NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi, ja gelukkig wel mijn baarmoeder is flink gegroeid en hartje was mooi dus helemaal happy!

Ik voel deze X ook veel sneller de plofjes. Eerst dacht ik alleen maar de darmen maar het kan niet alleen mijn darmen zijn.
    Ach en anders een mens mag fantaseren denk ik zo!

2. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Super fijn Twilight!! Ik voel soms ook plopjes, dacht dat dit mijn darmen waren.

Mijn baarmoeder is iets naar achteren gekanteld en de echo's zijn daarom ook nog inwendig vandaar dat ik dacht dat zullen mijn darmen wel zijn.. Kan dit wat anders zijn? :D:D:D

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vandaag heb ik de kietels nog niet gevoeld.ik weet ook niet of je dat nu dan al iedere dag moet voelen of zo nu en dan.
    Wel heb ik het hartje gehoord met de angelsound😍

Fijn dat het goed was lady,toch weer even fijn he het hartje horen.
    Wel vervelend dat je je zo naar voelt.
    Ik ben erg moe met dit weer en hoofdpijn.vandaag toevallig weer overgeven. En vind eten nog steeds niet lekker bleh.
    Terwijl dat ik vorige week nog dacht dat het redelijk de goede kant op ging.

Vandaag onze trouw datum vast laten leggen. 7 sept 2015!!!
    Vrijdag shoppen voor een jurk en morgen voor de babykamer en kinderwagen.leuk leuk allemaal

4. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rissie, je hoeft het pas vanaf 27 weken iedere dag te voelen hoor dus maak je geen zorgen!

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O oké haha.ben heel benieuwd of ik van de week nog een keer ga voelen. Vond het wel grappig

6. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Gefeliciteerd Rissie..

En wat fijn dat de echo's goed waren Lady en cdvg

Hier druk in de voorbereiding voor de bruiloft en gaat eigenlijk als een speer..

auto,ringen,jurk,kaarten hebben we al geregeld.. nu alleen de locatie,bloemen en fotograaf..

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Bij de eerste zwangerschap weet je nog niet wat je moet voelen waardoor je al snel je darmen etc de schuld geeft.
    Bij de tweede weet je eigenlijk al wat je moet voelen waardoor je al snel denkt ik herken dit gevoel.
    Ik voel het ook niet dagelijks en voel het alleen wanneer ik op de bank gestrekt lig.
    Maar weet ook wel wanneer het mijn darmen zijn.

Spannend heb je de bruilofts blues al Simba? Of ben je nu een bridezilla 😆

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik voelde het gister steeds toen ik op de bank lag lady.
    Het was een kriebeltje die ik steeds voelde.
    Het was ook heel laag rond me schaambeen net iets erboven.
    Ging ook steeds aan me buik krabben.
    Denk dat het niet me darmen zijn nooit eerder gevoelt.maar 100% zeker weten doe ik niet natuurlijk.
    Ben heel benieuwd of ik het nu vaker ga voelen.
    En idd wat je zegt bij de 2e of 3e herken je het.
    Voor mij is het nieuw hihi.

Leuk he Simba die bruilof planningen.
    Ik ga vrijdag voor een jurk.de locatie hebben wij al wel.iemand die een taart maakt en de bloemen doet.
    Nu alleen de kaartjes even regelen ,de versiering en iemand die de catering doet. Oja en het belangrijkste datum voor de ondertrouw vast zetten hihi

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Haii dames! Houden jullie het allemaal een beetje vol met deze temperaturen? Wij zijn vanmorgen voor de nipt test naar België gereden, binnen twee weken krijgen we de uitslag, spannend! Daarna bij babydump geweest een erg leuke winkel vond ik! Onze eerst knuffel gekocht, een zacht wit konijn met muziekje erin zo lief. Werd trouwens bijna emotioneel toen ik daar in zo'n babykamertje achter de commode stond. Wauw het werd opeens zo echt! Hebben jullie dat ook? Ik voel trouwens nog geen kriebeltje in mijn buik, lijkt me heel bijzonder. Ik ben al heel blij dat mijn ronde mama buikje nu in alle outfits te zien is!!! Zoo leuk!:D

Lady wat vervelend dat je je nog steeds zo slecht voelt wordt het niet langzaam minder? Wel super dat de echo goed was natuurlijk, maakte je je druk? Rissie veel plezier met shoppen! En alle dames veel plezier met de voorbereidingen voor jullie bruiloft en de spullen voor de kleine...genieten!!! :D Fijne avond ladies!

10. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja het word gelukkig wel minder eerst was het de hele dag maar nu over de dag soms ineens wat dus mag niet klagen!
    Het is bizar juist nu bij de tweede heb ik meer angsten etc dan de eerste... Bij de eerste was ik niet zo bang nu ingesteld als nu in deze zwangerschap. Misschien door de ervaringen toen ik in het ziekenhuis kwam te liggen en meerdere malen dacht mijn baby te snel geboren zou worden.
    Ik geniet maar ben toch ook vol op onzeker. Heb nu wel de kraamzorg alvast geregeld en zorgverzekering gebeld checken of k voor alles goed verzekerd was en geen onverwachte kosten zou hoeven te verwachten en gelijk het kraampakket aangevraagd. Bizarrrrr!!!!

11. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Sorry dames dat ik zo weinig aanwezig ben..

Komt spuit 11 nog es aan met wauw trouwen! Gefeliciteerd! Mooie echos en mooie buiken!

Ik werk in het zwembad overdekt en buiten en door de warmte ben ik na het werk erg moe dus vandaar dat ik niet zo aanwezig ben sorry!
    Vandaag kreeg ik trouwens allemaal vlekken voor mn ogen.. soort van migraine achtig? Is nu wel over maar vond het toch een beetje eng.
    Ik probeer wel alles te volgen wat jullie meemaken en schrijven :)
    Ik zal morgen trouwens eens even kijken of ik een mooie buik foto kan maken want om de mijne kan je ook niet meer heen haha
    Vl wilt wel graag geslachtsbepaling doen en ik weet het nog niet..

12. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Dat klinkt als een (tijdelijke) lage bloeddruk... Je bloeddruk is vaak al lager in het begin van de zwangerschap en het warme weer maakt dat nog iets erger ;) Ik werk zelf met de post buiten en herken het helemaal! Succes nog met dit weer...
    Vandaag laatste echte warme dag gelukkig!

13. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hebben jullie trouwens "what to expect when you are expecting" al gezien? Wij hebben hem gisteravond gekeken. In het begin lag ik eerst al 5 min in een deuk om een domme grap en daarna moest ik weer janken en dat wisselde zich mooi af!:D maar op een gegeven moment moest mijn vriend ook een traantje wegpinken.. erg leuk om samen met je vriend/man te kijken! Is een komedie over zwanger worden tot de geboorte van de baby's.

14. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Mijn bloedruk is goed hoor :) het is bij ons nu gemiddeld 36 graden binnen en ik was gewoon vergeten even wat zouts naar binnen te werken bedenk ik me nu hihiii

Ja die had ik gezien in de bioscoop toen hij net uitkwam! Toen was ik nog niet zwanger haha dus wel leuk om hem nu samen met mn vriend te gaan kijken :D
    Succes weer dames met dit weer! X

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja hele leuke film!!
    Moest enorm lache. En af en toe huilen. Maar toen was ik nog niet zwanger.
    Net heerlijk geshopt de babykamer de kinderwagen en maxicosie! En nog wat andere leuke dingetjes voor op de kamer!!daar word je helemaal verliefd van! Hihi heb nu al zin ok de kamer te gaan verven en al helemaal in te richten !!

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Oooo leuk Rissie!!!
    Wat heerlijk dat je het al hebt!! Wat voor babykamer heb je??
    Wij gaan over 3 weken pas pfff haha maar eerder geen tijd door werk..

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja heel erg leuk matarra!!
    Wij hebben baby kamer debby bij baby en tiener!
    Ben er helemaal blij mee !! Hoop dat hij snel binnen komt!! Maar eerst nog even kleurtje aanbrengen op de muur.
    Het is echt zo leuk!
    Maar over 3 weken heb je ok nog genoeg tijd hoor. Mijn kamer was op voorraad . Maar de kinderwagen niet. Anders had ik me kamer volgende week al in. Huis.
    Vind dat ok wel weer vroeg . Nu heb ik 4 tor 6 weken de tijd om te verven. En vind met 13 weken de babykamer al in huis ook wel vroeg . Nu even iets om naar uit te kijken. Anders Duurd het zolang tot aan week 40 he haha

18. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wij hebben de grote aankopen ook al gedaan bij Babypark in Kesteren. De babykamer, wandelwagen en maxicosi. Wij hebben er voor gekozen alles in september pas te leveren, om het nu al binnen te hebben staan is ook wel erg vroeg. De aankleding kopen wij pas als we het geslacht weten. Dat is al over 24 dagen!! Morgen de nekplooimeting, spannend!

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ja is ook wel vroeg, maar heb gewoon zin om alvast naar zo'n babypark te gaan haha
    Hebben we iig iets om naar uit te kijken ;)
    En verfen is ook leuk om te doen :D

Oh das ook een goeie Susanne!

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja daarom komt het bij ons ook pas over 6 weken.eind aug. Het idd nog vroeg genoeg.maar snap je matara ik wil ook alleen maar babywinkels in.zelfs mijn vriend heeft de kriebels en wilde vandaag na prenetal om een badje te kopen.dus hebben we dit ook maar gedaan hihi

Deel Deze Pagina