Spannend allemaal dames!! Cdvg: tuurlijk ik snap net zeker als je het al een aantal keer mee gemaakt heb dat het fout is, hopenlijk kan je straks hier wel echt aanmelden!!!! Hier last van steekjes steeds rechts in onderbuik, wat af en toe ook een soort kriebel steekjes is en trekt naar schaambot. Heel af en toe van borrel darmen, die dan knorren haha
Hey meiden. Hoe is het? Hier alles goed maar nog steeds onwerkelijk. Beetje moe, weinig eetlust en af en toe rommelt het wat in mijn onderbuik maar verder nergens last van. Nog 1 weekje wachten en dan de eerste echo. Spannend. Soms neemt de angst dat het hartje niet zal kloppen of het misgaat het over. Maar dat zal er allemaal wel bij horen. Probeer realistisch te zijn, als het zo is dan is het zo en kunnen we er toch niets aan veranderen. Een mens lijdt het meest van het lijden wat hij vreest. Vertrouw hebben dus maar. Maar is af en toe moeilijk. Zeker als je weinig tot geen symptomen hebt. Ook aardig dubben over wanneer we het wie vertellen want zelfs na een goede echo is er geen garantie. Zal blij zijn als ik wat verder ben!
Haii allemaal! Cdvg ik begrijp het... hoop dat je snel mee komt kletsen Ik twijfelde ook door de mk maar vind het toch fijn om alles te delen, heb nu een goed gevoel en wil proberen toch een klein beetje te genieten ook al durf ik dat ook weer niet te veel want wat als... wat dan... maar ik denk dat we dat allemaal hebben die angst. Alleen na 3 keer kan ik me voorstellen dat je dat vertrouwen kwijt bent, ik gun het je enorm!! Hopelijk heb je snel een mooie echo dikke knuffel voor jou xxxx Ik heb het wel nog soms heel warm maar wisselt zich af met koude rillingen en koud hebben, op en af. Verder toenstraks enorm trekkerige steken in linkerlies en lichte steekjes links onderin buik. Soms nog ongi gevoel niet constant. Wij hebben het vorige keer een week na de test al aan ouders/schoonouders en beste vrienden verteld, deze keer wil ik eerst een goede echo. Mijn ouders maken zich namelijk altijd zo ongerust, als ik ze nu vertel dat ik zwanger ben dan doen ze geen oog meer dicht. Nog 3 weekjes, als we dan een goede echo krijgen bedenk ik dan iets leuks om het hen te vertellen. Ben wat voorzichtiger geworden. Jullie?
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari >Rissie10, 25jaar ,1e kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje 16 Januari >Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje >Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje 17 Januari > Ismi2006, 27 jaar, 3e Kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje > 18 Januari >Miekje87, 27 jaar, 1e kindje 19 Januari > 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje > Muzieknootje, 28 jaar, 1e kindje ♡Afsprakenlijst♡ >18 Mei - Ismi2006 - MvM >29 Mei - Nijntje84 - eerste echo >29 mei - Rissie10. - eerste echo >29 mei - Norki Maki - eerste echo > 3 Juni - Miekje87 - eerste echo >19 Juni - Nijntje84 - (termijnecho) 2e afspraak >19 Juni - Ismi2006 - eerste echo >23 Juni - Ismi2006 - afspraak gynaecoloog + internist Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
Bedankt dames, dit hoop ik ook natuurlijk!! Precies wat jij zegt Miekje, de 1e keer dacht ik pech, de 2e keer dacht ik, blijf positief het komt vast goed, de 3e keer dacht ik drie keer is vast scheepsrecht. Alle keren dus fanatiek meegeschreven maar alle keren helaas moeten stoppen. Emotioneel is dit heel erg zwaar geweest. Vandaar nu deze keer een beetje voorzichtigheid vanaf mijn kant. Als jullie het nu gewoon alvast gezellig maken hier, kom ik af en toe meelezen en hoop ik jullie als eerste straks een mooie echo te kunnen laten zien (28 mei) Succes dames, spannend allemaal he!!!!
Dat duurt echt nog lang. Ik had in m'n hoofd dat de 29ste (mijn eerste echo) aankomende vrijdag was. Maar dat is pas de week erop dus nu nog 2 weken wachten. Dat vind ik al lang!! Pff. Zo spannend of alles goed gaat komen!
Ik heb vanmiddag contact gehad met de gyn.. En ik heb de eerste echo al op 27 mei.. Maar m'n banner klopt ook niet meer.. Ben nu 5 weken zwanger 😊. Echo is dus als ik 6,5 week zwanger ben. Hoe groot is dan eigenlijk de kans dat je het hartje al ziet kloppen? Ben zo benieuwd!! Wij vertellen het wel al aan m'n ouders en zussen. Maar dat komt door het traject wat we al doorlopen hebben..
De banner liep bij mij 1 dag achter... Heb nu gewoon mijn beval-datum een dag naar voren gezet... die zie je toch niet terug in de banner!
Leuke banner Miekje! Oh ik baal best wel dat het nog zo lang duurt voor een echo... Bij m'n zoontje kreeg ik een echo met 8 weken, scheelt toch weer 2 weken.. Nouja we gaan het zien. Gister hebben we EIN-DE-LIJK tickets geboekt naar Marokko. 17 juli tot 12 augustus.. Ik kan niet wachten! Mijn zwager is gister meegeweest boeken want manlief heeft zijn enkelbanden verrekt, loopt de hele week al op krukken die arme man. Kreeg ik bij het reisbureau opeens telefoon van het ziekenhuis. Galmde het door die ruimte (ik had volume best hard staan) 'goede middag, medisch spectrum Enschede, afdeling Gynaecologie'!! Zwager keek me aan en moest lachen.. Tjah toen hebben we het maar vertelt haha. Schoonzus zat ook bij ons thuis. Manlief vertelt het nu het liefst aan iedereen. Hij heeft er ook een heel goed gevoel over. Hopelijk heeft hij gewoon gelijk! Vandaag moet ik de hele dag werken. Wordt wel vervelend want ik krijg niet de tijd en ruimte om te eten tussendoor. Zal wel een misselijke dag worden dan.. Fijne dag iedereen!
Dankje Ismi Ohh heerlijk wat een lekker vooruitzicht! Waarom moet je zo lang wachten op een echo dan? Kan het niet eerder? Ik mocht met 8 weken maar vanwege de mk mag ik ook een week eerder. Dat wil ik wel natuurlijk! Heb dan wel alleen de echo, kennismakingsgesprek en bloedprikken en dat soort dingen mag pas vanaf 8 weken dus dat plannen we daarna in. Hoe is het met de andere dames? Ik begin nu iets meer toch te genieten en blij te zijn met mijn zwangerschap. Heb het gevoel dat het goed zit. Het blijft spannend en ik probeer niet te blij te worden in verband met de kans op nog meer verdriet en teleurstelling maar dat vind ik heel moeilijk. Aan de andere kant verdriet heb ik dan toch en dat mag ook. Dan kan ik nu net zo goed proberen een beetje te genieten. Fijn weekend allemaal
O jeej lastig hè dingen verborgen houden, had het van de week ook in de auto toen ik gebeld werd door de dokter, mijn ouders wisten het toen nog niet, gelukkig kon ik toen de vragen beantwoorden met ja en nee haha. Zo dat duurd nog lang zeg! Gelukkig mag ik met 7 weken ,vind het nu al lang wachten ,nog 2 weken. Heb er wel een goed gevoel over,maar toch blijf ik het eng vinden.
Ik heb ook het gevoel dat het goed zit en toch probeer ik ook niet te blij te worden. Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken en mee bezig te zijn. (Vorige keer bekeek ik al de kleertjes op internet of fantaseren hoe de slaapkamer zou ingericht worden) Elke dag die passeerde was ik blij dat we weer één verder waren.
Ik heb echt geen idee of het goed zit of niet. Ene keer voel ik dat het rommelt in mijn onderbuik en heb ik gevoelige borsten/tepels en het andere moment is er niks. Ene moment maak ik me zorgen, andere moment heb ik vertrouwen in een goede afloop. Onder aan de streep weet je het niet en zullen zorgen alsmaar plaatsmaken voor andere zorgen, dit zal de komende 50 jaar vermoedelijk ook zo blijven 😁. Ik probeer maar rustig te blijven en vertrouwen te hebben en niet teveel te piekeren. Zometeen mijn eerste feestje zonder biertje en sigaretje. Dat zal wel gek zijn. En een uitdaging met zoveel mensen die ik goed ken en nog van niets weten. Spannend!
Haha je hebt nu iets veel beters in de plaats dan jou biertje en sigaretje hé! Geniet van je feestje!
Heb er ook wel Een goed gevoel over, maar kan me nog geen voorstelling maken dat ik straks een dikke buik krijg en hoe het zal zijn om de baby te voelen haha . Ik kijk expres nog niet naar kleertjes en dat soort dingen. Tel al wel de dagen af naar de eerste echo.
Ik heb het ook hoor ene moment voel ik totaal niks en voel ik mij ontzettend fit. Terwijl ik vannacht en overdag heel misselijk was. Gelukkig trok dat weg want mijn ouders kwamen langs bij het huisje haha.
De echo had vast wel eerder gekunt maar ik was een beetje van slag door het telefoontje dat ik er niet zo bij nagedacht heb. Ach ik ga me er niet druk om maken.. Ik ga eens even een buik foto maken. Ook al is het nog geen baby, ijft leuk om verschil te zien!