Simba wat fijn!!! Wat een opluchting he??? Gefeliciteerd meid! Geniet ervan.. Hier nog dik 3 uur wachten pffffff ben ziek van de zenuwen!!!
Gefeliciteerd Simba!!! Gelukkig dat alles goed is! Dat ze je dan terug zette op 1 dag. 1.4 is toch mooi!! Mijn kruimeltje was 8 mm bij 7 weken en ze zei dat het goed was . Hier gelukkig tot nu toe niet meer overgeven en ook niet zo misselijk als gister .nog wel een bleh gevoel van eten stinkt smaakt niet en is vies haha
Bedankt.. het is nu een beetje tastbaarder heel het zwanger zijn heb nu een echo foto als bewijs .. Ben ook erg benieuwd naar de volgende echo of de termijn dan hetzelfde blijft of dat ik toch al langer zwanger ben dan ze vermoeden.. @cdvg en Lady ik duim voor jullie...
Jaaaaaaaa goed nieuws!!!! Och wat een opluchting zeg!!! Was zo bang!!! Maar hartje klopt en het is goed gegroeid!! Ze twijfelde tussen 7.5 of 8 en vorige week nog 6.3 dus helema goed!!! Nu 13 of 15mm
Ohhh Simba en cdvg wat superrr!!! Jeeeejhh!! Ben super blij voor jullie wat een opluchting dames! Nu genieten!!! Trouwens even over mijn echo, iemand zei het lijkt net een mensje al maar het bovenste ronde stuk is de vruchtzak! Daardoor lijkt het zo hahah. Lady twilight hoe was het bij jou?? Liefs mij
Wat fijn!!! Gefeliciteerd allemaal met het goede nieuws!!! Al dat goede nieuws maakt me minder nerveus voor m'n eigen echo haaha
Ha meiden.. ik hoor helemaal niet in dit groepje want ik ben (nog) niet zwanger.. Maar ik zat wel bij jullie in het nod-clubje. Met veel interesse lees ik dus mee Wat heerlijk dat het zo goed gaat nog! Echt fijn. Je hoort zo vaak dat het juist bij die eerste controle niets meer blijkt te zijn. Super voor jullie allemaal. Ik hoop echt dat hier niet veel (liever geen!) sterretjes op de lijst komen. Dikke knuf en geniet ervan!
Jeeejj Lady twilight ik wist het! Proficiat en nu lekker genieten!! Allemaal goed nieuws wat heerlijk ladies! Wij hebben het vanavond aan onze ouders en schoonouders verteld. We hadden een tasje gemaakt met een kaartje erin met de afbeelding van een hart voorop. In de kaart de foto van de echo met de tekst: een nieuw hartje is begonnen met kloppen.... en nog babysokjes als kadootje erbij. Zooo leuk ze hadden het totaal niet zien aankomen en waren dolblij en gelukkig! En nu kunnen wij zelf ook eindelijk stralen en genieten van dit geluk! voel me zo happy!! Het helpt ook mee om hier alsmaar goede berichten te lezen natuurlijk dat is echt super! Julia leuk dat je meeleest, ik duim voor je dat je ook snel zwanger bent!!
Ik heb het maar gelijk wereld kundig gemaakt ben ik daar ook van af. Ik kan gewoon niet zo goed liegen. Ik ben natuurlijk constant zo ziek als een hond en ik ben nogal een positief en spontaan gezellige vlotte babbelaar en als je dan een paar weken jezelf niet laat zien dan hang je. Dus ik denk kan mij het ook bommen!
Ja leuk hoor. Ik kan niet wachten tot m'n eigen echo. Word nu wel spannend hoor! Leuk vertelt Miekje! Vooral omdat ze het niet zagen aankomen.. En lady, gelijk heb je. Als ik zo ontzettend ziek was, dan deed ik het ook hoor.. Hier weten familie en vrienden het al wel, maar das meer omdat ik het niet kan verbergen.. Ach jullie hebben m'n darmenbuik allemaal gezien. Haha! Vandaag een hele warme dag he!! Julia, ik hoop ook dat je snel zwanger bent! Ik volg jullie ook stiekem in het tempkaartjes topic
Hier weet nog niemand het word wel lastiger om te verbergen door mijn darmenbuik,maar nog een week en dan mag de hele wereld het weten..
Superfijn al die goeie echo's! Hier weten alleen een paar familieleden en vrienden het. Zijn erg aan het twijfelen of we het volgende week (na de 2e echo) of echt pas bij 12 weken aan iedereen vertellen. Nog een week wachten voor onze 2e echo.. Vind het nu al weer spannend..