NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Simba!

2. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wij zijn sinds vorig jaar december verloofd en ik wil graag ook voor de kleine er is trouwen. Bij voorkeur eind september :) Maar nu begrijp ik dat je 6 weken van tevoren in ondertrouw moet? Klopt dat?
    Wij doen het verder niet groot, dus het is alleen het gemeentehuis, restaurant, kleding en ringen regelen.

3. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    gefeliciteerd Simba!

Ik ben vandaag jarig. Heb mijzelf het kadootje gegeven om bloed te laten prikken haha. Ik merk wel dat mijn buik steeds meer begint uit te zetten nu.
    Hebben heerlijk vandaag op het grasveldje achter gezeten met een zwembadje en de buren was wel gezellig!

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Lady twilight proficiat!! Leuk kado hahah :D fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Herken het van de buik, je ziet echt dat de baarmoeder en darmen verplaatst zijn, leuk om te zien he! Simba wat leuk!! Proficiat, heel speciaal! Susanne ook leuk! Ondertrouw moet inderdaad maar hoe lang van te voren weet ik ook niet. Spannend geniet ervan dames.
    Ik verwacht ook nog een aanzoek haha, we zijn geregistreerd partners maar het leek ons beide leuk om verloofd de kleine te krijgen. Dus ben benieuwd of dat echt gaat gebeuren!! Trouwen met zo'n kleintje erbij vind ik toch ook wel wat hebben al wilde ik het zelf liever andersom. Ben traditioneel wat dat betreft. Vriendlief geeft niks om trouwen dus vandaar de compromis eerst kleine dan trouwen ;)

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd Simba!!!
    Zo leuk al die berichten over trouwen enzo.
    Wij willen denk rond sept touwen,even zien of dat haalbaar is hihi,
    Morgen ochtend de echo!! Vind zo spannend.
    Nu bedenk ik me net dat dat ik geen herinnerings sms gehad heb van SHL van de afspraak.
    Ga morgen ochtend eerst bellen of het wel klopt!
    Anders wordt ik echt heel boos! kijk al 3 weken uit naar morgen!!
    En anders hebben ze pech dan proppen ze me er maar ergens Tussen whahah

6. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Gefeliciteerd Lady, hopelijk een leuke verjaardag gehad verder?

En ook Simba gefeliciteerd!
    Wij hebben gewacht tot onze dochter er was. We dachten dat het wel te regelen was zonder trouw of partnerschap, maar trouwen was net zo makkelijk. Wij hebben het vlak na de geboorte van onze dochter besloten (juni) en zijn 13 september (13e ;)) getrouwd... Ondertrouw is bij ons minimaal 4 weken van te voren. Zal wel per gemeente verschillen...
    Ik snap dat mensen voor het eerste kindje willen trouwen, maar ons meisje was met 3 maanden echt een TE lief ringdraagstertje ;)
    Ook wij hebben het overigens klein gehouden, gemeentehuis, restaurant met fotoreportage op de locatie, eten en ringen. We hebben geen trouwkleding gehad, maar gewoon een mooi pak en mooie jurk. Onze dag was perfect, had het niet anders willen doen!

7. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Gefeliciteerd Simba!!

En jij met je verjaardag twilight, mooi cadeau :D

Rissie spannend morgen hoor! En de fantastische 12 weken bereikt he?!? Alvast gefeliciteerd meid, super :D

Hier kan ik mijn buik niet langer verbergen, maar goed dat we het mensen gaan vertellen. Ik zal zo eens een foto posten :D

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik ben benieuwd cdvg!

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    ik heb normaal een helemaal platte buik dus kun je nagaan dat dit wel opvalt :D (vind ik zelf dan haha)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,9 KB
      Weergaven:
      7
  10. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier bij ons in de gemeente moet ondertrouw minimaal 2 weken voor het trouwen..,maar dat is is per gemeente verschillend..

Heb ook altijd gezegd dat ik niet met een zwangere buik wilde trouwen,maar zo'n biijzondere datum konden wij niet laten liggen ;)
    zijn genoeg mooie jurken geschikt voor een zwangerschap..

Wat een mooi buikje cdvg.. en Lady nog gefeliciteerd..

11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Cdvg wat een mooie buik zeg! En prachtige jurk!! Is het een zwangerschapsjurk? Hihihi dan zal ik wel heel graag weten waar je um vandaan heb!

Succes vandaag Rissie! Ben heel benieuwd naar je Echo!

Als wij geslachtsbepaling laten doen dan ben ik 15 weken en 1 dag. Bij ons doen ze het vanaf 15 weken.

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mooie buik cdvg en super leuke jurk!!
    Toch even gebelt voor de echo en de afspraak klopt gelukkig!!
    Oo zo zenuwachtig nu alweer Hihi!!!
    Als alles oké is straks ook onze foto op fb die we gemaakt hebben op gran-canaria met onze 3 slippertjes en mag iedereen het weten!!

13. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Dank jullie wel voor de felicitaties!

Ja ik heb het zaterdag al groots gevierd mijn vader werd 60 en ik 30 dus hebben we het met een dj (mijn neefje) in de tuin gevierd met een tent. En heel veel Chinees 😂

Gaaaaaf je buikje cdvg!!!!
    Ik zal ook vandaag is weer een foto maken.

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Mooie buik al cvdg! Leuke jurk ook, heb m in andere kleurstelling. Alleen mijn buik is nog iets teveel wabbeldarmen om zo'n jurk nu aan te durven :D (afgezien van het feit dat ik nog niet op de 12 weken zit.

Veel plezier straks Rissie! Leuk hoe jullie het bekend gaan maken.

Lady twilight klinkt als een heel leuk feestje!

Geslachtsbepaling doet onze eigen vk trouwens gewoon.... krijg steeds meer het idee dat dat bij anderen niet normaal is?

Wij zouden ook graag willen trouwen, alleen heeft t geen prioriteit. Er komt telkens wat anders (duurs) tussen. Huis kopen, kindje, auto etc... Ik zou het liefste gewoon op maandag naar het gemeentehuis gaan en gratis trouwen en daarna lekker uit eten. Maar het zou mijn 2e huwelijk zijn. Voor mijn vriend het eerste en ja dan wil je er toch graag iets bijzonders van maken. Wel klein, maar wel echt een iets bijzonders. NOg even doorsparen (en wachten op het aanzoek natuurlijk)

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie buik hoor! Heb ook maar weer een foto gemaakt. Toch al 12 weken vandaag. Das mijlpaal nr 1!!

Wij zijn alweer even getrouwd, 7 jaar inmiddels. Toendertijd kwam ik erachter dat ik zwanger was van onze dochter, het was mijn verjaardag en ik werd die dag ook nog ten huwelijk gevraagd. Een dag om nooit meer te vergeten! We zijn in september getrouwd, ook lekker klein gehouden. Daarna hebben we een huid gekocht waar we in december de sleutel van kregen. Alles is eigenlijk in sneltreinvaart gegaan. In januari is onze dochter geboren haha!

Succes vandaag rissie!! Ben heel benieuwd!

Bijgevoegde bestanden:

16. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha een huid.. 😂 ik bedoel natuurlijk een huis! Fijn autocorrect😅

17. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Thxss ja voor mij valt dit echt heel erg op omdat ik normaal zo plat ben haha! Gisteren durfde ik deze jurk aan omdat ik geen bekenden zou tegen komen. Anders verhullende kleding haha! Het is trouwens geen zwangerschapsjurk, ik heb veel van dit soort kleding en denk dat ik dit nog wel een tijdje aan kan :D

Ismi en rissie, gefeliciteerd meiden! 12 weken dansje kunnen jullie doen ;)
    Jij hebt ook al z'n mooie buik Ismi...

Vandaag is mijn beste vriendin aan het bevallen, kreeg net een app. Spannend, zij worden de eersten die het weten straks. Gaan vanavond langs en dan geef ik een kaartje waarin staat, bij jou is er een baby uit je buik, bij mij zit er nu een baby in (ofzo) nog even wat leuks verzinnen. :)

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje jullie hebben echt al mooie buikjes !!
    Hier is die nog niet zo heel groot. Maar je begint wel iets te zien nu!

Nog gefeliciteerd lady met je verjaardag!
    Cdvg. En leuk om zon kaartje te geven met de. Tekst baby uit je buik ik heb een baby in me buik haha .

Hier dan ook een foto van fe buik

19. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vandaag 12 weken. Voelt echt als een mijlpaal. Gister een prachtige echo gehad met een heel beweeglijk baby'tje. Ik ben verliefd! Hij/zij liet liet zijn/haar gezichtje zien met oogkassen, neusje en mond.. Volgens de echoscopiste lachte hij/zij zelfs al!
    Gisteravond onderstaande foto (met de nieuwste echo foto's) op Facebook geplaatst en krijg ontzettend veel leuke reacties. Toch gek dat iedereen nu ons geheimpje weet...

image.jpg

20. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wat spannend allemaal! Wij gaan het volgende week dinsdag algemeen bekend maken :) Maandag hebben we de nekplooimeting dan ben ik 12w2d. Als alles wordt goedgekeurd, zet ik dinsdag een leuke foto op Facebook :)

Ik heb wel mijn moeder en schoonmoeder deze week vast de tijd gegeven om ooms en tantes in te lichten. Anders ook zo lullig als ze het via Facebook te weten komen :)

Deel Deze Pagina