NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo Meiden,

Hier zaterdag weer terug gekomen van 10 dagen Turkije.. Gisteren de termijn echo gehad en ben verder dan gedacht ;) vanmorgen bloed geprikt en volgende week de nekplooimeting ivm de combinatie test 20 juli weer een afspraak bij de vk..

2. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hoi dames! Ik ben ook wat afwezig geweest. Lekker weekendje Naaldwijk, maar vandaag de (ik denk) termijnecho gehad. Alles was goed, de kleine was lekker heen en weer aan het zwemmen :) Ze kon het niet goed meten, de ene keer 11w1d en dan weer 11w2d. Dus ik ben lekker eigenwijs en houd gewoon mijn eisprong aan. De datum blijft voor mij 16 januari 2016! Vanmiddag ook gelijk bloed laten prikken en dan volgende week de nekplooimeting. Baby meette trouwens 4,6 cm.

3. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hee meiden! Wat een leuke positieve berichten allemaal!

Super zeg! Vinden jullie dat het nou ook opeens wel echt echt wordt nu steeds meer mensen het weten!? Heb het vandaag op me werk verteld, ze reageerde erg leuk! Gelukkig!

Wij hebben 25 juli geslachtsbepaling Ohhh vind zo spannend! Zijn er meer meiden die dit laten doen? X

4. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wij hebben 30 juli de geslachtsbepaling. Ik ben zooo benieuwd, iedereen denkt een meisje! Dus dat zal dan wel zo zijn :D

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier terug in nl!!
    Ook weer heerlijk om thuis te zijn, en kijk uit naar de echo woensdag!!
    Wij hebben 20 juli geslachts bepaling, zo leuk

6. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Dan ben je 14 weken toch rissie? Ze kunnen het toch pas met 16 weken zien?

7. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij wachten tot de 20 weken echo.. daarvoor zitten we ook in Marokko. Ik neem aan dat het daar niet kan. .. 😅

8. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Spannend meiden he?! Wij hebben het nog steeds niemand verteld! Gaan hier pas aankomend weekend mee beginnen. Dan ben ik echt 12 weken. Kan het nu ook bijna niet meer verbergen haha!

Wij hebben 22 juli de geslachtsbepalende echo.. Dan ben ik 14.4 :D

9. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Maar dan kan je het dus al goed Zien?

Ik dacht dat dat pas was met 16 weken? Anders wil ik namelijk ook eerder proberen

10. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Bij ons doen ze de geslachtsbeplaing vanaf 15 weken. Als wij gaan ben ik 15 weken en 5 dagen :D

11. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kán eerder, maar het is niet gezegd dat het dan ook 100% klopt.....
    Ik zou zelf liever wachten en het zeker weten...

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    cvdg hebben jullie het nog helemaal niemand verteld? Ook je ouders niet? Knap hoor dat je het zo lang verborgen hebt weten te houden! Spannend ook!

Hier nog niet helemaal eruit of ik geslachtsbepaling wil. Ik zeg ik, want mijn vriend wil het wel :p. En ik denk dat ik uiteindelijk hem ook zn zin geef, uiteindelijk zit het beebje al in mijn buik :).

Bij mijn zoontje werd het vermoeden de vorige keer al met 11 weken (met een groot vraagteken erbij) uitgesproken en met 14 weken bevestigd. Was toen ook niet te missen, een echo in zithouding vanuit de onderkant te zien. Dus je zag echt wat tussen de benen. Hilarische foto wel :p

Fijn Susanne dat de echo weer goed is! Zou ook je eigen termijn aanhouden dan. Uiteindelijk maken een paar dagen toch niks uit!

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik ben dan 14.4 bij de geslachts bepaling ,ze kunnen het dan als goed is zien. Ik wilde ook liever vanaf 15 weken.maar alles zat al volgeboekt( heb 2 weken geleden al besteld kan je na gaan)
    Anders konde we pas met 17 weken.zolang kon ik niet wachten ahah .
    En volgens mij als de baby niet mee werkt of geen 100% mag je geloof ik een weekje later terug komen om het nog is te proberen.

14. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Hier trouwens nog een fotootje van mijn mini me :) 4,6 cm lang!

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ah wat een mooie echo suus

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wauw, scherp plaatje zeg! Wat een mooie beeb:D

17. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Mooie foto Suus...

Hier is het een mevrouw die erg goed bekend staat en dit vanaf 14 weken doet. Al mijn nichtjes en vriendinnen die kinderen hebben zijn daar geweest en ze heeft het altijd goed ;) Als ze het niet goed kan zien of ze twijfelt dan meld ze dit en mag je een week later terug komen.. Kan niet wachten haha.

Jeszss, ouders en broers en zussen wel hoor, ze wisten ook van de miskramen dus heb dit ook direct na dag 1 verteld haha, mijn moeder zei laatst; het lijkt wel of je al een half jaar zwanger bent zo lang dat ik het al weet :D Zaterdag voor het eerst buiten ouders om, spannend vind ik het..

18. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohh wat fijn dames weer goed nieuws!! En een prachtige echo Suus! Echt een mini mensje al. Vind altijd dat het op die echo's net lijkt alsof het al een veel groter kindje is omdat het zo compleet is al! Echt geweldig!
    Cdvg wat knap inderdaad, extra leuk om het dalijk te zeggen!!
    Heel veel plezier alvast! :)

De nipt is een dna test dus wij weten ook binnen 3 weken wat het wordt.. zonder twijfel, heel spannend! Heb het ook vandaag op mijn werk verteld zo leuk! Nu kun je eindelijk gewoon lekker je buik showen en de hele dag lopen te stralen:D

19. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wat een bijzondere dag vandaag voor ons.. Wij zijn vandaag in ondertrouw gegaan en gaan trouwen op 25 augustus dit jaar.
    Wij zijn dan 12 1/2 jaar samen en vonden dit heel bijzonder vandaar deze datum.. word nu wel het lijstje snel afwerken want voordat we het weten is het zover..

20. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Simba!!!

Deel Deze Pagina