Wat goed Miekje! Fijn dat alles goed was. Mijn gevoel zegt trouwens dat jij een meisje krijgt. Vraag me niet waarom haha
Hahah grappig Ismi! Zelf heb ik ook wel dat gevoel maar komt vooral door een vage droom, maar we zullen zien wat heb je zelf voor een gevoel bij jou?
Heel verschillend... Ene moment weet ik zeker dat het een meisje is en het andere moment ben ik overtuigd van een jongen.. Niet echt duidelijk dus.
Dankjulliewel ja het is zo bijzonder dat het echt al een compleet mensje is! Zo anders als bij de vorige echo toen zag je alleen dat er iets zat, maar nu echt een baby al zo leuk! Trouwens hebben jullie ook levendige dromen? Ik heb nu al drie keer gehad dat ik praat en op sta in mijn slaap (aldus vriendlief) meestal weet ik er niks meer van. Maar vannacht was ik er heilig van overtuigd dat mijn vriend een hele dikke spin in zijn nek had zitten. Ik ben het bed uit gesprongen en heb mijn vriend met een vestje op zijn hoofd geslagen om de " megaspin" weg te krijgen hij schrok zich wild. Opeens realiseerse ik me dat ik echt nog half aan het dromen was oepsss nu kan hij erom lachen gelukkig. Jesz heerlijk!!! Veel plezier
Mooie foto's Miekje! Ik zit nog steeds te wachten op een droom of het een meisje of jongen is Bij mijn dochter had ik dit al heel erg snel... Hahaha... Misschien moet ik nu toch echt tot januari wachten
Haha Miekje zie het al helemaal voor me ik heb dat trouwens ook, gisteren droomde ik dat mijn opa was overleden. Was enorm verdrietig en toen ik wakker werd was ik bang dat het echt zo was of dat het uit zou komen. Dit is ook al mijn 3e droom.. Gek he??
Miekje mooie echo hoor! Echt een mini mensje al Ik ben net terug uit Naaldwijk, heerlijk genoten. Ml had van mijn ouders een overnachting als verjaardagscadeau gekregen. Gisteren lekker gegeten bij Crazy Piano's en vandaag geshopt in Den Haag. We waren wel even vergeten dat het Veteranendag was. Gezellig druk dus! Wel helemaal op nu
Hier ook met vlagen van die echte dromen dat ik opeens recht op zit en gil haha . Nu gelukkig al tijdje niet gehad. Maar wel andere vage dromen!! Maar niet zulke heftige als jou miekje haha !! Morgen ons laatste daagje hier wn dan maandag weer richting nl!! Vliegt toch snel voor bij zo'n week.
Hier ook onwijs dromen! Eerst een week enge dromen en nu redelijk normaal. Levendig. Weet ook alles nog en droom meerdere dingen en kan dan vaak elke droom apart omschrijven. Schijnt met het verwerkingsproces te maken te hebben 😅
Grappig dat jullie het dromen herkennen!! Heeft dat te maken met het verwerkingsproces, dat wist ik niet Norki... dan heeft mijn lichaam/geest het daar toch heel zwaar mee Cdvg dat van je opa dromen lijkt me best heftig, zeker als het zich herhaalt! Rissie geniet nog even lekker!! Susanne fijn dat je het leuk hebt gehad in Naaldwijk!! Nijntje ik heb het niet echt gedroomd jongen of meisje, ik lag toen ik net zwanger was in bed en toen ik in slaap viel/begon te dromen hoorde ik een of andere stem onze meisjesnaam zeggen..heel creepy! Maar daardoor denk ik nu dat het een meisje wordt. En Ismi had dat gevoel ook bij mij heel grappig! Maar we zullen zien, voor hetzelfde geld is het niet zo. De vk vroeg het ons wel wat wij dachten en toen zei ze dat het moederinstinct vaak klopt. Ik ben zeer benieuwd! We gaan volgende week in Belgiƫ de nipt test laten doen dus dan weten we ook binnen 3 weken wat het wordt.... maar het moet vooral gezond zijn natuurlijk. Heel spannend! Gaat nog iemand de nipt doen? Xx
Geen dromen hier hoor haha! Tenminste ik onthoud ze niet. Zal het wel al verwerkt Hebben dan 😅 Wij gaan geen nipt doen.. verwacht ook niets geks. En mocht het wel zo zijn, weghalen is hier geen optie. Ja of het moet niet levensvatbaar zijn ofzo. Maar ik heb het idee dat je dat toch nooit vantevoren weet. Bij de 20 weken echo meten Ze ook de lengte van de baarmoedermond op. Dat schijnt hier nieuw te zijn. Heb ik bij de andere 2 zwangerschappen niet gehad. Doen ze dat bij jullie ook? Ze schijnen dan een vroeggeboorte te kunnen herkennen en dan kunnen ze gelijk actie ondernemen. Ik ben zelf niet zo van dat inwendige gedoe maar het moet maar dan he.... Oh nog 3 weekjes en dan gaan we al op vakantie. Kan niet wachten!
Ismi dat van de baarmoedermond wist ik niet ,maar zou best kunnen dat het hier ook gebeurt . Klinkt eng inwendig maar aan de andere kant als je gaat bevallen gaan ze je ook meerdere keren inwendig onderzoeken, heb ik bij one born every minute gezien hoort er helaas bij, wel fijn als ze dingen van te voren kunnen signaleren en er rekening mee kunnen houden.
Ik ben na een heerlijke week op Mallorca ook weer thuis. wat is er veel gekletst! Fijn van de goeie echo's weer.. ik heb op vakantie vrij weinig last gehad van alle kwaaltjes.. wat me ook weer onzeker maakt soms. Wel heb ik een droom gehad waar ik een geslachtsbepaling liet doen en daar bleek dat we een meisje zouden krijgen. Ben heel benieuwd of dat klopt. Wij hebben 15 juli de geslachtsbepaling. En overmorgen heb ik ook weer een echo, fijn hoor, al die controles.
Haha ja ik weet het maar ik krijg sowieso een keizersnede. Heb er ook al 2 gehad he.. dus mij gaan ze waarschijnlijk toch niet inwendig onderzoeken
Fijn dat jullie op vakantie genoten hebben meiden!! Goede vlucht terug rissie!! Miekje wij hebben 10 juli een combinatietest. Dat is volgens mij de voorloper van nipt of niet? Wij denken hier een jongetje, ben erg benieuwd haha! 22 juli is het zover! Spannend hoor!!
Klopt cdvg de combitest is voor de nipt. Wij hebben al wel bloed afgenomen bij 9 weken voor de combi en woe doen ze de nekplooi meeting. Ben benieuwd of ze dan ook de uitslag hebben van het bloed of dat ze het de maandag erop bekent maken bij de vk. Ik doe de echo's namenlijk niet bij de vk die heeft geen Aparaat. Dus ben benieuwd !! Vind het zo ie zo spannend om de kleine friemel weer te zien!
Mensen ik ben in wegmisbruikers geweest vannacht! En ik heb geen rijbewijs dus was mooi het haasje natuurlijk! Leuk die dromen!
Haha Lady, geweldig! Wij doen hier alleen de 20 weken echo, puur omdat we het leuk vinden. Er moet wel zo een vreselijke afwijking zijn voordat wij iets afbreken... Wil ook gewoon niet weten of het down heeft ofzo... Ga ik misschien toch twijfelen, of ik laat me aan het twijfelen brengen door mensen om me heen. Scheelt wel dat er geen aanwijzingen tot erge dingen zijn in onze families...