Neee serieus??? Hahaha dit wordt echt eng! Rissie die afscheiding is ook killing ja ren ook iedere keer naar het toilet... zo eng!!
Hahaha tsjaaah... allereerst gewoon allebei een goede echo en gezonde beeb... en verder vorige keer ( bij mk) was mijn gevoel een jongen en nu een meisje maar denk dat je dat nu nog niet kan voelen, toch denk ik wel altijd dingen te voelen. Ik heb bij deze zwangerschap ook hele bizarre dingen meegemaakt. Eerst toen ik nog niet getest had net voordat ik in slaap viel (voor de droom) dat moment zag ik mezelf liggen, daarna zoomde het beeld in op mijn buik en zag ik de baarmoeder met daarin een piepklein vruchtje met kloppend hartje! Toen bleek ik dus zwanger te zijn. Twee weken later ( toen ik het wist) schrok ik wakker doordat een stem(??) onze meisjesnaam fluisterde ( die heb ik al 5 jaar die naam) zooooo eng! Ben benieuwd of het uitkomt!
Spooky dames!!! Wanneer hebben jullie ook alweer de echo? Ik heb ook af en toe van dat soort dingen miekje, Zoals bv het gevoel had dat dit het laatste rondje ov testen was,zag al voor me hoe we de test zouden doen. En een gevoel dat ik zwanger naar gran canaria zou gaan.droomde ook over ons kindje
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari >Nikaa, 23 jaar, 1e kindje 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje >SusanneO, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari >linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 22 Januari Traum, 30 jaar, derde kindje ♡Afsprakenlijst♡ >27 mei - Nikaa - eerste echo >28 mei - linnied - eerste echo >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 juni - Miekje87 - eerste echo > 4 juni - Lady Twilight - eerste echo > 4 juni - Simba32 - eerste echo > 10 Juni - Traum - Intake en eerste echo >12 juni - Nikaa - intake + echo vk >12 juni - SusanneO - intake vk + eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak >19 Juni - Ismi2006 - termijnecho >19 juni - Rissie10 - (termijnecho) 2e afspraak >25 Juni - Pioenroos92 - 1e echo & intake vk Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE]
Spooky he Grappig Rissie dat jij dat ook wel eens hebt! Nee lady twilight ik denk het niet heb de naam pas een keer eerder gehoord, toen dacht ik ohh wat een leuke naam zo ga ik mijn dochter noemen! Toen hoorde ik de naam nog een keer bleek dat achteraf weer datzelfde meisje te zijn! Dus het lijkt me sterk hahah, ach en hier op het forum maakt het trouwens ook niet uit! Alsof we elkaar zo vaak tegenkomen Ik moet woensdag middag om half 4..... pff de zenuwen slaan weer toe...
Miek ik vind wel of jij moet 2 dagen achteruit gezet worden of ik 2 vooruit dat we gezamenlijk staan hahah
Heee dames! Heel lang niet kunnen reageren. Heb het gewoon te druk Tot nu toe ben ik heel moe (vanaf de eerste dag al) en 's ochtends en 's avonds misselijk. Die moeheid was wel toevallig. Ik heb lyme en dacht dat ik weer een terugval was (had een behandeling gehad en daarna ging het goed) 2 week later een positieve test in handen. Hoe is het verder bij jullie dames? Begint bij iemand de buik al te groeien? Ik heb volgende week dinsdag intake en echo bij verloskundige. Vind het heel spannend!
Nou hier voor het eerst overgegeven !! Was al wel heel de week met vlagen misselijk en geen honger. Was net klaar bij een knip klant . Dacht weg wezen hier!! Stond nog niet bij de auto en bleh daar ging alles over straat !! Schaam me dood haha
Aah bah rissie! en dn ook nog niet in je eigen huis Ik heb gelukkig nog niet over gegeven. Wil het niet, vind het eng haha.. Gister op mn werk al misselijk overdag (zit achter de kassa) dus toen zat ik zwaar te twijfelen of ik het zal gaan vertellen. want als ik vraag of ze me over nemen omdat ik naar de wc moet. Of dat ik wel ineens moet rennen snappen ze waarom. (iedereen heeft een eigen la dus officieel mag je niet op de la van iemand anders draaien) Kan ook niet elke dag aankomen van oh voel me niet zo lekker haha.
Kato wat goed nieuws!!! Hoe ver ben je nu en heb je het hartje gezien? Spannend hoor Miekje, wij lopen nu gelijk, ik ben iets achteruit gezet bij de 1e echo, wat ik ook wel had verwacht.. Ik mag donderdag weer maar pas om 15.45 Haha!!! Hopelijk is het gegroeid en klopt het hartje nog mooi.
cdvg. die tijd van jou valt nog wel mee hahah. ik heb volgende week echo om 20 over 8 s avonds haha. Lijkt me superirritant om die hele dag nog moeten wachten.