NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij hebben gister ook lekker geshopt. Babykamer(incl. matras en wat beddengoed) gereserveerd en die word in september geleverd. Een badje en wat andere kleine spulletjes gekocht. Vanavond ga ik kijken bij een kinderwagen. Heel leuk dat babyshoppen!

Is er iemand die dit herkend?;
    Ik word een paar keer per week wakker met een soort maagpijn en heel af en toe is het echt heel extreem. Toen ik dat de eerste keer had, ben ik die dag gelijk voor een extra echo gegaan (alles was goed) toen dachten ze al dat het mijn darmen zouden zijn. Heb dit de vorige keer ook aangegeven bij de gynaecoloog en die ging er ook vanuit dat het mijn darmen zijn.
    Maar het voelt écht als maagpijn.. Wat zouden jullie doen? Vanochtend was het weer heel heftig.. Kan dan niet op of neer en klap dubbel van de pijn. Het trekt altijd weer binnen een uur weg..

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Leuk he nika babyshoppen.
    Maar nee herken het van de maag/ darmen niet.
    Heb af en toe wel het idee dat me darmen schuiven en ik wat steekjes krampen voel,dat is echt een minut.
    Ik zou het toch maar even melden bij de vk dat je er weer zo'n last van hebt.ik heb weet niet of je het dagenlijks heb? Maar misschien is het wat anders. En kan de dokter er even Naar kijken

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Vandaag de nekplooimeting gehad, een keurige 2,0 mm. De kans was 1 op meer dan 5000 op downsyndroom en de andere syndromen was de kans nog kleiner.

Het beeld was weer super duidelijk! Ze heeft ons mooi alle organen laten zien, het maagje, de niertjes, het hartje, de hersenen en een gevuld blaasje! Aan de nub te zien vermoedt ze een meisje! Maar het is nog wel erg vroeg :D Ze zette me overigens weer 2 dagen vooruit, maar de groei kan de ene week harder gaan dan de andere.

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Mooie foto susanne en fijn dat alles goed was!

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mooie echo suus!!
    Ja ik zie de nub.
    Zo zag de nub van onze beeb er ook uit en de echoscopist dacht ook een meisje hihi .
    Ben benieuwd of het ook echt klopt en bij jullie ook.
    Ik heb straks een afspraak bij de vk.krijg daar de uitslag van het bloedonderzoek van de nt meeting.toch weer spannend.ben benieuwd wat ze nog meer gast doen.misschien wel het hartje luisteren hoop ik hihi

6. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hai ladies! Mooie echo Susanne! Duidelijk en fijn dat de nekplooi gemiddeld was. Wat is de nub? Geslachtsorgaan neem ik aan:D. Heeerlijk he die babyspulletjes shoppen!
    Kan niet genoeg van die winkels krijgen. Maar we hebben nog niks gekocht, wil even de nipt afwachten. Dan weet ik of er chromosomen afwijkend zijn en als alles goed is ook of het een jongen of meisje is. Spannend! En we zijn vandaag 12 weken zwanger, de gevaarlijkste fase is voorbij:D toch een fijn gevoel.

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Gefeliciteerd miekje!! Fijn gevoel he die 12 weken.het is toch iets van een opluchting hihi.

8. yasgok

yasgok Actief lid

13 feb 2009
    395
    12
    18
    huisvrouw
    Nederland
    Hallo dames ik kom mij hier ook melden.

Vrijdag ben ik 13 weken en hebben we de geslachtsbepaling zoooo spannend....

9. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, toen had ik opeens bijna 40 graden koorts gister. Huisartsenpost gebeld, kon geen kwaad zei ze, wel moet ik weer mijn urine inleveren bij de huisarts vandaag wegens weer die pijn in de zij. Pffff wat voel ik me ellendig zeg....

10. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die 12-weken grens is inderdaad een speciaal moment Miekje.
    Welkom Yasgok. Spannend hoor, de geslachtsbepaling.. Ben heel benieuwd of ze het met 13 weken al goed kunnen zien. Wij gaan volgende week met 14 weken voor de geslachtsbepaling maar daar kon het ook al met 13 weken las ik.
    Jeetje Ismi, wat vervelend. Heel veel beterschap! Kan je geen pijn in je zij krijgen bij een flinke blaasontsteking? Heb ook wel eens gehoord dat je weinig van de symptomen van een blaasontsteking merkt als je zwanger bent.

11. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Mooie foto Susanne!

Lekker he die 12 weken grens, het eerste trimester is gewoon al klaar, tijd vliegt :D

Welkom Yasgok!

Ismi, het kan goed zijn dat er geen symptomen zijn ja zoals nikaa zegt.. Ik had met 38 weken zwangerschap een blaasontsteking, merkte het omdat ik niet meer kon plassen, en dus dikke voeten kreeg ;)

Morgen weer een echo hier.. Zou pas na 4 weken zijn (eind volgende week dus).. Zal wel verkeerd ingepland zijn, wat vervelend :p

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vervelend ismi beterschap!
    En welkom yasok.
    Spannend al de geslachts bepaling.ik kan niet wachten tot 20 juli.
    Gister het hartje gehoord bij de vk,echt hee leuk om dat geluidje te horen van het hartje.
    De bloeduitslag was helaas nog niet binnen van de combitest,baalde wel een beetje want je wil toch weten of het goed is ja of nee. Dus het blijft nog even spannend

13. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ismi ik heb blaasontsteking gehad waar ik niks van voelde. En dat was zo verwaarloosd dat ik een nierbekkenontsteking had met 20 weken zwangerschap. Duim voor je dat het een virusje is sterkte!

Hier ook zo ziek als wat geweest vannacht kon geen boe of bah zeggen en niet slapen dus ga ik proberen nu in te halen.

14. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Er is niets in m'n urine gevonden, maar die wordt op kweek gezet, krijg ik morgen de uitslag van. Ben geprikt op onstekingswaarden en die waren wel iets verhoogd dus moet morgen om 11 nog een x prikken om te kijken of het verhoogd is. Kan best zijn dat het lichaam het zelf aanpakt omdat ik gister die koorts heb gehad. Voor nu doen ze verder dus niks.

Ik baal er wel een beetje van want er zit dus wel ergens een ontsteking maar hij vond de klachten niet erg genoeg om nu gelijk actie te ondernemen.

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Mooie echo Susanne!!
    He gets Ismi!! Ben benieuwd wat er uit komt!
    Yasok welkom!

Maaruh... cvdg is een beetje stil... is ze nog in de wolken van het vertellen aan de wereld dat ze zwanger is??

16. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ohja zoals beloofd tijdje terug.. hier nu mijn 13 weken buikfoto :)

17. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Miekje, leuke film om samen te kijken. Ga hem denk ik binnenkort ook even met vriendlief
    kijken :D

Rissie, susanne en Nikaa wat leuk dat jullie al allerlei spulletjes hebben. Hier hebben we vanmorgen even snel voor het
    eerst gekeken. Dat was al leuk haha. Maar wat een keuze zeg.. Wel opvallend, telkens als wij iets mooi vonden was dat het duurste van allemaal haha. Dat wordt nog wat.

Fijn dat alles goed was Susanne, valt er weer een zorg weg :D

Yasgok, welkom :)

Ismi, wat vervelend meid. Hopelijk voel je je snel beter..

Mataraa, haha meid, wij hadden een enorm druk weekend, familie en vrienden bezoeken op hun vakantie adressen, (camping) dus zaterdag en zondag hele dagen van huis. ;)Gisteren extreme drukte op het werk dus geen tijd om bij te schrijven.

Maaaaaaar ben ook in de wolken van het vertellen, dit voelde zo ontzettend bijzonder. Ik was nu diegene die het vertelde en iedereen was zo blij voor ons. Wat een ervaring weer hihi. Nu ook de strakke kleding uit de kast want (bijna iedereen weet het nu)!!! Showen met die buik.. :D Mooi buikje heb je al trouwens..

18. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Haha wij hebben het vandaag ook iedereen verteld. Kunnen eindelijk die losse shirtjes en jurken weer de kast in :D

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Jaaa te gek om te vertellen he! Onwerkelijk ook!!

En idd eindelijk de strakke kleren aan haha!!

Ik was net bij 2 babyzaken bij mij in de stad gewoon voor de leuk en ff informatie opdoen.. wordt ik gewoon bij allebei niet geholpen!! Niet dat ik iets kwam kopen.. maar vond het echt slecht! Gelijk chaggerijnig haha

Wat doen jullie trouwens als jullie hoofdpijn hebben?? Asperine mag je niet innemen toch?

Ohja de film what to expect when youre expecting gisteravond gekeken met mijn vriend.. allebei een lach en een traan en hij vond het leuk en best realisitisch om te zien!
    Dus echt een aanrader!!

20. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mataraa als je zwanger bent mag je 4 paracetamol op een dag. Ik neem er vaak 2 tegelijk in want ze werken bij mij al zo slecht haha.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar voel me echt belabberd. Hopelijk gaan ze morgen wat doen.

Deel Deze Pagina