Ik heb die warme opvliegers ook niet meer. En mijn borsten zijn ook niet meer zo pijnlijk. Ben wel ontzettend moe en soms misselijk... Maar inderdaad we moeten ons vasthouden aan de echo!
Hier alleen eigenlijk erg moe en af en toe zeurende buikpijn, knoopje los wil soms al helpen Borsten zijn wel iets gevoelig maar echt niet veel... en ook niet veel eetlust... Toen ik van mijn dochter zwanger was, kreeg ik na een paar weken echt geen bruin brood meer naar binnen... Kokhalsen als een gek, dat ga je wel merken als je fysiek werk doet.. Hoop dat ik dat dit keer ga overslaan! Die kaarten ken ik ook ja, maar heb ik bij de eerste niet gedaan, dus ga ik nu ook niet doen... Probeer het zo eerlijk mogelijk te houden, dus wel rond de 26-30 weken een 3D echo... Dat was echt heel erg de moeite waard!
Weet iemand trouwens of je die banner kunt aanpassen? Zou ik dan gewoon de uitgerekende datum 1 dag moeten verzetten? Morgen zou ik op 5 weken moeten staan, maar er zit een dag verschil in...
Nijntje gewoon even een nieuwe banner maken en je oude verwijderen.. Ik had het al eerder gevraagd maar mag ik ook op de lijst? Simba32 35 jaar 2de kindje en 17 januari uitgerekend als ik het goed heb. 4 juni eerste afspraak vk mooie testen Lady.. Wie hebben jullie op jullie man/vriend en eventueel de vk na al verteld dat jullie zwanger zijn en gaan jullie dit ook orgineel doen dmv een cadeautje of iets dergelijks.. ps ik ga het vertellen als we de eerste echo hebben gehad en de vrienden nog iets later.. Mijn schoonouders krijgen een lijstje met een gedichtje erin want mijn schoonmoeder is gek op foto's en tierelantijnen aan de muur. En de zussen krijgen een echo foto met een gedichtje.. En de vrienden krijgen in juni de schok van hun leven als ze tussen onze vakantiefoto's ineens onze sandalen met geboortejaar + nog eens blauwe en roze sokjes met 2016 eronder zien op het strand van Turkije !! heb nu al voorpret!!
Ladytwilight: o wat maak je mij blij zeg!! Ben ik niet de enige waarbij de warme opvliegers weg zijn. Stelt me erg gerust! Leuk he die voorpret Simba!! Denk dat er bij ons mensen staan te kijken die denken huw zwanger!! Vrienden van ons zaten 4 weken geleden al te gissen ,en vorige week 1 dag voor me 1e positieve test waren ze ons weer aan het uithoren ,hihi
Niemand bij ons weet /wist dat we "bezig" waren voor een tweede dus dit zal wel als een suprise komen..
Ja ik had het heel erg dat ik het zo warm haf en ik ben normaal een koukleum. Maar die warmte heb ik niet meer. Ik ga denk een shirtje voor mijn zoontje kopen met ik word grote broer ofzo. Ik zag hele leuke online. Is zo grappig mijn oom zei gister zeg jullie gaan niet achter elkaar aan he in jullie vakantiehuisje want dan gebeuren er meestal verrassingen ik denk je moest eens weten haha!
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 27 jaar, 1e kindje 19 Januari > 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje > Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje ♡Afsprakenlijst♡ >18 Mei - Ismi2006 - MvM >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 Juni - Miekje87 - eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
Wat hebben jullie veel gekletst! En met de lijst lukt het ook aardig zie ik. Ga morgen even op jullie reageren, ben echt te moe. Heb een beetje een off-day Vandaag. Voel me niet zo lekker, hoofdpijn, veel misselijk en m'n borsten doen echt giga pijn.. ga zo lekker naar bed.
Een warm welkom aan de nieuwe zwangeren! En Ismi; balen zo'n off-day! Hopelijk voel je je morgen alweer wat beter
Wij hebben een shirtje met (voorkant) Binnenkort speel ik niet meer in m'n (achterkant) plaatje van een eendje... Die krijgt ze op vakantie aan (29e echo, 31e op vakantie deze maand) Mijn ouders gaan mee en mijn schoonmoeder, broertje en schoonzusje komen na op de verjaardag van mijn dochter. De 19e heb ik (ook vervroegd de tweede echo) dan is mijn oma bij mijn ouders en die wil ik dan stiekem mee hebben. Zal wel een emotionele boel worden Daarna mag iedereen het weten, denk door de foto van mijn dochter in shirt op facebook te zetten! Balen Ismi, hoop voor je dat er niet al te veel van die dagen volgen!
Hey dames, lees mee maar durf nog niet aan te melden!!! Wacht even de eerste echo af anders ben ik straks weer zwaar teleurgesteld dat ik mij bij de groep moet afmelden na intensief te hebben meegeschreven! Hoop dat jullie dit begrijpen na 3x
Leuk dat we verder gaan met het nod groepje! nogmaals iedereen gefeliciteerd! Al vanaf 10 over 6 wakker-_- en dat terwijl je uit kan slapen haha. Ga straks op de laptop de lijst even bijwerken. Hebben jullie ook dat je buik veel borrelt? Bijna de hele dag door hier en vooral als ik lig.
Goedemorgen! @stokje: haha ja dat heb ik ook al 2 weken.. Uitslapen lukt niet meer.. Tussen 6 en 7 klaarwakker en dan moet ik ook heel nodig plassen.. Vervelend he! Ik zou zo graag weer tot een uurtje of 10 blijven liggen. Maar nu is de vakantie bijna voorbij en moet ik er sowieso om 7 uur uit voor de kids @cdvg: heel begrijpelijk hoor! Het is ook zo spannend! Hopelijk heb je een prachtige echo en kom je hier meekletsen! @vertellen: mijn man heeft het gister aan z'n moeder vertelt. Zij was super blij! Hahah zo leuk... Ik denk dat het zondag aan de rest van de familie wordt vertelt. Ik moet uitkijken met wat ik aantrek want mijn darmen beginnen zich al flink te verplaatsen... Gister dus echt een off-day. We waren bij een binnenspeeltuin met de kids en mijn dochter haar gedrag was zo extreem! Ik ga er niet teveel op in ivm meelezers, maar ik kon het niet zo goed aan gister.. Zal ook wel door de hormonen komen en het feit dat mijn dochter dingen feilloos aanvoelt. We zullen zien. We gaan het in ieder geval op een andere manier aanpakken haha. Vandaag gaan we eindelijk echt de tickets boeken. We gaan 4 weken naar Marokko. Heerlijk!!
Cdvg: dat begrijp ik heel goed meis! Digitale knuf! Stokje: ja dat heb ik ook heel erg. Nu ook al een vlaag misselijkheid erbij.. Verder weinig eetlust en veel boeren.. Pff dat wordt nog wat al die kwaaltjes!
cdvg dat is begrijpelijk.. dikke knuff ismi hier ook dat mijn darmen zich aan het verplaatsten zijn als ik niet uitkijk met wat ik aantrek lijk ik al wel 4 maanden zwanger.... wat een leuke ideeën zie ik voorbij komen over het vertellen...
Cdvg hele dikke knuffel! Ik ga zo de vk maar bellen voor aanmelding ik leef nog steeds in ern is het echt zo roes? Wat een sukkels van een dokters ook die mij altijd vermeld hebben dat het waarschijnlijk niet uit mijzelf gaat lukken dat ik endometriose heb en de cystes zich als trossen verzamelde. En het ni tot 2 x toe wel uit mijzelf is gelukt. Daardoor Zit je toch de hele tijd in een negatieve spiraal dat dit niet gaat lukken. Ben wel nog naar een ander ziekenhuis geweest paar weken geleden en die zei zelfs dat waarschijnlijk het andere ziekenhuis een fout heeft gemaakt.
Hopelijk mag je ons snel komen vergezellen cdvg! Die darmen zijn vreselijk!! Heb zo'n dikke buik, vooral 's avonds! Dat had ik bij de mk ook maar toch een dikke week later dan nu! Ik grap altijd tegen vriend dat er zeker 2 of 3 zijn
Cdvg hopelijk heb je gauw goed nieuws! Dat van de darmen merk ik ook... Nou is het sowieso voor iedereen anders... Eerste zwangerschap kon ik met 26 weken mijn eigen broeken nog aan en zag net een vriendin van mijn zusje, die ziet er met 26 weken uit als ik toen ik hoog zwanger was... Maar ze zeggen dat een tweede sneller gaat, dus ben heel benieuwd
25 juni eerste afspraak verloskundige om kwart voor 6 bizar he! Mijn banner loopt ook een dag achter hmmm. Ik krijg nog een mail met de echo datum spannend allemaal zeg! Maar nu eerst vakantie vieren wij zijn onderweg! Ik kom nog wel af en toe kijken!