NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Miekje! Wat een prachtige echo foto!!

Heel veel succes morgen LadyTwilight! Komt vast goed xxx

2. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.617
    172
    63
    Hey meid zit af en toe hier ook te koekeloeren. Gefeliciteerd hoor! Mooie echo! 7 weken en 2 dagen nu? Wel mooi duidelijk hoor. Mooi dat het goed gaat.

3. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Vind het doodeng .. zo naar toe geleefd en dan is het morgenochtend eindelijk zover... maar eigenlijk wil ik helemaal niet straks is het niet goed ..ik zit mezelf hier helemaal gek te maken . ik hoop dat het de hormonen zijn.. Lady morgen ook veel suc6..

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Simba : ik herken het hoor ik had het ook heel erg, aan de ene kant wil je dat het zover is en zeker weten dat alles goed is .aan de andere kant bang om te horen dat het fout is.
    Ik had er de halve nacht niet van geslapen en s morgens onderweg kreeg ik gewoon een migraine aanval omdat ik me zo druk gemaakt heb.
    Gelukkig was alles goed en duim voor jou en de andere dat ook alles goed is morgen!!
    Vorige week dacht ik nog na de echo goed was yes over 3 weken mag ik weer .
    Nu denk ik alweer ojeej als het maar gegroeid is ,als het nog maar leeft!! Stomme angst.

5. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wauw Miekje mooi hoor!

6. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Precies wat Rissie zegt, Simba!!

ik ben ook zooooo bang voor morgen!! Heb er een naar gevoel bij! Plots niet meer misselijk, slappe borsten en hele vreemde krampen.. Be zo bang dat dit een voorbode is!!! Ik durf gewoon niet been!! Als dat hartje nog maar klopt... Ik ben gewoon ziek van de zenuwen!! Mag ik ook pas aan het einde vd dag :$

7. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    #687 Norki Maki, 3 jun 2015
    Laatst bewerkt: 3 jun 2015
    Wat spannend cdvg. Denk aan je hoor.
    En wàt een mooie echo. Het lijkt al echt op een mensje? Bijzonder. Ik was met 6 weken en 5 dagen en wij zagen alleen een stip, geen contouren zoals bij jou. En 't was ook een stuk kleiner 7,3. Maar groeit elke dag natuurlijk dus dat klopt wel soort. Echt mooi. Nu lekker genieten!

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Cdvg ik had het ook precies het zelfde ,borsten waren slap en deden helemaal geen zeer meer,had ook geen steekjes meer in me buik.
    Vond het ook dood eng.
    Maar heb wel gelezen dat symptomen weg kunnen gaan door stress en als je je zelf te druk maakt.
    Het komt vast en zeker goed,en denk maar zo in de meeste gevallen gaat het goed. Probeer maar te slapen en rustig te blijven( hoor wie het zegt,stresskip zelf) en hoop dat het snel morgen is en je een gezond beebje mag zien!!! Ik duim voor je.knuffel!!

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Ik hoop dat je gelijk hebt Rissie!!! Ik kan ook veel beter anderen advies geven dan mijzelf 😉 Ga nu proberen te slapen!!!

10. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes meiden vandaag!!! Cdvg mijn duimen draaien extra voor jou!

11. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Succes Simba en cdvg! Ik vind het echt zo doodeng maar ben zo blij dat er ook een einde aan de onzekerheid voor mij komt.
    Dan kan ik daarna weer proberen te genieten door de symptomen heen of niet!

Oh pfff en dan heb ik zelf de afspraak om 18.00 gezet wat vreselijk!

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lady, ik snap dat je het eng vindt, maar komt vast goed meid. Probeer te genieten!!

13. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Heel veel succes voor de meiden die vandaag gaan! Ik duim voor prachtige echo's.

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hij is fijn begon net al flink te kokhalzen toen ik even diep ademhaalde omdat ik mij zo beroerd voel.

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Achmeid toch... Jullie hebben er behoorlijk last van he. Bij mij valt het mee. Alleen nog dat weeïge gevoel bij een lege maag.. Hopelijk wordt het niet erger bij jullie! Knuffff

16. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou het is bizar maar ik heb twee rijstenwafels en ene ontbijtkoek en ook nog honger alsof ik niks gegeten heb. Terwijl ik normaal echt weinig tot niets eet sochtends. Volgens mij zit er een gat in mijn buik haha.

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Aah komt goed lady!!!je krijgt vast een mooie echo!
    Ik duim voor jullie.
    Hier aan een schaaltje yoghurt.net nog niet misselijk maar krijg nu me yoghurt amper weg.bang dat ik straks ook weer moet rennen net zoals gister.

18. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Ha dames!

Heel veel succes bij de echo's die gaan komen!
    Ik duim ook hard mee voor hele mooie!
    Wij vliegen vanmiddag lekker naar de zon voor 10 dgn dus zal waarschijnlijk niet zoveel reageren.

19. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ben zo dankbaar en gelukkig.. net terug van de echo en het hartje klopt ik heb zitten huilen als een klein kind zo blij was ik... voor nu 1 dag terug gezet dus termijn is nu 7 + 3 dagen even de volgende echo afwachten of ik ook daadwerkelijk terug moet worden gezet in de lijst... kleine kruimel is nu 1,4 cm ...

@Lady suc6 en veel plezier en @cdvg ook suc6 en iedereen die ik ben vergeten die vandaag een echo heeft...

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Super! Ben ontzettend blij voor je!

Deel Deze Pagina