NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Vanmiddag de echo gehad maar helaas heel slecht nieuws....kindje is overleden :( Ongeveer een week geleden want het is gestopt met groeien op 9w3d.

Had het echt niet aan zien komen, na 3 goede echo's alsnog overleden.... Ben er zo kapot van! Gewoon weer een kindje wat in mijn buik stopt met leven zonder dat ik het door had. Weer een klap bovenop het verdriet om Delilah* :(

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje daisykesie, dat zie je echt niet aankomen. Ik weet niet eens wat ik moet zeggen. Ik had vanochtend je weblog gelezen en nu dit bericht. Ik wens je alle sterkte en kracht toe die jullie zo ontzettend hard nodig hebben nu...

3. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Wat verschrikkelijk!
    Heel erg veel sterkte!

4. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Nee! Ik weet echt niet wat ik zeggen moet. Wat een nachtmerrie! 😢

5. linnied

linnied Lid

5 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    Ach jeetje, zit hier gewoon met tranen in mijn ogen. Wat ligt geluk en verdriet dan zo dichtbij elkaar.
    heel veel sterkte Daisy.

6. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    He bah Daisy! Heel veel sterkte voor jullie! *knuffel*

Krijg nu wel een beetje de kriebels... ik mag morgen om 11.00 voor de termijnecho...

Bij ons weet bijna iedereen het al wel... Zaterdag vieren we de verjaardag van mijn dochtertje en dan weet de rest het ook en gaan we het op facebook plaatsen!

Kraamverzorgster is al geregeld :D Dezelfde vind het een eer om weer bij ons te komen :D

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Daisykesie wat een verschrikkelijk nieuws!!
    Jeetje wat oneerlijk zeg!! Dikke knuffel.

Hier ben ik dus ook steeds bang voor dat als ik echo krijg de beeb opeens niet meer leeft ,poeh zo eng.

8. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Wat heftig heel veel sterkte daisykesie. Knuffel!

Ik vind het ook doodeng mag volgende week pas dit is het ergste wat je kan overkomen.

9. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaah nee!!! Wat verschrikkelijk! :(:(:(

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet zeggen....

10. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh heel veel sterkte Daisy!

11. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte lieve Daisy... wat moet dit moeilijk zijn zeg...

12. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Lieve Daisy, nee toch meid! Wat een verschrikking!! Hier zijn we allemaal bang voor maar als het je overkomt...? Ik wil je heel veel sterkte wensen meid! Dikke knuffel voor jou. Wat gaat er nu gebeuren dan?

13. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Niet om het verdriet van Daisy te bagatelliseren maar ik heb morgen een echo en ben nu dubbel zo nerveus, ik ben hier ook telkens zo ontzettend bang voor.!!! :(

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik denk dat we allemaal een beetje bang zijn geworden en aangeslagen van dit rot nieuws.

15. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik hoop maar doordat ik het nu ben, dat de kans dat het bij jullie nog gebeurt gewoon heel klein is. En jullie komen steeds dichterbij die veilige termijn, de kans dat het dan nog fout gaat wordt steeds kleiner. Alleen hoor ik daar helaas nu bij :(

Morgen heb ik weer een afspraak bij de gyn en dan gaan we bespreken hoe nu verder. Ben ook benieuwd of ze nog wat met de cyste gaan doen die ze vorige echo hadden gezien.

Ik heb nu een enorm ongesteldheidsgevoel dus stiekem hoop ik dat mijn lichaam ons springboontje uit zichzelf afstoot. Is nog altijd het beste voor mijn lichaam, al vind ik het idee helemaal niks...

Ik duim voor allemaal mooie zwangerschappen voor jullie! En hopelijk kan ik me over een paar maanden weer bij de zwangeren voegen, want we geven niet op! Dat broertje of zusje voor onze grote meid gaat er gewoon komen!

16. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Wat een sterke lieve reactie. Gun je het beste.
    Hopelijk gaat het voorspoedig, voor zover dat kan in deze situatie. Helaas moet je erdoorheen. Dat broertje of zusje komt er vast. Maar dat maakt dit verlies niet meer dragelijk. Blijft zo verdrietig voor jullie. Nogmaals sterkte!

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Je bent een bikkel weet je dat? Ik heb zoveel respect voor jou en eigenlijk je ontzettende positieve gevoel en doorzettingskracht!
    Ik ga je hoe dan ook blijven volgen en wil je voor nu een ontzettende dikke knuffel geven!

18. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Daisykesie ik lees nu net pas je bericht. Wat ontzettend verdrietig meid. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit een plekje te kunnen geven. Dikke knuffel!

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    O Daisy... wat erg :( en wat ben je een sterke vrouw!
    Heel veel sterkte en dikke knuffel!

Maandag mijn eerste echo... heel dubbel...

20. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohnee Daisykesie, lees nu net dit hartbrekende berichtje. Jeetje wat is het leven oneerlijk soms ik had het je zo ontzettend gegund....Vind het zo erg voor je.. weet gewoon niet wat ik moet zeggen:( dikke knuffel xx

Deel Deze Pagina