Als er geen medische voorgeschiedenis is en er is verder niks aan de hand dan krijg je officieel alleen een termijnecho met 12 weken en de 20 weken echo volgens mij. Echt bizar weinig eigenlijk! Ik ben bij alledrie de zwangerschappen medisch, dus veel controles en echo's. Medisch zijn is niet leuk, maar het lekker vaak kijken wel
Bij onze vk word er tegen woordig met 7 weken een echo gemaakt. Weet eigenlijk niet waarom. Want ik heb geen voorgeschiedenis. Slik wel medicijne maar mag die nu nog gewoon nemen,later in de zwangerschap niet. Vind 11 weken ook erg laat poeh!! Ik mag morge om kwart voor 12. Hoop zo dat alles goed is met me beeb. Voor jou ook weer spannend cdvg!!
Ik denk toch dat het wel overal verschillend is. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik in het ziekenhuis een echo met 8 weken. Nu moet ik tot 10 weken wachten. Ben toch nog steeds medisch. Ach naja.. het is nu nog maar een week en een dag..... volgende week vrijdag mag ik eindelijk! Ben dan 9+5
Ja onze vk doet volgens mij ook al een vroege echo, gewoon om de ouders wat extra zekerheid te geven. Hopelijk een mooie echo cdvg! Ik mag over een week pas weer en ben er nu al nerveus over. Maar ook dat ik daarna pas 7 juli weer een afspraak bij de gyn staat en er geen echo tussendoor gepland staat. Ga ik wel om vragen want die zou ik elke 2 weken ongeveer krijgen en 7 juli is alweer 3 weken later en ik heb geen idee of de gyn dan ook snel een echo maakt
Iedereen succes met de echo's die nog moeten komen! Die van mij was gelukkig goed!! Het leek wel of de verloskundige zelfs een beetje verbaasd was dat het zon goede echo was. Ze heeft uitgelegd dat je t kaakbot kon zien en het hartje hebben we zien kloppen. Leek net in een tekenfilm dat zo'n hart uit het lichaam bonkt. Voor mij iets extra bevestiging. Het was voor mij allemaal een beetje snel gegaan en had me nog niet echt 'blij' kunnen voelen. Gister de stad in geweest samen met mn vriend en maar een lief pakje gekocht. een onesie zeg maar haha. met een schattig capuchonnetje met oortjes. Maat 50 meegenomen. Is dit trouwens een beetje een goede maat? Heb totaal geen verstand van die maten hihi. Heb op 25? juni (op een donderdag) om 17 uur mijn termijn echo. Dan gaat ze mijn uitgerekende datum ook noemen. Trouwens, Ik vind dit echt een superleuk clubje. zoals iedereen meeleeft met de anderen. Heb er een goed gevoel bij *zal even kijken of het lukt om een foto toe te voegen van de echo straks.
Fijn dat alles goed is stokje!! En een mooie echo toch! Maat 50 is vooralsnog de baby geboren is dus dat is helemaal goed toch.
Susanne, zo zei ze het ook. Het heeft van die uitstulpingen voor armen en beentjes. Vergelijkbaar met een gummybeertje haha. Best wel een raar idee, een gummybeertje in je buik en er dan al zoveel last van hebben qua moeheid, misselijkheid ed.
Hey dames, Hier na een erg nerveuze ochtend (was er misselijk van) gelukkig weer goed nieuws. Hartje klopte nog, ben nu 8.5 weken. Klopt met de meting van vorige week, precies een week verder nu. Baby (klinkt heel onwerkelijk ) was al flink gegroeid en zag beginnende armpjes en beentjes en de navelstreng.. allemaal nieuw voor mij Het was fantastisch.. We zagen op een gegeven moment de baby zelfs bewegen met zijn armpjes... Super hoor! En omdat ik een hele lieve gyn heb en zij weet hoeveel zorgen ik mij telkens maak, mag ik volgende week vrijdag weer terug komen.. Stokje Wat een mooie echo.. Zal mijne straks ook even uploaden
Hierbij mijn echo.. Onderin het hoofdje.. en bovenin zie je, (ik iig wel haha ) de beginnende beentjes, ze wijzen naar rechts
Dames er klopt iets niet ik krijg nu opeens van 2 dagen berichten die ik eerst niet zag, dacht al wat is het rustig hier!! Heeft nog iemand dat? Doe het via de telefoon misschien dat het daar mee te maken heeft. Mijn afspraak is nu ook van de lijst af, 26 juni- 2e (termijn)echo en intake vk Stokje en cdvg wat een super echo's en super nieuws!!! Cdvg dit ziet er echt al heel duidelijk uit zoals je het ook op die apps ziet, ik zie de beentjes ook! Zo leuk!! Wat erg voor die meiden in het andere clubje. Is het nu toeval dat hier alles goed gaat? Ongelooflijk! Stokje ben het met je eens dit is een super clubje dames😘 En zo'n pakje met oortjes vind ik ook zoooo lief! Is ook voor een jongen en een meisje leuk. Kheb nog niks gekocht ga ik wel binnenkort doen 😊
Mijn afspraak op de lijst klopt ook niet en ik ben niet handig genoeg om dit zelf aan te passen. afspraak is 28 juni 2de afspraak vk termijnecho ivm combinatietest..
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 11 Januari > DaisyKesie, 28 jaar, 3e kindje 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje > Cdvg, 28jaar ,1e kindje 16 Januari >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje >SusanneO, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari >linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 22 Januari Traum, 30 jaar, derde kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 11 juni - Cdvg - 3e echo zkh > 12 juni - Nikaa - intake + echo vk > 12 juni - SusanneO - intake vk + eerste echo > 17 juni - Cdvg - Intake vk > 18 juni - Daisykesie - Termijnecho > 19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak > 19 Juni - Ismi2006 - termijnecho > 19 juni - Rissie10 - (termijnecho) 2e afspraak > 19 juni - Norki Maki - 2e echo > 22 juni - Mataraa - Termijnecho 1e afspraak > 23 juni - Cdvg - 4e (termijn)echo vk > 25 juni - LadyTwilight - intake vk + echo > 25 Juni - Pioenroos92 - 1e echo & intake vk > 26 juni - Miekje87 - 2e afspraak vk ( termijn ) echo & intake > 28 juni - Simba32 - 2e afspraak vk ( termijn ) echo i.v.m. combinatietest Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.