Woow Ismi je lijkt inderdaad al heel wat weekjes zwanger met zo'n mooi buikje! Maar herken het, helemaal opgezet door de darmen inderdaad. Gaan jullie ook zo'n foto's maken van iedere maand of om de week bv? Lijkt me echt heel leuk! Vooral zo steeds in hetzelfde jurkje met andere accessoires of in dezelfde kleurtinten zoiets. Maar durf er nu nog niet echt aan te beginnen. Heb wel alvast inspiratie opgeslagen op pinterest ( verslavend!!) En misschien dat ik toch nu met 5 weken eentje maak, anders heb ik die straks niet.
Leuk Ismi Ik ga er niet aan beginnen, ga het toch zeker wel een paar keer vergeten (aangezien ik het zelfs vergat om elke week dezelfde foto van mijn dochter te maken ) Ben veel te druk met andere dingen... Wel leuk om het af en toe te doen, dat zeker! Vandaag de hele dag last van bandenpijn... Pff, zeurende pijn... Had ik bij mijn dochter ook al vanaf 5 weken... Ik heb trouwens steeds meer moeite om mijn mond te houden tegen iedereen... ben in gedachten al zover dat ik steeds moet opletten met wat ik zeg... Best wel leuk Zo willen we de slaapkamer van mijn dochter naar de andere kamer hebben als ze naar het peuterbed gaat. Dus mijn schoonmoeder zegt en het logeer bed dan? Tja die gaat naar de andere kamer, zolang er nog geen tweede komt... Pff eerste lukte zo snel en nu maar wachten... Haha en maar lachen van binnen
Zo ismi dat is al een mooi buikje!!! Haha leuk. Ik ga nog geen foto maken, mijn buik is misschien een ietsje pietsje boller maar nog niet veel, voel wel met bukken dat het opgezet is! Vandaag eigenlijk best een zwaar gevoel in me onderbuik, net of ik ongesteld ben of moet worden met af en toe kleine steekjes links en rechts en af en toe in me lies.wat af en toe ook Eem kriebel gevoel is, Ook last van me onder rug, heel irritant. We waren uit eten en wist niet meer hoe ik op de stoel moest zitten zo'n iritant gevoel in me onderug.
Leuk om ff bij te lezen! Feestje was leuk. Alleen gingen ze met verf op doeken spuiten, werd misselijk van de geur en was bang dat die chemische zooi ook niet goed zal zijn.. Daarnaast een rookmachine.. Bah al met al voel ik me nu vervelend en beetje bang dat het 't kindje schade toe kan brengen 😓
Oh niet druk maken hoor Norki.. Dit brengt nu echt geen schade aan je kindje. Fijn dat het verder wel een leuk feestje was! @Miekje: ik wil het ook bijhouden. Heb ook op pinterest gekeken maar mensen volgen mijn borden dus ik kan nog niks opslaan hahaha! Om het elke week of elke maand met de baby te doen lijkt me ook erg leuk. Ik begin er nu wel van te balen dat ik iedere dag zo vroeg wakker ben. Vanmorgen weer kwart voor 6. Ik moet dan zo nodig plassen en ik ben dan gelijk klaarwakker. Erg vervelend.. Ik kan er ook niet meer in want slapen lukt echt niet meer. Naja enige voordeel is dat de kids morgen weer naar school moeten dus moet dan al vroeg op..
Goeiemorgen allemaal Worden jullie nu ook met een smile op je gezicht wakker iedere dag? Heerlijk gevoel. Die bandenpijn en steekjes ( vooral in lies en onderbuik ) herken ik ook. Voel denk ik bandenpijn op de momenten dat ik me uitrek/ nies/ snel beweeg maar soms ook uit het niets. De zeurende buikpijn (ongi) heb ik maar heel af en toe eventjes. Gisteren wel flink last van buikpijn (darmen) en misselijk. Proefde continue eten in mijn mond bah Ismi op pinterest kun je ook een geheim bord maken heel handig! Alleen jij kunt het dan zien. Je moet wel meteen op verborgen bord maken klikken als je hem gaat maken. Nijntje ik heb ook heel erg de behoefte om het mijn ouders/schoonouders, schoonzusjes en beste vriendinnen te vertellen. Maar ik wil nu echt eerst een beetje zekerheid (dmv een echo) al blijft het dan nog spannend natuurlijk. Dan kunnen ze er tenminste meteen een beetje van genieten. Het heeft ook wel weer wat om het nog heel even ons geheimpje te laten zijn. Nog 2,5 week!
Hey lieverds! Hier weer een berichtje van mij ik vind mijn eerste termijnecho ook te lang duren pas met 10 weken dus heb besloten met 7 weekenden pretecho te laten doen die doen tegenwoordig ook termijnechos en bij mij voor 25 euro. Dus keuze is dan wel snel gemaakt. Ik wil gewoon zo snel mogelijk een kloppend hartje tr zien krijgen.
Heel goed idee lady twilight! Wist niet dat dat ook al zo vroeg kon! Zou ik zeker doen. Aan de andere kant, kun je niet gewoon vragen of je echo vervroegd kan worden omdat je je anders steeds druk maakt?
Oké laat maar haha! Hier kosten ze tussen de 45 en 60,-. Dat ga ik niet doen. Wacht ik liever even..
@miekje heb ik gevraagd en toen kreeg ik dus dit antwoord. Haha. @ismi kijk je dan ook naar de termijnecho? Want de gewone pret echo's zijn inderdaad duurder.
Ik ben blij dat ik met 7 weken al mag, kan niet langer wachten!! Ladytwilight: dat is idd een goede oplossing en 25 is niet duur!! Heb ook al wven gespiekt wat een pretecho kost bij 15 welen voor het geslacht, bij ons kost dat 40 , nou dat heb ik er dan wel voor over hihi
Vind het nog steeds raar dat ze dat niet doen maar goed, de pretecho voor 25 euro zou ik dan zeker doen inderdaad Ik mocht kiezen maar wil echt met 7 weken. Nog 2,5 week kan niet wachten!! Tel de dagen af inderdaad.
Ik ga gewoon morgen eerst het echo centrum bellen kijken wat hun zeggen en anders doe ik de pretecho.
Ik vind die 2 weken nog zo lang duren, tel ook de dagen af !!! Vind het zo spannend!!! Wist niet dat het allemaal zo spannend zou zijn. Ik dacht altijd hup zwanger en klaar is Kees, maar dit is nog spannender daniedere keer testen en hopen dat je zwanger bent hihi Idd lady twilight zal idd maar even belen wie weet kan je toch eerder komen en scheelt je weer 25
Dat geeft je een geruster gevoel Lady.. is heel erg begrijpelijk! Hier ook een termijn echo met 7+ weken ,maar ook omdat wij hebben besloten een combinatietest te laten doen ivm leeftijd van mij voor de zekerheid!
Rissie ik vind het ook heel spannend. Testen was voor mij beide keren minder spannend omdat ik het eigenlijk al wist maar nu moet alles nog goed gaan. Vind het zoiets bijzonders, het is gewoon echt een wonder wat er gebeurt in onze buik, zoiets moois! Vind het ontzettend fijn, geruststellend en gezellig om met jullie te kletsen over alles! Xx
Wat fijn dat het zo goedkoop kan Lady, dan zou ik het ook wel weten... Hier mocht ik ivm vakantie gelukkig met 7 weken ook al komen... Nog 12 nachtjes en inderdaad miekje, het is heerlijk om hier te kunnen kletsen... Dat heb ik wel gemist aan het begin van de eerste zwangerschap... dan moet je echt helemaal je mond houden
Sluit ik me bij aan vooral omdat ik er behalve met mijn vriend nog niet met iemand over kan hebben.. pas na de 1ste echo vertellen we het aan schoonouders en zussen en dan 2 weken later aan vrienden via facebook ( zie eerder bericht over vertellen)