NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dankje en dankje lady!!
    Wat rot dat je het benauwd hebt zeg.
    Lijkt me niet eg fijn.
    En dan nog met dat warme weer.
    Beetje rustig aan doen meid!

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Mooie echo en fijn dat alles goed was!!!

Hier ook af en toe ongekrampjes, maar ik had dat de vorige twee zwangerschappen ook dus probeer me er niet druk om te maken. Donderdag heb ik de termijnecho en ben alweer zo nerveus! Ik durf maar geen vertrouwen te hebben, ben blij als ik bubs ga voelen zeg.

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dankje,
    Ja die ongie krampjes horen er gewoon bij,zo denk ik nu ook.
    Maar toch is het af en toe eng.

Jeetje dat andere clubje weer slecht nieuws!!
    Dat is toch ook niet normaal dat het bij zoveel gewoon niet goed is!
    Brr

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ben ook benieuwd naar Nikaa en Susanne... dames we zijn niet nieuwsgierig:D hihi

Rissie wat leuk dat ze ook filmpjes maken! Ik had trouwens gevraagd hoe dat gaat met de echo foto's en filmpjes enz. aan de vk. Bij ons moet je 10 euro betalen en dan krijg je van hun een stick waar ze dan alles opzetten. Die moet je dus iedere keer meenemen. Opzich heb je dan wel alles bij elkaar. Ben zo benieuwd naar de volgende echo... duurt nog ff.

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik moet voor echo's naar een ander dorp naar een echobureau,
    Bij onze vk hebben ze geen apparaat.
    Maar ik kreeg van het echobureau een USB stick de eerste keer.
    Ze zei ook als je foto's en filmpjes wil moet je hem niet vergeten anders heb je pech!
    Haha nou die USB stick vergeet ik echt niet!!!

6. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Bij mij gelukkig ook alles goed. Ze schat 8w5d, dus klopt redelijk. Het hartje klopte en de kleine was druk aan het bewegen. Super opgelucht!

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gelukkig suus!! Blij dat alles goed is!!

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Fijn Susanne!! Ohh heerlijk al dat goede nieuws :D

9. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier was ook alles goed! Daarna gelijk vertrokken voor een weekend dus weinig tijd gehad om te reageren. Ik ben 2 daagjes teruggezet dus nu 9w 2d (13 januari uitgerekend) maar zolang alles goed is ben ik allang blij! Ze kon al van alles zien, 2 hersenhelften, armpjes en beentjes aan t spartelen en een prachtige hartslag! Ik zal na het weekend de echo erop zetten.. Echt al een mooi mini-mensje.
    Ben ook heel blij voor de andere meiden met de goeie echo's!

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dat wordt dat een heel fijn weekend he nikaa met een mooie echo op zak!! Gelukkig dat alles goed was!!
    Leuk he een spartelende beeb!
    Veel plezier dit weekend.

Bliijj dat alles bij iedereen goed is!

11. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Wauw wat een mooie echo's!!!!
    Super meiden blij voor jullie!

Hoe gaat het met jou cvgd??

Ik weet niet meer wie het zei (moest zoveel terug lezen :D) maar ik ben ook zooo super moe! Verder nergens last van! Ohja wat ongi pijntjes.. pas als de echo er is kan ik echt blij zijn.. zo onwerkelijk dit allemaal :) ben wel blij.. maar ja hoe leg ik dat uit ... zolang bezig ook via ziekenhuis en ineens is het er! Wondertje :)

12. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Super Nikaa!! Wat een mooi weekend met zulke mooie echo's!:D genietze!!

13. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Nikaa, Rissie en Susanne, Fantastisch! Super goed nieuws hoor... Ben echt blij voor jullie.

IK moest vandaag weer naar de dokter, ondanks dat wij dit niet zagen, zag hij wel een verschil. Moet blijven koelen en heb een antibioticazalf meegekregen. Dan moet het binnen 4 dagen wegtrekken. Pff wat een opluchting zeg... Huisarts maakte zich gisteren ook nog zorgen, vandaag totaal niet meer...

Fijn weekend dames...

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Cdvg wat een super nieuws! Gelukkig, als de huisarts zich geen zorgen meer maakt komt het vast goed:)

Dames wens jullie een heerlijk weekend, kan niet kapot met al het goede nieuws en de prachtige echo's! Enjoy😙

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O gelukkig cdvg! Hopenlijk trekt het snel weg. En idd als de dokter er vertrouwen in heeft komt het vast en zeker helemaal goed.
    Heb vanmiddag een leuk zilvere lijstje gekocht met Nijntje erop en daar een fototje in gedaan van de echo van ons kleine beebje.
    En een slab met daarop mijn papa is een kanjer, die heb ik inlaten pakken en net aan me vriend gegeven hihi.
    Toch wel erg leuk babyshoppen😍

16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Leuk Rissie! Klinkt heel lief.

Ik wil voor vaderdag iets aan mijn vriend geven, slofjes of een slabbetje of speentje ofzo met iets van papa erop inderdaad :)
    Verrassing voor hem:D
    Gaat nog iemand iets met vaderdag doen? Xxx

17. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Superschattig rissie!!

Ik wil na de termijnecho ook iets gaan kopen. Bij mijn twee meiden had ik allang iets gekocht, maar nu durf ik het maar niet. Dan wordt het te echt ofzo...En hoe echter het is, hoe groter de kans dat ik gekwetst kan worden. Maar, na de termijnecho mag het wel van mezelf hihi. Gewoon iets kleins, een knuffeltje ofzo, want eigenlijk hebben we niks nodig totdat we weten wat het geslacht is hahaha

Ooooh, gister was echt een drama avond! Zulke enorme buikkrampen! Van de week elke dag een piepklein beetje lactulosestroop op aanraden van de gyn geslikt vanwege de obstipatie, maar dat veranderde gisteravond in enorme diarree en krampen (sorry voor het vieze praatje hihi). Het deed echt zo'n zeer :( Vannacht nog 1x wakker geworden erdoor en daarna heb ik gelukkig nog een tijdje kunnen slapen. Sinds ik wakker ben gelukkig geen last ervan dus ik hoop dat het klaar is nu. En ik slik die stroop maar heel even niet meer, pas als het weer nodig is. Heb nu meteen een 'platte' buik en zit gelijk weer op mn startgewicht :p

18. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Leuk Rissie!!

Hier durf ik ook nog niets aan te schaffen. Wij hebben allebei de gedachte dat wij wilden wachten tot 12 weken. Pas dan durven wij het aan. Dus ook met vaderdag nog niets 😉 daarna gaan we samen iets kopen voor het eerst.

Wat vervelend daisy, maar misschien wel goed dat alles er nu uit is.. Als het te lang in het lichaam blijft is dit ook niet goed.. Ik heb ook enormiteit van obstipatie, continu wel de aandragen hebben maar het komt gewoon niet. Ga toch nog maar meer vezels eten en als dat niet werkt vraag ik vrijdag iets aan de gyn..

Vanavond verjaardag van mijn zus. Mijn buik is in d'r avond echt al opvallend en normaal gesproken heb ik altijd strakke kleding aan omdat ik van mijzelf slank ben, maar dat gaat nu niet haha. Heb een elastiekje om mijn knoop omdat alles te strak zit. Vanavond maar eens kijken wat ik dis aantrek. Gaat nog lastig worden haha

Hier een foto van het elastiekje :D
    Foto is van bovenaf genomen..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      28,4 KB
      Weergaven:
      9
  19. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi cdvg! Goede oplossing!

Mooie echo's meiden!!!

Ik had gister ook enorme darmkrampen. Ik had zo'n zin in een patatje oorlog! Ook geheten uiteraard maar wat heb ik daar spijt van gehad zeg!!! Doe ik dus mooi niet weer. Kan dus kennelijk maar weinig verdragen. Vlees verdraag ik slecht, vet eten en vis kan ik niet goed hebben. Jammer!!

Nog een paar daagjes! Even deze week doorkomen en dan heb ik vrijdag de echo...

20. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ja, dat het er allemaal nu uit is, is zeker een stuk beter ;)
    Ben dit zó niet gewend, vorige twee zwangerschappen juist voornamelijk boven de pot gehangen en nu zitten die darmen juist te etteren :p

Dat elastiekje is een goede oplossing he? Vorig jaar bij D* kon ik dit tot 20 weken doen en toen kreeg ik op mn kop van de gyn en moest ik van haar echt mn zwangerschapskleding gaan dragen om bubbie de ruimte te geven haha. Nu draag ik voornamelijk een jumpsuit, een broek met idd ene elastiekje ;) en soms al mn zwangerschapsbroek. Vooral met die darmen moet ik mn buik maar ff goed de ruimte geven haha.

Deel Deze Pagina