NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    He meiden, zo Ik ben ook weer terug in ons oude vertrouwde landje.

Een geruststellende gedachte dat jullie ook wat problemen hebben met je darmen en buik! Pff heb echte moeite om goed naar het toilet te gaan! Ohh Rissie wat een geweldig pakje zeg!!

ik koop nog maar niks. Heb nog steeds geen afspraak gehad bij de verloskundige! Weet genees op het goed zit of het hartje klopt en of het er misschien 2 zijn!! Vind best moeilijk dat afwachten...we zijn echt aan het af tellen naar de 25ste!

Mmm het zou allemaal wel goed komen, toch

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje pioenroos je geduld wordt idd op de proef gesteld zeg!!
    Hopenlijk zit alles gewoon goed en kan je ook snel gaan shoppen voor de kleine beeb!
    Ja lief pakje he, moest en zou even spieken in de prenetal ,nou dan raad je het al je komt met iets terug.
    Super veel leuke lieve dingen gezien. En veel zwangere met karren vol.
    Was stiekem al jaloers ,haha denk ik heb ook zin om los te gaan in die winkel hihi

3. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Hey dames ik heb jullie ook weer gevonden! Ik zou ook graag hier weer mee willen praten zoals bij het Nod groepje. Donderdag de 18e mijn eerste echo! Zo spannend! Tegelijkertijd ben ik ook best rustig en heb ik niet heel veel kwaaltjes. Voel mijn borsten maar dat is het ook wel. Af en toe flinke buikpijn/kramp die ook snel weer wegtrekt.

4. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nijntje; toevallig heb ik vrijdag ook het guus meeuwis rompertje als eerste aankoop gekocht. Heel schattig!

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dames hebben jullie ook dat als je in bed wakker word je denk ooo wil er niet uit!!!
    Helemaal opgestaan dan gaat het wel.maar paar uur later alweer moe!

6. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik zou idd de hele dag wel kunnen slapen :p
    Gister de hele dag weggeweest en ik ben gebroken nu haha.

7. linnied

linnied Lid

5 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    komt me bekend voor Rissie! Zaterdag om 20.30 uur naar bed gegaan, gister om 9.00 uur wakker geworden en van 13.00 tot 16.00 weer geslapen en 's avonds om 21.00 uur weer totaal los zijn.
    Ben nu een paar dagen vrij maar mag straks weer veel werken (zorg)
    Blij als het weer donderdag is dan kunnen we kijken of alles nog goed gaat.

8. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar!! Werk onregelmatig nu gewoon reeks van 5 dagen met laat/vroeg er tussen en gisteren 06:00 uur op 02:00 uur slapen. 's Avonds namelijk op stap geweest. Pff. Nou! Wil ook alleen maar slapen, zó moe. Moet nu werken en daarna het hele huis schoonmaken voor een bezichtiging morgen en dan morgen ook weer 06:00 uur op. Pff... 😅

9. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Bij mijn eerste zwangerschap sliep ik in deze periode klokkie rond (werk pas om 11 uur)... Nu ik een kleine meid heb rondrennen hier gaat dat niet meer... Maar nu lekker (als ik vrij ben) samen met haar een dutje doen smiddags :D

Nikaa: hij is echt te lief ;)

10. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Vanmorgen even bij de vk geweest..even spieken nog voordat we morgen op vakantie gaan.. kleine kruimel doet het super .. kruimel was goed gegroeid en het hartje klopte krachtig.. nu kan ik met een gerust hart op vakantie morgen..

11. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wat fijn Simba!

Ik ben ook snel moe nu. Zaterdag van 's morgens af op pad geweest. Om 19:00 uur 's avonds viel ik in slaap op de bank tot een uur of 23:00 uur. En gisteren een middagje naar Eindhoven geweest, wederom totaal los! Als het goed is verdwijnt dit over een paar weken!

12. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Hier ook weer een mooie echo! Wel weer paar dagen terug gezet, maarja. Ons gummybeertje leeft en beweegt, daar gaat het om!! Nu 2 cm groot:)

13. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Simba wat fijn zo vlak voor je vakantie. Geniet ervan samen..

Kato, jij ook goed nieuws, super. Hoe ver ben je nu volgens de echo en hoe ver denk je dat je was. Ik werd bij de 1e echo ook 5 dagen terug gezet. Echo erna weer 3 dagen naar voren ;)

Leuk pakje, rissie, die vind ik ook zoooo schattig. Gaat denk ik onze eerste aankoop worden. Zo leuk in de winter die pakjes :D

Toevallig allebei die rompertjes bij Guus gekocht, ik zou volgend jaar wel willen. Lijkt mij zo ontzettend leuk

Hier ook best snel moe, vooral na het avond eten haha..
    Ook denk ik continu dat ik enorme trek heb maar als ik dan eet hoef ik na de helft niet meer. Zit snel vol. Jullie ook last van?

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja lief pakje he hihi.
    Ja ik heb ook enorme honger maat heb nergens trek in of smaakt niet . En van de week at ik tosti dacht mm lekker .bij de 2e dacht ik al gatver vind hem helemaal niet lekker! Avond eten gaat er heel moeilijk in bij mij. Ben sinds 2 dagen ok weer aan het kokhalzen en boeren.
    Heb het net op me werk verteld! Ze waren gelukkig blij! En nu hopen dat me contact in augustus wel verlengt word!

15. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Rissie wat een lief pakje!! Helemaal mijn smaak! Ben NOG niet bij de prenetal geweest... na de tweede echo gaan we :)

Simba en Kato wat fijn al die goede echo's en al het goede nieuws !! Super! Genieten nu..
    Ook gezellig dat iedereen weer terug is, lekker veel kletsen:D

Ik heb net roos vise laxo gekocht, eens kijken of dat werkt want mijn buik ontploft echt, gewoon doordat het zo verstopt zit.
    Ben ook hartstikke misselijk de hele dag en geen eetlust, herken het en ook heeeeeel moe... en een dutje helpt maar tijdelijk, achja alles voor de kleine :p Wil ook beginnen met foto's maken maar ben te futloos!! Erg he.... wil wel leuke foto's :D
    Morgen poging 2! En Rissie het bed uitkomen is iedere dag een uitdaging..:D

16. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Cdvg, ik was volgens mezelf 9 weken en 2 dagen en volgens de echo 8 wkn en 6!
    Het valt dus opzich wel mee..

Even een vraagje, op sommige echo's zie je heel duidelijk zo'n ring. Zelf zie ik dat niet op mijn echo's. Weet iemand waarom dat is?! Maak me er verder geen zorgen om, maar vraag het me gewoon af!

17. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wil iemand mij bij de lijst op zetten? Julias, 28 jaar, 1e kindje, uitgerekend 21 januari, maar dat kan donderdag ook later worden.

Gelukkig erg weinig klachten. Moeheid valt mee, na die 5 dagen na mijn nod eigenlijk ook niet meer misselijk geweest. Op de gevoelige borsten en soms buikpijn is dat het wel. Moeheid en vaker plassen vandaag een beetje, maar niet echt opvallend meer. Wat een mooie echo's ook!

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Kato. Die ring zit verstopt ergens in je baarmoeder.
    Bij mijn7 weken echo zat hij dicht langs de beeb. En had ik ook Alleen maar foto's waar die ring opstond,
    Vorige week bij 9 weken zat die ring ineens aan de zijkant in de baarmoeder en heb ik alleen foto's waar de beeb opstaat.ze liet hem nog wel zien doordat ze met die echo ging bewegen.

Hier heb ik af en toe best felle steekjes steeds rechts in me buik,ze zijn wel piep klein.
    Vind het maar weer niks.

Vanmiddag tegen me baas verteld dat ik zwanger ben,verliep goed,maar ze belde einde van de middag of ik zaterdag even langs kan komen voor een gesprek pff zal wel een geen goed teken zijn aangezien me contract afloopt in augustus

19. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Een half jaar geleden had ik spontaan heel erg last van obstipatie... Ik heb toen zakjes met poeder van de huisarts gekregen... Starten met 1, en eventueel opbouwen naar 3 zakjes tegelijk per keer... Werkte als een tierelier :D Ik heb toen gevraagd (omdat we toen al bezig waren) of het bij een eventuele zwangerschap kwaad kon en ik kon het dan gewoon gebruiken... misschien een idee voor de anderen om hiernaar te vragen bij de huisarts... Heette Macrogol & elektrolyten sandoz (heb nog wat zakjes liggen ;))

Simba en kato gefeliciteerd met nog meer goed nieuws...

Ik heb net gehoord dat mijn oma naar mijn ouders komt van woensdag tot en met zaterdag.. heb vrijdag de echo dus heb al geregeld dat ze dan mee mag... Ben heel benieuwd, haar tweede achterkleinkind en dan de zaterdag erna de verjaardag van haar eerste vieren... :D

20. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Even weer een berichtje van mij.

Sinds gister ontzettende pijn in mijn zij aan de rugkant, dat doortrekt naar mijn buik. Ik dacht blaasontsteking maar heb zojuist mijn urine laten checken en dit was het niet. Vanmiddag om half 4 heb ik een afspraak bij de huisarts.

Nu vliegen alle doemscenario's natuurlijk door m'n hoofd...

Wordt dit een miskraam? is het een bbz? Klopt het hartje wel? Waarom heb ik toch die pijn?

Ik weet dat ik het niet in de hand heb maar maak me nu echt heel veel zorgen. Misschien dat ik de gyn nog op bel voor een echo.. Of dat ik het even aan de huisarts vraag, wellicht kan hij me met spoed doorsturen..

Duimen jullie voor mij?

Deel Deze Pagina