NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Wat een mooie buikjes allemaal dames! En wat zijn jullie allemaal mooi slank :p Haha.. Hier nog maar weinig verschil, maar goed, bij de eerste waren er zelfs mensen die aan het eind van de zwangerschap niks gezien hadden...

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier ook alles helemaal goed!! Ben zo blij!
    Alleen maandag de bloed uitslag even afwachten maar 2 van 3 testen en nekplooi waren helemaal keurig!
    Gelijk op fb gezet! Haha iedereen mag het weten.
    Zal zo nog even een foto van de beeb plaatsen

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wat fijn Rissie! Dat moet een hele opluchting zijn :)

4. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Mooi Rissie!!!

Hoe houden jullie je dames? Ben wel blij dat ik niet hoog zwanger ben nu met die warmte ;)
    Ik ben zelf postbezorgster en hou mijn hart vast voor de komende 3 dagen... We kunnen pas tussen elf en half 12 beginnen...

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    De echo!
    Niet zulke hele groeie foto's als vorige keer helaas. Maarja toch leuk hihi

6. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Rissie, ook al een mooie buik toch? Ik zie het wel :) Super dat het allemaal weer goed is!
    Mooie echo ook weer..

Jij ook gefeliciteerd met de 12 weken Nikaa en wat een leuke aankondiging,
    zoiets hebben wij ook gedachten, we hebben een paar leuke ideeën maar eerst iedereen die
    een beetje dichtbij staan het persoonlijk vertellen :)

Nijntje, ik heb gelukkig niet zo snel van de warmte, blijf nu wel meer uit de zon maar dat
    is omdat ik geen masker wil haha :D

Hier al drie dagen wat roze verlies en hoge buikpijn en rugpijn. Gyn gebeld om dit
    te uiten en nu mag ik morgen langskomen ter geruststelling. Ze denkt niet dat ik mij
    zorgen hoef te maken maar met stress rond lopen is ook niet goed/fijn voor de baby
    dus dan maar een extra echo. Normaal zou ik pas volgende week vrijdag mogen dus dit vind ik echt super fijn....

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O cdvg dat is we fijn dat je morgen mag langs komen,hopenlijk is het niks,maar ik zou ook bang en onzeker zijn bij roze verlies.

Ik heb wel snel last van de warmte en doe dan ok helemaal niks hoor poeh.dat huishouden komt van de week wel.
    Me vriend is toch ook nog vrij dus Relexen haha

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Rissie super nieuws! Fijn en genieten nu zeg!! Wat komen er allemaal mooie buikjes langs! Zoo leuk! Ik kan hem ook niet meer verbergen maar de meeste mensen weten het al dus dan laat ik graag trots mijn buikje zien:D Dames die de 12 weken grens gepasseerd zijn congrats! Blijft een belangrijke grens, reden voor een feestje ;) Nijntje ik heb er ook niet veel last van maar blijf ook eruit vanwege een mogelijk masker.
    Cdvg fijn dat je meteen langs mag komen, waarschijnlijk is het niets maar dan ben je iig gerustgesteld, duim voor je meid!
    Nikaa leuk die foto!!! En dat met die slippertjes ook een erg leuk idee! Wij zetten het vol week( bij 12) op fb dan mag de hele wereld het weten:D

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hoelaat mag je langs komen cdvg?

10. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Cdvg hoe was je echo meid?

11. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ben ook heel benieuwd cdvg, blijft spannend zoiets xx

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ben ook benieuwd cdvg.
    Hier door de warmte denk hoofdpijn en erg moe poeh! Kan alleen maar op de bank liggen.af en toe als k ergens lang sta of aan het werk ben ook duizelig,en een beetje naar.
    Voel af en toe zo kriebeltje in me buik. Heel apart gevoel . Herkend iemand dit ??

13. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Het was goed meiden :D

Baby had de hik en dit zag er toch schattig uit.. hupte heel de baarmoeder door :D, draaide om zijn as en was enorm druk, mochten het filmen en heb het al 20 keer bekeken haha. Lag goed op schema, zelf 2 dagen voor dus was perfect.. Zorgen om niets gemaakt.. ;)

Geen gekke dingen ook gevonden maar de pijn kan worden veroorzaakt door mijn heupen/bekken. Ik ben geboren met een heupafwijking en heb hiervoor vanaf 3 maanden totdat ik 1 jaar was in de beugels gezeten.. Hoefde echter niet en kon ook gewoon bij de zwangerschap horen of door de spanning ;)

Meer loslaten en genieten dus.. Dit weekend 12 weken dus het wordt misschien ook wel tijd....;):D

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ohh gelukkig cdvg!! Hele geruststelling lijkt me. Wat grappig de hik! Bijzonder dat je dat hebt gezien!

Rissie hier ook warm moe en hoofdpijn, maar die extreme hitte is natuurlijk ook heavy voor ons zwangere vrouwtjes :D

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha die kriebeltjes, rissie, die voel ik ook en ik weet zeker dat het m'n darmen niet zijn :-D

Fijn dat de echo goed was cdvg! !

Hoofdpijn heb ik ook en ik voel me ook snel trillerig. Probeer tussen de middag ook vaak even een soepje of iets anders zouts te eten. Dat werkt wel merk ik. Verder veel drinken. Ben momenteel verslaafd aan citroen ranja met ijsklontjes.

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O gelukkig cdvg dat alles goed is!!!
    Gewoon proberen te genieten meid dat doe ik nu ook eindelijk!!!
    Ja echt apart die kietels,haha.maar dacht dat kan de baby toch nog niet zijn zo vroeg??? Maar blijkbaar dan toch wel ismi?

Van mij mag de warmte wel iets minder poeh.
    Zaterdag gaan we baby shoppen.heb er zin in.

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik voelde mijn dochter met 16 weken voor het eerst, mijn zoontje met 14 weken en deze voel ik nu zo heel af en toe ook al kriebelen. Bij een eerste is het vaak wel wat later Maar je weet nooit! Voel je het ook laag? Zo bij je schaambeen in de buurt?

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik was ook al aan het zoeken gegaan van huw wat is dat, maar lees idd dat het kan maar bij de 1e is het idd later.
    Ik voel het ver onder me navel steeds rechts waar ook de baby ongeveer zit.het is een soort prikje en dan een kieteltje,heb echt de neiging om dan aan me buik te krabben.

19. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi ben er de laatste tijd niet veel omdat het niet zo lekker gaat door de hitte.
    Vandaag mag ik ene om half 1 naar de vk km het hartje te luisteren kijken of dat goed gaat.

20. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Dank jullie meiden... :D

Hoe was het Twilight? Mooi hartje horen kloppen..

Deel Deze Pagina