NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Suc6 vandaag miek!!!!

2. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    succes miekje!!

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Succes miekje'

O net weer voor de 2e keer overgegeven.poeh.
    Baal er van want heb net medicijne ingenomen en nu spug ik ze weer uit natuurlijk.
    Maar even de dokter bellen hoe ik dat het best kan doen.of ik ze dan gewoon weer opnieuw in moet nemen ??

4. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Succes Miekje!

Oh zo herkenbaar met de moeders.. Mijn eigen moeder valt nog reuze mee maar word soms wel gek van mijn schoonmoeder. Ze mag het niemand vertellen en dat lukt nog aardig maar we hebben ook aangegeven nog niks te willen kopen/krijgen voor de 12 weken.. Daar heeft ze flink moeite mee en is ze het niet mee eens. Steeds stuurt ze weer sites met babyspullen door en de hele dag struint ze marktplaats af voor kamertjes enzo.. word er knettergek van. Het is voornamelijk enthousiasme maar het irriteert ons vreselijk..

Sinds gister ben ik ook steeds ontzettend misselijk. En in combinatie met mijn diabetes is dat erg vervelend. Heb namelijk veel lage bloedsuikers (waardoor ik iets moet eten of drinken) en als ik dan zo misselijk ben is dat geen doen. Hoop dat dat snel minder word.

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O ja dat is ook heel vervelend nikaa!!
    Me schoonmoeder vind het ook maar onzin dat we het nog niet vertellen.ze zegt wat maakt dat nou uit.ik zeg heel veel!!

O ik haat de supermarkt! Het stinkt er enorm.weet niet hoe snel ik er vandaan moet.zo bang om alles onder te spugen. Baal ook dat ik me medicijne uit spug.de dokter gebeld en die zegt dat ik het dan opnieuw in moet nemen.als het niet gaat werken medicijne voor de misselijkheid krijg.
    Dacht de eerste weken nou het gaat me goed af,,,,

6. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Herken het deels. Mijn moeder wil het ook zo graag van de daken schreeuwen. Maar ze houdt haar mond wel.
    Mijn zus is ook door het dolle. Kreeg gisteren een tas vol cadeautjes, zie dat maar eens tegen te houden... Zij staan er tenslotte anders in, veel meer onbevangen, met meer vertrouwen ofzo, ze gelooft gewoon dat het wel goed komt. Dat vertrouwen is wel fijn. En die cadeautjes komen in elk geval ooit een keer van pas. En als het allemaal wel goed gaat is het leuk dat al te hebben gekregen. Ze wilde van alles kopen voor haar 'neefje' ze is er namelijk (net als ik) van overtuigd dat het een jongetje wordt. Hihi!

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Succes vandaag Miekje..

Mijn moeder is ook wel enthousiast maar ook nog erg terughoudend. Heb haar natuurlijk al drie keer moeten vertellen dat het mis was dus zij vind het ook erg spannend. Ook wij willen niets kopen, pas na de 12 weken echo durf ik het aan..

Ben zo ontzettend bang voor de echo morgen, hopelijk is het geen slecht voorteken. Als dat hartje nog maar klopt!!! Vandaag plots niet meer misselijk. Zou je denken, nou gelukkig toch? Maar nee, mij bezorgd dit direct onrust en angst... Zo jammer dat je na 3 mk er niet meer onbevangen in staat...!!!

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik wil ook nog niks kopen of krijgen, ondanks dat ik toch al een rompertje en knuffeltje gekregen heb van me moeder,
    Snap het wel cdvg dat je de echo eng vind.ik vind de echo over 2 weken ook weer spannend.idd stel dat het hartje niet meer klopt je ziet dat het niet gegroeid is .wil daar allemaal niet aan denken.

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik wil er ook niet aan denken maar krijg het niet uit mijn hoofd!! ben TE bang voor herhaling.... :cool: Hopelijk allemaal onterecht maar eerst maar eens vandaag en morgen doorkomen... Wat lijkt het lang te duren zeg ;)

10. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Miekje hoe was het? Half 4 had je de echo toch?

11. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Door alle negatieve berichten ben ik ontzettend bang voor morgen mijn echo. Poh hee wat erg.

12. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hallo lieverds, bedankt voor al jullie berichtjes!

Waaaah ik ben zo blij!!! De echo was super! De termijn klopt, alles zag er goed uit, de lengte was ook prima (11,3) en het hartje klopt al heel sterk! Ben enorm opgelucht :D:D:D Eindelijk kunnen we gaan genieten! Pffff :D

Lady twilight welke negatieve berichten? Heeel veel succes morgen, bij jou zit het vast ook helemaal goed! Je hebt immers exact dezelfde symptomen ;) En Simba ook heel veel succes morgen! Duim voor jullie!! Knuffel voor alle dames die nog moeten wachten, dat valt niet mee!

Hier nog een foto van onze trots :)

Bijgevoegde bestanden:

13. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Heeeeeyyy!!!! Superrrrr heb de hele tijd op je berichtje gewacht!

Kijk maar is in het 16 tot 31 januari topic bij de clubs vreselijk! Wel 3 die slecht nieuws hebben denk ik.

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gelukkig miekje!!! Mooie echo en lekker gaan genieten!!
    Ja op dat anderen forum staan er aardig wat, ik ga er voorlopig even niet mee lezen.wordt er zelf ook bang van.
    Poeh ik krijg hier geen hap door me keel en spug alles na een uur weer uit.

15. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Miekje, Waaauw fantastisch meid!! Mooie echo hoor...!!!

16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dankjulliewel! :D ben helemaal in mijn nopjes! Cdvg jij ook heel veel succes trouwens morgen komt vast goed!:) duim ook voor jou xx

He bah wat erg, ik zit niet in dat forum alleen in deze. Heb er dus niets van meegekregen. Dit clubje voelt al vanaf het begin heel goed, dus daar houd ik het bij. Fijn dat het geen mega groep is en je bij iedereen een beetje het verhaal kent. Dat vind ik juist zo fijn. Maar wel heel sneu voor die andere meiden ik ga straks eens lezen.

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yessss weer een goede echo! Top Miekje! Ben heel blij voor je!

Nu de rest ook nog!

18. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ahhhh Rissie het heeft jou nu echt goed te pakken he. Bah sterkte meis knuf!

Miek ik heb ook zoiets hoor ze hadden eerst ingesteld 15 personen en daarna het laten varen waardoor het mega groot werd toen was ik al zoveel kwijt dat ik soms wat schrijf maar eigenlijk jammer genoeg niet inhoudelijk op de rest kan reageren.

19. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Rissie inderdaad wat vervelend dat de hele tijd spugen :(
    Lijkt me ook ellendig. Heb zelf het gevoel dat dat bij mij ook niet meer lang duurt. Ben constant misselijk ( helemaal met een lege maag) en heb nu bv al als ik me buk ( op de kop) dat er zoiets omhoog komt . Zo'n brokje :)
    We zullen zien...

Lady twilight ik dacht inderdaad dat die groep al dicht was dus heb me niet aangemeld, ga ik ook niet meer doen. Ben helemaal happy met jullie ♡:D Wel verschrikkelijk inderdaad al dat slechte nieuws daar jeetje!

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Tja heb het nu flink te pakken. Maarja denk maar zo het hoort erbij en is voor de kleine!
    Ik vind dat andere groepje ook veel te groot . Kan alles niet bijhouden en wie wat zegt. Daarom praat ik daar ook niet meer mee . En vind dit clubje veel gezelliger!

Deel Deze Pagina