bedankt meiden! En ik vind het heel mooi dat mijn pukkie er nu tussen staat als vlindertje. Lief gebaar!
He meiden, hier worden de symptomen ook minder! Gelukkig! Nog gefeliciteerd Rissie! Nou ik heb morgen me 1e echo! Duimen jullie voor me dat alles goed is? Xxx
Ik merk toch dat de vermoeidheid hier niet bepaald afneemt. Ik slaap 's avonds al rond half 10, tot de volgende ochtend en dan ben ik meestal tegen 10 uur weer moe. Ga zo ook maar lekker even liggen... Ik had zo graag de was gedaan vandaag, maar dat stellen we dan toch maar weer even uit...
Ik baal mijn vriend heeft avonddienst en rond half 2 snachts komt ie thuis maar dan lukt het mij haast niet neer om te slapen als ik wakker word ik slaap nu de nachten zo slecht pffff.
Dank jullie dames!! Echo was weer goed gelukkig. Vanmorgen had ik na het plassen erg veel roze verlies dus was erg nerveus en bang dat er iets was.. Gelukkig was dit niet zo en kan het komen van de gevoelige baarmoedermond in combinatie met de aspirine die ik slik.. Hier de echo bij 10 weken en 5 dagen
Ohh super cdvg!!! Mooie echo je ziet echt al een kindje zitten😍 geweldig! En de andere dames? Hoe was het? Ik ga kapot van de spanning hier... morgen om 09.00 uur echo en intake. Ze gaan nu uitwendig proberen en dan moet je een volle blaas hebben.Weet iemand hoe lang je dan plas moet ophouden of of je veel moet drinken van te voren? Als t morgen goed is gaan we daarna naar de prenatal 😍 daar wil ik al jaren naar binnen!!
Oo mooie echo cdvg!! Wordt er ontroerd van whaha !! Hoop dat iedereen een mooie echo heeft! Ik ben ook zo benieuwd naar mijn echo woensdag! Wil genieten van me vakantie. Maar aan de ene kant wil ik dat het snel woensdag is! Erg eigenlijk! Wilde ook een buik fotootje plaatsen maar me WiFi is te slecht voor het uploaden ervan
Hier ging het goed bij de vk alleen bloeddruk is 90/60 dus bouillon ofZo drinken. En voor het eerst het hartje mogen horen. Gelijk opgenomen ❤️❤️