Fijn dat t goed gegaan is daisy, nu rust nemen en herstellen... Hier een goede echo's gehad, we hebben t hartje horen kloppen. Wel was t allemaal lastig te zien doordat blaas niet vol genoeg was en overactieve darmen. Mn termijn gaat steeds verder richting februari. De eerste meting was 7 weken en 5 dagen dus weer een week minder. Dat kan helemaal niet want dan zou ik op 1dpo positief getest hebben. Dus we tellen de meting dit keer niet en wachten de echo over2 weken af.
Fijn om te horen dat het goed is gegaan daisy! Nu lekker tot rust komen. Jesz mooi dat je een goede echo had! Dus je blaas moet redelijk vol zijn? als ze iets goed willen zien? Ik moet morgen heen om 5 uur. Ben benieuwd. dan stellen ze een uitgerekende datum vast. hoelaat hebben jullie jullie afspraak ladytwilight en pioenroos?
Wat 'fijn' dat het goed is gegaan Daisy. Knuffel!! Goed nieuws Jeszss, wel jammer dat ze het niet goed konden zien, kon je geen inwendige echo krijgen? Deze krijg ik morgen ook weer (nog steeds). Yeah Lady, ook al zo mooi nieuws.. Super. Gefeliciteerd Rissie, trouwen... Wat ontzettend leuk!!! Geniet van jullie vakantie. Hier toch weer nerveus voor morgen
Rissie wat leuk!! Proficiat dubbel genieten nu! Bij mij zie je het ook echt al had ik niet verwacht zo vroeg, ben ook al 2 kilo bijgekomen wat ik fijn vind want ik ben aan de lichte kant, dus lijkt me goed voor de baby om iets bij te komen. Maar je ziet echt een rond buikje al. Daisy ben blij voor je dat het allemaal goed ging, blijft enorm heftig..... sterkte met dit verdrietige verlies. Jesz fijn van de echo, maar dat van de termijn snap ik niet helemaal, maar zal vast goedkomen, misschien later de innesteling pas gehad? Lady ook goed nieuws fijn zeg dames! Enn lady gaan we nog steeds gelijk op? ik heb nog steeds zo'n zeurend gevoel vind het zo eng! Maar het wordt niet erger, zijn ook geen krampen maar echt zeurend, heeft nog iemand dat? Daarnaast moe en misselijk. Vrijdag echo zo spannend...pfff Stokje succes morgen!!
Ach Miekje ik snap het ook niet, lang verhaal is het iig wel hoe deze zwangerschap van start is gegaan. Maar om heel eerlijk te zijn, wat maakt het uit, het hartje klopt als een malle cvdg ik heb de 1e keer wel een inwendige echo gehad. En omdat dit natuurlijk al mn 3e echo was doordat het allemaal zo lang duurt voordat alles zich ontwikkelt had hebben ze het nu niet gedaan. Het hartje was goed te horen en te zien dus dat was het doel van deze echo. Over 2 weken krijg ik alweer de termijnecho dus dan zullen we het wel horen. Merk wel dat het een beetje aan me begint te knagen waarom het zo traag gaat, maja blijft gewoon afwachten. ZIe dan wel Ladytwilight! FIjn dat je echo goed was. Gefeliciteerd Rissie! Wat leuk! KOmt vast goed morgen cvdg, heb vertrouwen! VOor de lijst: 7 juli termijnecho
Komt vast goed jesz, hartje klopt goed dat is belangrijk!! Cdvg ook succes morgen! Pff word zo bang van dat zeurderige gevoel in mijn buik. Ben zo blij als ik vrijdag hopelijk zie dat het goed zit.
Bizar zeg ze heeft de laatste X heel hard gedrukt op mijn buik toen kreeg ik buikpijn en nu heb ik het weer.... Ze kan toch niet wat geraakt hebben ofzo? Gelukkig morgen vk misschien hartje luisteren.
Gelukkig dat alles goed gegaan is daisy. Nu bij komen van alles. Fijn dat bij een aantal dames weer goeie en mooie echo's geweest zijn! Ik maak me hier ook weer druk. Waarschijnlijk vast weer op niks. Maar ik voel me helemaal niet zwanger meer . Maandag was ik nog kots misselijk. En nu niks. Vind niks meer stinken. Kan bijna alles weer eten . Voel me niet moe? En me borsten doen ook niet meer zeer. En heb ok al paar dagen geen steekjes meer gevoeld. Ik probeer te genieten van me vakantie en hoop dat alles nog steeds goed is daar binnen! Eigenlijk wel fijn niet misselijk op vakantie .
Rissie je bent wel 11 weken he, rond die tijd neemt vaak de misselijkheid en de vervelende zwangerschapskwaaltjes af heb ik gelezen... Misschien is dat een verklaring? Alvast een heeeele fijne vakantie!! Lady ik zou het gewoon vragen aan de vk, denk niet dat ze iets geraakt heeft maar kan me wel voorstellen dat je buik gevoelig reageert als zij er hard op geduwd heeft.
Goed dat iedereen weer mooie echo's had! Morgen avond om 5 uur mogen we heen. Om de hoeveel week hebben jullie controles? Is dat ongeveer om de 4 week? Ben benieuwd of we dan ook telkens een echo krijgen. Verloskundige heeft zelf een echo apparaat, is erg handig!
♡Januari 2016 Mama's!♡ 8 Januari > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 9 Januari > 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > Rissie10, 25 jaar, 1e kindje > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari > Simba32, 35 jaar, 2de kindje > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari > linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 28 januari > Jeszss, 31 jaar, 2e kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 23 juni - Jeszss - 3e echo > 24 juni - LadyTwilight - echo > 25 juni - Cdvg - Intake vk + echo > 25 juni - LadyTwilight - intake vk > 25 Juni - Pioenroos92 - 1e echo & intake vk > 26 juni - Miekje87 - 2e afspraak vk ( termijn ) echo & intake > 28 juni - Simba32 - 2e afspraak vk ( termijn ) echo i.v.m. combinatietest > 29 juni - SusanneO 2e afspraak vk ( termijn ) echo > 29 juni - Linnied - extra controle > 30 juni- Nikaa - 2e afspraak vk echo > 01 juli. - Rissie10 - 3e afspraak (termijn) echo i.v.m. Combinatietest > 07 juli - Jeszss - termijnecho > 08 juli - Nijntje84 - VK controle > 10 juli - Cdvg - Echo i.v.m. combinatietest > 13 juli - Linnied - 12 weken echo > 14 juli - Ismi2006 - 2e echo + afspraak gyn en internist > 21 juli - Mataraa - VK controle > 24 augustus - Mataraa - 20 weken echo > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ > Daisykesie - ma 11wk3d Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
Ik weet wat je bedoeld, ik voel hetzelfde. Het wordt allemaal wat minder nu, al doen mijn borsten nog wel ontzettend pijn. Zit vast allemaal goed hoor! En wie weet heb je gewoon lekker afleiding door je vakantie?
Dat is wel schrikken zeg! Maar het kleintje zit goed verstopt hoor, dus ik neem aan dat er niets aan de hand is. Fijn dat je morgen naar de vk mag! Geef het iig aan dan!
Daisy fijn dat de curettage goed is verlopen. Heel veel sterkte met verdere verwerken van dit verlies.
Ja dais sorry dat k niet op je gereageerd heb. Gelukkig is alles goed verlopen en wens je veel sterkte en dikke knuf!