindje is , heb ik daar nog tijd zat voor.

Ik word nu al een paar keer wakker met enorme maagpijn. Vanochtend zo snel mogelijk even wat lichts gegeten en toen zakte het gelukkig weg.
    Ik blijf wel echt ontzettend moe.. we hadden vrijdag mijn neefjes te logeren (2 en 4 jaar) en gistermiddag toen ze weer thuis waren, was ik echt op. Ben om half 9 naar bed gegaan en ben nu weer een beetje bijgekomen maar weet zeker dat ik vanmiddag weer instort. Lastig om er aan toe te geven vind ik het wel. Neem mn rust nog niet echt.. merken jullie dat ook?

3. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Potver hee die pillen lijken te werken! Ik ben nu toch al even niet misselijk terwijl ik dat wel was.
    Had er een hard hoofd in maar ik ben blij nu nog kijken of dat zo blijft! Maar het voelt voor nu goed.

Miek Google anders even? Okugest heet het! 5,49 bij de Etos!

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Proficiat Ismi! Fijne dag vandaag :)

Ja die van Pauline vind ik erg leuk! Maar zag toevallig dat er een nieuwe en oude variant bestaat. Ik heb nu een met een poppetje met bruin haar en er is ook een blonde variant. Geen idee wat het verschil is, misschien dat ik die koop.
    Eerst een goede echo hopelijk woensdag en dan pas ga ik echt dingen in gang zetten.... wil het zo graag m'n ouders en vriendinnen vertellen!!

Lady Twilight wat super dat het lijkt te helpen! Als het bij mij aanhoudt ga ik ze ook proberen. Heb nu al sinds gisteravond constant lichte ongi buikpijn aan een stuk door. En ben daarbij echt doooooodmoe ( dus ja ik herken het nikaa ;)) en misselijk. Heb niet eens zin in chocolade??:$ heel gek. Maakte me eerst wat zorgen om de buikpijn maar nu ik merk dat het niet erger wordt probeer ik te geloven dat het gewoon mijn baarmoeder is die groeit in combinatie met mijn zeer gevoelige buik en darmen. Pff ben blij als het woensdag is!

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou het lijkt toch niet echt te helpen ben toch Weer misselijk.
    Zo jammer 😔😔😔

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Miekje : ik zou idd ook een nieuw boekje nemen!
    Snap dat het toch wel een beetje moeilijk is.
    Ik heb het zwanger/niet zwanger boekje van Pauline.
    Ik wil ook graag het 9 maande boekje . Ik ga hem
    Binne kort even kopen

7. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Lady Twilight wat balen zeg! Maar hoe kan het dan toch dat je er even geen last van had, dat is wel vreemd, misschien heb je iets gegeten of gedronken wat hielp?

Rissie ik denk dat ik dat ook doe. De vorige zwangerschap ( en kindje hoe klein dan ook) verdient een eigen aandenken en ik wil daar dan ook de foto's van mijn buik ( heb ik toen wel gedaan nu nog niet) enz inplakken met een mooi gedichtje wat mijn vriend gevonden had. En mijn nieuwe zwangerschap verdient ook een nieuw plekje dus ik ga op zoek naar een nieuw leuk boekje! Na woensdag... :) als woensdag alles goed is dan hoop ik dat ik eindelijk een beetje kan gaan genieten ik durf het gewoon nog niet.

8. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    ismi gefeliciteerd met je verjaardag..
    @Nijntje veel plezier deze week..

ps kan iemand mijn leeftijd in de lijst veranderen naar 36 :)

9. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee meiden, wat een leuk idee zeg om zo'n 9 maanden boekje bij te houden!
    Echt leuk! Heb um gelijk gekocht op bol.com

Jammer dat je nog misselijk ben! Bij komt het echt met vlagen, ene moment nergens last van en andere moment alleen maar boeren en misselijk bah!

Ander iets...mijn broeken zitten echt niet meer! Zijn jullie al naar positiekleding op zoek? Is het daar weer niet te vroeg voor?

10. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik heb gelukkig al 2 broeken van mijn vorige zwangerschap!

11. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Misschien net een goed moment ofzo ik weet het ook niet.
    Had het maar lekker doorgezet haha.

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemiddag! Wat is het hier rustig!!

Gister mijn laatste dienst gedraaid. Ben nu een half jaar thuis. Wel lekker maar toch ook heel erg gek.

Waar ik me dit weekend nog erg misselijk voelde, is het nu gewoon bijna over. En dan maak ik me zorgen he, het heeft wel plaatsgemaakt voor vermoeidheid, sliep vanmiddag ook ruim een uur op de bank en ik kan nog wel verder slapen. Maar toch... Is toch raar? Man man wat een onzekerheid.......

13. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou ik moet zeggen dat ik vandaag ook vrij weinig misselijk ben. Heeft wel plaats gemaakt voor duizeligheid.

14. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Hier de hele dag last van zo'n weeiig, misselijk gevoel..bleggh

Vanavond om 10u de eerste echo..spannend!!

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Veel plezier bij je echo!!!!

16. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes vanavond!

17. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Kato succes! Wat spannend duim voor je xx

Hier ook dat weeïge misselijke gevoel zonder overgeven gelukkig. Heb het ook snachts maar dan maakt het ook verschil hoe ik lig! Op mijn linkerzij word ik sneller misselijk dan op mijn rechterzij of buik, gek he! Vandaag af en toe zeurend en trekkerig gevoel onderin buik en dagelijks heb ik witte/gelige afscheiding. Die duizeligheid herken ik ook lady twilight. Sinds de laatste 3 dagen zoiets... niet echt dat alles draait ( heb ik maar 2 keer gehad) maar meer als ik opeens opkijk of opsta dat het dan even zo wazig draaierig voelt. Heel gek. We gaan gelijk op lady twilight haha:D zoo spannend deze week word gek van spanning... overmorgen is het zover waaahhh!!!!

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Veel plezier bij de echo kato ik duim voor je!!
    Hier ook echt wisselende sympthomen. Ene moment doen me borsten zeer ander moment jeuken ze, meestal einde van de middag moe en koud.eten vind ik echt vies bah ,baal ervan dat niks smaakt .want heb wel honger natuurlijk.
    Af en toe misselijk met kokhalzen.
    Nu meer afscheiding die ik voel lopen.dan denk ik oo help straks is het bloed ofzo.

19. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Haha jaaaa we gaan echt gelijk op!!!! Want ik heb exact hetzelfde als ik op mijn linkerkant lig! En als ik rechts lig kan ik het beter vol houden haha.

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Die flessen van mvm krijg ik echt niet vol btw. Ik plas niet zo veel als hun denken volgens mij.

Deel Deze Pagina