Hey meiden, Ik lees af en toe nog mee, ik vind het moeilijk om jullie ineens te verlaten hihi. Morgen de curettage en ik ben behoorlijk nerveus. Vind het ook maar verwarrend dat mijn lichaam zo vasthoudt aan dit kleintje. Ik voel me iets minder misselijk, maar ben nog steeds moe en heb nog steeds last van mijn darmen. Dus nog steeds zwangerschapskwaaltjes. Ik dacht eerst even dat mijn lichaam het kleintje toch zou afstoten omdat ik een beetje pijn mn buik kreeg en gister een druppel roze bloed. Maar sinsdien geen bloed meer en die buikpijn komt volgens mij (ook) van mijn darmen en de stress. Zou bijna gaan twijfelen of het allemaal wel waar is, maar helaas heb ik 2x gezien dat het echt zo is... Ik hoop dat bij jullie alles goed blijft gaan meiden! En wie weet weten een paar van jullie over een paar weken al wat er tussen de beentjes verstopt zit Liefs!
Daisy, lees net alles weer bij en dus ook je berichtje, Heel veel sterkte! En wat ben je een sterke vrouw! Knap dat je er zo mee om gaat! Krijg er toch wel een brok van in mijn keel. Donderdag hebben we de termijn echo. Spannend! En dan wordt ook de uitgerekende datum bekend. Zijn er al meer die datum voor de geslachtsbepaling hebben? En willen jullie het ook weten?
Ik heb maandag mijn termijnecho, als alles goed is wil ik dan een afspraak maken voor een pretecho met geslachtsbepaling. Dus ja, wij willen het zeker weten! Ben echt zoooo benieuwd
Wij hebben 3 augustus de geslachtsbepaling! Spannend hoor. Vind overigens wel dat ik snel al een termijn echo heb gehad..met 9 wkn..zou dan moeten wachten tot 20 weken voor weer een echo! Gelukkig kan je bij mij in de buurt ook voor zo'n betaalde echo gaan dus dan doen we dat lekker! LadyTwilight, vervelend dat je je zo ziek voelt! Hoop dat het snel allemaal weer wat beter gaat!!
Heej meiden, Zo ik mag weer veel bijlezen Ga ik zo doen maar wilde jullie eerst mijn echo laten zien Hartje ook gehoord.. alles is goed! Nu eindelijk op de roze wolk
Ja ga ik doen! Vind het alleen wel dubbel dat ik het geplaatst heb na het berichtje van Daisykesie.. Wat vind ik het nog steeds erg voor je meid! Dikke knuffel en sterkte morgen!
Mooie echo mataraa! Wij hebben geen geslachtsbepaling, wij laten ons verrassen. Is ons de vorige zwangerschap ook goed bevallen... Echt wel een extra stimulans tijdens de bevalling En wij hebben een groene babykamer, wij houden niet zo heel erg van helemaal roze of blauw Bij de vorige zwangerschap heb ik al heel snel gedroomd dat ik een meisje zou krijgen, is ook gebeurd... Wacht nu nog steeds op een droom
Ach dat geeft toch helemaal niets meis! Dit topic is voornamelijk voor de blijde berichten dus die horen hier gewoon En dankjewel voor het sterkte wensen! ps: en prachtige echo trouwens!
Haha Jeszss, iedereen tegelijk het bed in Jammer trouwens dat je je werk zo blegh vindt. Hier willen wij ook weten wat het wordt, na de echo donderdag gaan wij een geslachtsbepalende echo boeken. Spannend hoor. Daisy, heel erg veel succes en sterkte morgen meid. Ik denk aan je. denk aub ook om jezelf.. Liefs. Mataraa, wat een mooie foto al. Gefeliciteerd meid.
Haha en dan te bedenken dat we er allemaal een paar weken geleden ook al tegelijk in lagen ( nou ja das een aanname, hoeft natuurlijk niet in bed geweest te zijn )
Haii lieve meiden, was een weekendje weg naar Zeeland dus even bijlezen... daarnaast voel ik me echt belabberd dus heb nu pas energie om iets erop te zetten. Wat een mooie echo's zeg, ze worden steeds duidelijker! Daisy wat ga jij hier knap mee om, wat heftig voor jullie nogmaals heel veel sterkte, ook voor morgen
Daisy, heel veel sterkte vandaag. Wij laten ons ook verrassen door de kleine beeb. Bij mijn vorige zwangerschap wisten we het ook niet en dit vonden we toch wel erg speciaal. Gelukkig gaat het iedere dag een stukje beter met me, niet meer de gehele dag misselijk en de moeheid word ook wat minder, gelukkig maar. Wij nemen onze kleine man me naar de 12 weken echo en daarna gaan we het aan iedereen vertellen, dus het is nog eventjes ons geheimpje.
Daisy heel veel sterkte vandaag!!! Ben blij dat ik morgen een kijkje mag nemen ondanks dat ok mij mega ziek voel de hele tijd. Het idee om zo ziek in de auto te zitten vind ik niks maar dat ik eindelijk weer een echo krijg vind ik fijn maar ook eng.
Daisy heel veel sterkte vandaag!! Kom net van de gyn weg. Alles was goed. Maar ik krijg zeker weten een keizersnede. Hier had ik al wel rekening mee gehouden natuurlijk, maar toch is het wel een beetje een domper. Hij voeg of ik verder nog wensen had, nou nee eigenlijk niet maar het zal toch wel heel fijn zijn dat ik dit keer het kindje bij me kan houden. Dit is bij de vorige 2 zwangerschappen niet gebeurt en heb ik ze pas ruim een uur na de keizersnede gezien voor het eerst... Ik hoop dat het wel mogelijk is. Verder vond de gyn teveel tijd zitten tussen de echo en de 20 weken echo waardoor ik 14 juli nog even mag spieken. Komt goed uit, 17 juli gaan we op vakantie Zal zo de lijst even opzoeken. Wij willen wel weten wat het wordt. We laten het alleen de echoscopiste op een papiertje zetten en wij sturen het op naar een vriendin die dan zo'n onthullingstaart gaat maken. Lijkt me super leuk! Hoop alleen dat ik mezelf kan beheersen hahaha
♡Januari 2016 Mama's!♡ 10 Januari > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 11 Januari > DaisyKesie, 28 jaar, 3e kindje 12 Januari > 13 Januari > Rissie10, 25 jaar, 1e kindje > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari > Simba32, 35 jaar, 2de kindje > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari > linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 28 januari > Jeszss, 31 jaar, 2e kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 23 juni - Cdvg - Termijnecho vk > 23 juni - Jeszss - 3e echo > 24 juni - LadyTwilight - intake vk + echo > 25 Juni - Pioenroos92 - 1e echo & intake vk > 26 juni - Miekje87 - 2e afspraak vk ( termijn ) echo & intake > 28 juni - Simba32 - 2e afspraak vk ( termijn ) echo i.v.m. combinatietest > 29 juni - SusanneO 2e afspraak vk ( termijn ) echo > 30 juni- Nikaa - 2e afspraak vk echo > 01 juli. - Rissie10 - 3e afspraak (termijn) echo i.v.m. Combinatietest > 08 juli - Nijntje84 - VK controle > 14 juli - Ismi2006 - 2e echo + afspraak gyn en internist > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE]
Heb ff in m'n handtekening gezet waar de lijst staat, dit zal ik telkens aanpassen. Dan is de lijst wat makkelijker terug te vinden. Wie had er nog nieuwe afspraken? De oude heb ik eraf gehaald.
Sterkte vandaag Daisy!! 8 juli 14.00 uur VK controle 31 augustus 20 weken echo Werkweek begint vandaag weer... Heb het gevoel dat ik al aan het einde van de werkweek zit... pff...