NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O ja dat is lastig als je achter de kassa zit.
    Als kapster bij de klanten thuis is ook niet echt fijn.
    In de kapsalon kan je nog even zeggen o ik moet even naar de wc ,maar het is gewoon lastig met je werk en zo vroeg in de zwangerschap .vind het ook wel lastig om te vertellen tegen me baas zei is ook een vriendin van me ,maar vind het eng om te vertellen bang dat ze boos word of ik heb geen idee.ben ook bang dat me contract niet verlengt word heb percies met kerst verlof Uhmm.
    O 8 uur s avonds is wel een rot tijd!
    Ik heb me 2e echo weer om 9 uur in de ochtend ,vind wel fijn zo vroeg.

2. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Lijkt mij moeilijk inderdaad met het werk. Helemaal als je geen vast contract hebt.

Hier hebben we een eigen bedrijf (mijn vriend) en hier werk ik voor vanaf het opstarten hiervan. Het vertellen aan de baas was dus niet zo moeilijk :D

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha altijd handig cdvg!!!!

4. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik breek ff in, wilde even laten weten hoe geweldig ik het voor je vind! Hopelijk deze donderdag weer een mooie echo ;)

5. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Daisy... Wat lief!!! Dank je wel meid.. Waar schrijf jij mee? of schrijf je nergens??? Jij ook weer een echo vrijdag.. blijft spannend he?

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik schrijf tot nu toe alleen in een besloten clubje mee :) (uitgerekend 1-15 jan) Maar als de echo vrijdag weer goed is ga ik denk ik ook hier mee schrijven ;)
    En idd, zoooo spannend weer een echo! Ook al is er geen reden tot twijfel, de angst zit er nu flink in dus ik ben nu alweer nagels aan het bijten :p

7. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hier weer totaal ziek vandaag! Ik baal hoe moet ik die echo redden zou mij dood schamen al moet ik daar kotsen.

Miek jij eindelijk morgen he het gaat nu echt snel!!!

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier ook steeds behoorlijk misselijk. En vanmorgen voor het eerst overgegeven , straks weer knippen en ben zo bang dat ik bij de klanten thuis moet overgeven!! In de Ah ook bah het stonk er enorm!!
    Echt wel vervelend , kom niet aan huishouden toe , want na mijn klanten ben ik moe en moet ik echt even rusten.
    Hoorde vandaag van me moeder dat ze het dus aan mijn 2 ooms verteld heeft! Pff vind ik eigenlijk niet zo leuk. Vind het ten eerste nog veel te vroeg en ten 2e leuker om zelf te vertellen . Maar helaas

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Pfff begrijp precies wat je bedoeld.. Heb je al een eerdere echo gehad o wordt dit je eerste? Gezellig hoor als je hier komt meeschrijven.. Dan spreken we gewoon af dat ik donderdag weer een goed echo heb en jij vrijdag :D Dat ik nu geen kilo's afval van de zenuwen gehe...

10. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik ben ook de hele dag misselijk Rissie en ladyTwilight..
    Wat mij een nog iets helpt is de hele dag kleine beetjes eten, hoewel je daar misschien geen zin in hebt. Op een lege maag voel ik mij nog slechter..

11. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dan jij 2 vooruit dat lijkt me positiever dan andersom hahah:D

12. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Jaaa Kato super nieuws voor jou! Geniet er lekker van :D
    Ahhh morgen is het voor mij zover ik ben zo zenuwachtig. Het voelt net alsof ik denk dat ik zwanger ben en ze morgen gaan kijken of dat zo is. Zo probeer ik er ook in te staan maar dat wordt steeds lastiger! Kan niet wachten wil zo graag blij kunnen zijn:)

Ik ben ook de hele dag misselijk, vooral ' s morgens, rond 16.00 uur ?? En als ik naar bed ga/ s nachts. Het helpt mij ook inderdaad als ik blijf eten..

Rissie jammer dat je moeder het al doorverteld heeft, lijkt me ook frustrerend. In een supermarkt werken nu lijkt me een uitdaging opzich!! Met al die geurtjes :D Ik werk als kleuterjuf, ook niet ideaal zo tussen al dat gesnotter kinderrziektes enz. En ik ben ook doodmoe als de school uit is. Heb het een collega ( vertrouwenspersoon) verteld zodat zij me een beetje in de gaten kan houden.
    Vind ik wel prettig.:)

13. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Meiden die binnenkort weer echo hebben, spannend! Ik duim voor jullie!

Al ben ik nog steeds jaloers hoor...Pff heb nog genees het kantoor gezien van de verloskundige..

Ugghh ben echt aan het aftellen van 25 juni. Vind wel eng worden..straks heeft het hartje gewoon nooit geklopt en dan ben ik bijna 11 weken! Ohh onzekerheid slaat toe.

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Pioenroos dat lijkt me ook lastig om zo lang te wachten. Aan de andere kant beter nog niet daar geweest dan met een miskraam. Bij mij was de echo om te kijken of het schoon was mijn eerste kennismaking. Echt niet leuk, zo stel je je eerste bezoek aan de praktijk niet voor! Maar aan de andere kant toch fijn dat ik er al eens geweest ben. Hopelijk ga ik morgen met een mooie/fijne ervaring naar huis:)

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Die kleine beetjes eten probeer ik al maar werkt ook niet meer.
    En ik doe ook geen donder meer in het huishouden doordat ik mij zo ziek en moe voel. Gelukkig kan mijn zoontje zich al wat beter zichzelf vermaken maar voel me soms wel schuldig.
    Zodra partner thuis komt probeert hij mij zoveel mogelijk te helpen maar potver je moet er toch niet aan denken dat dit nog maandenlang doorgaat?
    En ben wel blij dat ik dus niet de enige ben die overal bang is om te gaan overgeven. Ik heb het ook zo erg dat ik niet met se auto maar met de brommer naar de echo ga. Alleen maar omdat ik door de autorit moest overgeven durf ik nu tijdelijk niet in de auto.

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Miekje veel succes en plezier morgen bij de echo !
    Hoop dat je na morgen heel blij kan zijn !!
    Hier nog een keer boos op me moeder !!!!
    Krijg ik een app ,kijk ik heb leuke kaartjes gemaakt voor de oma's met jullie achterkleinkind erop.
    Zulle we deze week even naar de oma's gaan om te vertellen!
    Ik denk neeeeeee !!! Ik wil het nog niet vertellen !!!
    En ik wil het zelf doen.
    Het is niet jou zwangerschap zeg sjonge jonge!!!
    Grr kan me er zo boos om maken.

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oh hou op schei uit! Ik ken het je moet het ook echt duidelijk maken.
    Mijn moeder is ook deze zwangerschap best wel zo vorige keer totaal niet. Maar het lijkt wel alsof ons nieuws ineens hun nieuws is.

18. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Bij ons nog niemand die het weet ..Mijn moeder is helaas in 2006 overleden.. maar ik denk dat mijn schoonmoeder ook zo gaat doen net als bij de eerste..

19. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Miekje veel plezier en suc6 vandaag bij de echo

20. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015