Jeszz en lady ik denk dat het komt omdat jullie misschien al een kindje hebben en weet wat je te wachten staat . Hier is alles nieuw en erg spannend. En misschien daarom ook onzeker. Ik wil gewoon voorbij die grens zijn en nog is dat geen zekerheid. Probeer wel te genieten ,maar vind het soms gewoon eng en bang dat het mis gaat.en druk maken heeft geen zin ik weet het,want het helpt toch niet. Ik heb vanaf het begin wel een goed gevoel er over en weet ook zeker dat het wel goed zal komen. Maar ik ben gewoon een stress Kippie. Vooral als ik nare verhalen ineens weer voorbij zie komen. Nijntje fijn dat de echo goed was!!! Je oma vond het vast super om mee te mogen.
Poeh! Vandaag naar babypark geweest en gelijk maar de kinderkamer en wagen uitgezocht! Zou het liefst nu al lekker gaan rijden met de wagen, wat een heerlijk ding!!
Kato: leuk he zo'n winkel waarin je heerlijk los kan gaan!! Hahh O ben zo boos!! Eten smaakt voor geen meter,en wil na de mc.ik moet een mc fleury!! Me vriend wil niet mee,niemand wil of kan mee want die hebben iets te doen.grrr het is 20 min rijden. Maar ik ga gewoon alleen. Ik ben gewoon zo boos dat ik er op huil net als een klein kind. Uhm gestoord gewoon whahah 😂😂
Hahahaha rissie! Hier moet ik toch echt wel om lachen hoor!😂 Ik zit iedere keer stiekem te eten nu. Manlief heeft ramadan en ik mag wel bij hem eten maar ik vind dat niet prettig. Nu zit ik ook boven met een reepje chocola 😅 vanavond ga ik wel mee naar mijn schoonouders samen met de Kids om daar lekker te genieten van de ramadan maaltijd.
Risssie ik ken het. Ik had een paar dagen terug trek in een Turkse pizza en vriend wilde niet mee...rn ook niet halen! Woest was ik en huilen ik schrok er zelf van haha
Nee juist bij een tweede is het spannender omdat je veel meer weet . Bij de eerste was er zeker meer spanning voor t onbekende, maar verder niks. Was nog vrij naïef denk ik over alles rondom zwanger zijn. Voor mij is het een instelling, ik wil me niet door allerlei verhalen doemscenarios in t hoofd halen. Stel je de wereld zonder internet en forums voor. Dan had je veel dingen niet geweten. Voor mij is t juist de kunst om informatie van t Internet wel mee te nemen, maar me er niet door te laten beïnvloeden. Dat laat ik aan mn vk over. En ik snap dat dat niet voor iedereen weggelegd is. Cdvg, ik weet ook niet of ik dat na 3 miskramen zou kunnen. Een mens heeft een beperkte spanningsboog, die is niet oneindig. Ik vond de miskraam ontzettend heftig, maar weet dat die los staat van mijn huidige zwangerschap, hoe onzeker die ook is begonnen. Hopelijk gaat t iets meer loslaten en genieten voor jullie ook snel beginnen. De tijd gaat zo snel...
Ja jullie hebben natuurlijk wel gelijk.en snap het ook wel. Ik moet gewoon denken ik ben hun niet en we zien wel,geniet ervan. Maar ik ben dan weer zo'n muts wat als dit en dat , Moet ik niet doen ik weet het. Maar ik heb me mc flury op hoor!!! Vriendlief zo ver gekregen,Wahaha En heb dit ook nog nooit mee gemaakt zulk gedrag,heel heel vreemd. Net een klein kind
Rissie je moet helemaal niets, juist dat moeten ergens voor zetten zorgt ervoor dat je onbewustzijn gelijk het averechtse wil. Maar ms duik ik daarmee een te vaag gebied in. En bij dat uitstapje ms een klein hulpmiddel. Stel je voor dat je aan t touwtrekken bent met die onzekerheid. Hoe harder je trekt, hoe harder de onzekerheid terug trekt. Pas als je loslaat zul je weg kunnen komen van dat gevoel. Zo en nu kom ik vast heel zweverig over haha nou ik ben echt super nuchter En nu alle gekheid klaar, je mcflurry was dus geslaagd . Hier net een whopper op als verlaat avondeten, ook lekker! Ismi lastig wel als je sneaky moet eten nu, tot wanneer duurt de ramadan nog? Leuk kato dat je al lekker gewinkeld hebt, mooie dingen hebben ze daar he!
man man man.... Gister dus een totale instorting gehad. Zat zo bizar hard te huilen alles kwam eruit zat geen stop meer op. Ik denk dat het gister even een druppeltje was dat ik wederom ziek was. Alweer bijna 5 weken ziek echt pffff
Agh lady !!! Het is wel vervelend als je je steeds zo rot voelt. Snap dat je dan opeens een punt bereikt hebt dat alles er even uit komt. Hopenlijk na de 3 maanden dat je je niet meer zo ziek voelt. Knuffel
Dames morgen vlieg ik naar granganaria voor een weekje ,dus zal even niet zoveel meer mee kletsen. Volgens mij hebben we af en toe in de lobbie WiFi. Dus zal af en toe wel even spieken als dat mogenlijk is.
Rissie, heerlijk meid! Fijne vakantie! Jeszzs, klinkt als mindfulness? Klopt dat of heeft het iets te maken met je beroep?! Heb er wel wat aan, thxs!!! Ismi, mijn buren hebben ook Ramadam en wij gaan binnenkort met hun mee-eten. Gezellig Wel vroeg ik mij af of jij de gemiste dagen ook moet inhalen? Hier vanmorgen gesext haha vreemde info, ik weet het, maar nu had ik een beetje roze nadien. Kan er een vaatje ofzo geraakt zijn? De rest van de dag had ik niets namelijk.
Dankje wel dames! Cdvg nee hoor geen rare vraag en idd het kan heel goed een vaatje zijn. Wij hadden gister avond gesekst.eindelijk weer is! durfde ervoor ook niet zo goed ivm dat je kan bloeden, Hier gelukkig geen bloed bruin rosé gezien. Maar vond het ook wel eng,omdat ik toen in week 6 een beetje rosé/bruin had 1 dag van waarschijnlijk na de wc te gaan.en de dag erna wilde kijken of er nog bruin/rosé was met me vinger ik ging bloeden. Heb er al die weken niet meer aangezeten en wilde ook geen seks omdat ik bang was voor weer bloed rose bruin. Na de inwendige echo's had ik een dag later ook klein sliertje bruin of een stipje tussen me gewone afscheiding,dit vond ik al eng. Maar na de seks kan dat heel goed hoor.je baarmoeder is meer doorbloed
Hey gezellig cdvg! Hihi nee ik hoef ze niet in te halen. Normaal gesproken doe ik ook niet mee vanwege medicatie voor mijn schildklier. Kan heel goed hoor! Maak je geen zorgen over het roze verlies. Fijne vakantie rissie! LadyTwilight balen van het ziek zijn meid.. Is niet leuk idd en ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zat. Knuff! Ben echt kapot. Gister laat in bed, rond half 2. Vanochtend weer vroeg op voor de kids.. Straks krijg ik nog ff 2 vriendinnen op de koffie en dan hopelijk lekker m'n bed in. Fijne avond!
Het is een soort mindfulness. Het komt meer voort vanuit een negatieve moeder en de neiging dat zelf ook heel snel te zijn. Ik wil dat niet, vind het voor mezelf en mijn omgeving erg vermoeiend. DUs ben constant op zoek naar tools om dat voor mij werkbaar te maken. Het gaat dus helemaal niet vanzelf, maar is hard werken. Maar het is wel fijn om dingen gewoon in het juiste perspectief te zetten Haha nou dat roze verlies is heel normaal nadien hoor! Het is allemaal gevoelig en extreem goed doorbloed daarbinnen. Het lijkt trouwens wel alsof we allemaal ineens het licht gezien hebben, haha wij hadden het ook ineens weer gezellig gisteren Poeh Ismi, das een latertje! Dat zou ik niet zo goed trekken momenteel. Ladytwilight hoe is het nu? Heeft het een beetje opgelucht dat je even je emoties kon uiten? Vervelend als je zo beroerd bent! Hier inmiddels weer op mn werk, zeiknat geregend op de fiets naar het station dus ben aardig chaggie . Nou ja, eigenlijk meer chaggie doordat mn werk altijd zo bleh is haha. Verder ben ik echt continue stikbenauwd. Gisteren ook een hele slechte dag gehad daardoor. Denk dat mn ijzergehalte weer extreem laag is. Morgen even hoor wanneer de vk wil bloedprikken en anders zelf al een extra prikronde inplannen. Voel alleen weinig voor de staaltabletten, dag stoelgang
Rissie fijne vakantie! Vannacht wel weer wat pijn in mijn buik gehad maar mijn darmen doen ook mega gek je ziet ze gewoon soms een balletje worden echt bizar haha. Verder voel ik me in ieder geval redelijk nu over 2 dagen de echo als die weer goed is krijg je toch wel een powerboost van hier tot Gunter alleen blijf het jammer vinden dat wij er maar 2 krijgen dus hierna pas weer met 20 weken. Terwijl ik er bij zoveel zoveel meer zie. Maar goed dan maar ervoor betalen rond de 16 weken.
Rissie hele fijne vakantie! Lekker genieten! Lady soms lucht het ook heerlijk op ff zo een emo bui Maar wel balen dat je zo ziek bent.. Ik ken ook zwangeren in mijn buurt die aan de zonde zitten omdat ze echt niks binnen houden, of echt de hele zwangerschap op bed liggen... Dan voel ik me zo gezegend met een misselijk gevoel alleen! Enige waar ik slecht tegen kan is het moe zijn, helemaal met een kleine er al naast. Zaterdag verjaardag mijn mijn dochter gevierd, zondag schrok ik om kwart over 9 wakker (man al aan het werk), dochterlief heerlijk kletsend in bed. Heb maar geluk met haar!