NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik ga ook weer buikfoto's maken vanaf 12 weken heb ik bij de eerste ook gedaan.. en later in de zwangerschap een gipsafdruk van mijn buik..

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Even een vraagje. Tot wanneer slikken jullie foliumzuur? Ik zag dat het tot week 8 moest althans het beste is en daarna je zelf kan kiezen om door te gaan.

3. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik ga niet meer kijken in dat andere groepje. Het regent daar slecht nieuws berichten echt heftig.

Ismiiii wil je mijn 25 juni vk intake en termijnecho er in zetten?

4. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik had begrepen tot 12 weken en daarna een andere zwangerschapsvitamine..

ik heb op 27 juni ( ja op een zondag) mijn termijnecho ivm de combinatietest die wij laten doen..

Het fijne aan mijn vk is dat als ik de spanning te hoog word ik altijd mag bellen om tussendoor even naar kleine kruimel te kijken voor mijn geruststelling.. ( mijn vorige zwangerschap was nogal stressvol)

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oh op mijn foliumzuur en op vitamine staat tot week 8. Is alles anders dan?

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga de hele zwangerschap de vitamines van mama compleet plus slikken. Vorige zwangerschappen ben ik na 12 weken gestopt op aanraden van de gyn, maar misschien is dat toch een bijdrage aan het groeien van de baby... Ik probeer nu gewoon alles uit om een groter kindje te krijgen hahaha.

Lady, ik kan de lijst niet zo snel vinden, zit op mijn telefoon..

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik slik voor zwanger worden/ zwanger zijn vitamine met foliumzuur en andere vitamines er in, die mag je gewoon heel de zwangerschap , is vAn kruitvat

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ik heb ook mama plus van davitamon, met visolie aangezien ik weinig vis eet en zeker nu durf ik ook niet alles te pakken omdat er veel risico's aan zitten. Ik heb er wel juist meer zin in dan normaal! Kan chocolade nu juist heel makkelijk laten liggen heeeel vreemd😞😁

Die vitamine is iig goed voor vóór de zwangerschap en tijdens. Meen tot 12 weken, volgende keer even aan vk vragen. Heb me ook op gegeven voor mvm... ben benieuwd!☺

9. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik voel me echt iedere dag bijna wel beroerd Pffff.

Mijn buik begint ook echt op te blazen van mijn kleine wurm!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      2
  10. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zwangerschapsvit mag je rustig de hele zwangerschap blijven slikken hoor. Is niet perse tot een bepaalde week. Ik ga er dit keer in ieder geval niet mee stoppen.

Miekje ik heb ook helemaal geen zin in chocola. Normaal ontzettend. Kan vet eten ook niet zo goed hebben nu.. heb heel erg last van obstipatie. Das ook lekker handig.

Mooi buikje hoor lady!!!

11. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Hier vooral heel veel last van mijn darmen. Waardoor ik me uiteindelijk ook heel erg beroerd voel. Sinds 2 dagen voel ik me wat beter, maar de stoelgang is nog steeds niet echt top. Dus morgen bij de intake bij de gyn ga ik er meteen iets voor vragen.

Vorige twee zwangerschappen ben ik heel lang heel misselijk geweest (incl afvallen en overgeven - 1x tot 25 weken en 1x tot 15 weken). Nu dus niet, wie weet dit keer een knul? :p

12. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou dat kan best zo zijn! Bij die knul van mij was ik ook veel minder ziek!
    Dus dan moet ik nu een meid hebben haha.

Heeft iemand hier een voorkeur?
    Ik heb altijd een lichte voorkeur voor een meisje gehad tot ik die kleine man van mij kreeg en nu zie ik mijzelf meer als jongens moeder haha.
    Helemaal als ik die gremlin dochters van mijn vriendinnen zie die heel vaak huilen en dramatiseren haha! Al ben ik ook heel gelukkig met een meisje hoor.

13. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Haha, ik zou een jongen wel heel leuk vinden. Maar tegelijkertijd zit ik in zo'n meidenwereld. 1 mooie meid thuis (die half jongen is hahaha, met dr geklim en geklauter en gevaarlijk gedrag...maar tegelijkertijd dol is op Disney Prinsessen haha) en ook voor ons engeltje weer helemaal mentaal voorbereid op een meid incl alle bijbehorende spulletjes, dat ik een meisje 'veiliger' vind voelen haha.

Ergens voelt een jongen een beetje moeilijk omdat ik dan écht afscheid moet nemen van de babykamer van ons engeltje. Tegelijkertijd zou dat als een échte nieuwe start voelen.

Dus eigenlijk geen voorkeur hahahahha

14. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik ben misselijk geweest tot 29 weken daarna werd het minder maar helemaal weg was het niet en dat was een jongen..

Ik heb ook een lichte voorkeur voor een jongen maar dat komt omdat ik daar alles nog van heb.. maar een meisje is net zo welkom hoor moet ik alleen even naar de winkel voor andere spullen haha

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nou idd haha ik heb ook zoveel jongens spullen dat als ik een meisje krijg gelijk een lege kelder heb. Scheelt wel weer daarna opruimen haha.

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier voorkeur voor een meisje.heb ook het gevoel dat het een meisje wordt vanaf begin af aan.
    Hier echt momenten dat ik me opeens niet zwanger voel.het lijk ook wel of die bleh momenten minder worden.maar hoef ook gedn chocolade dat smaakt niet echt lekker!
    Borsten toen steeds met de avond pijn.
    Apart dat ik echt van die schommel symptomen heb.ene week dit andere week dat.
    Kan wel lastig naar de wc voor de grote boodschap

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat grappig zeg!

Hier geen voorkeur, heb ze toch allebei al en we moeten sowieso opnieuw beginnen met spullen. Ik denk zelf wel dat het een meisje is.. Ik ben misselijk, krijg pukkels. Ben benieuwd!

18. linnied

linnied Lid

5 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    hello ladies,
    Na een week van veel werken, vroege diensten, misselijkheid en moeheid ben ik er weer een beetje en heb ik weer wat energie.
    Heb jullie wel gevolgd maar had de puf niet om te reageren. Lag er vaak al om 20.00 uur in en werd de volgende ochtend gewoon weer moe wakker.
    Hier is er ook geen voorkeur hoor, merk wel aan mezelf dat ik meer een jongens mama ben.

19. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bah.. hier een rotnacht gehad. Hele nacht vreselijke buikpijn en krampen gehad. Kon niet meer liggen en zitten op een gegeven moment.. Vreselijk. Vanochtend maar even gebeld naar de verloskundige en kon daar gelukkig al om 9.15 uur terecht voor een echo.
    Alles was goed en weer een prachtig kloppend hartje gezien!
    Dan nemen we de buikpijn en de slapeloze nacht maar voor lief en gaan we weer verder met genieten.
    De baby was ook goed gegroeid en klopte aardig met mijn berekening (ze dacht 8w,6d).
    Vrijdag heb ik nu de intake en opnieuw een echo. Vind het wel fijn om dan weer even te kijken.

Hier totaal geen voorkeur of voorgevoel voor het geslacht. Alhoewel we wel al een meisjesnaam hebben en we een jongensnaam heel lastig vinden. Dus dan zal een meisje wel praktisch zijn haha. Maar het maakt mij echt niet uit. Het cliché geld hier zeker, als het maar gezond is.

20. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hier ook niet echt een voorkeur. Het is voor ons ook de eerste, dus we moeten toch alles nieuw aanschaffen. Mijn gevoel zegt een jongen (en de timing van het klussen ook), maar ml denkt een meisje. We moeten nog even geduld hebben!

Deel Deze Pagina