NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Heej lieve meiden, sorry was een beetje afwezig maar voelde me de afgelopen dagen zooo moe, misselijk en futloos! Ook veel bandenpijntjes en soms weer even het zeurderige gevoel maar nooit lang. Ook ik twijfel of ik misschien blaasontsteking heb. Heb het ooit gehad als kind toen deed het plassen echt pijn. Nu niet maar ik merk wel nu bij het plassen voor mvm dat ik minder plas en dat het sterker ruikt. Alleen heb ik ook erge obstipatie dus weet niet of het daarmee samen kan hangen. Veel dames die dit soort klachten hebben valt me op. En ook dat nu iedereen zich weer wat zieker voelt, dacht al dat het aan mij lag! Levendige dromen blijf ik ook houden, houd mijn vriend regelmatig wakker :D.

Fijn al die goede echo's en uitslagen van combi testen en nekplooi. Zo spannend allemaal! Ik wacht nog vol spanning, volgende week ergens verwacht ik de nipttest uitslag inclusief geslacht!! Maar wil eerst weten of het goed zit, daarna pas geslacht.

Ismi wat vervelend dat je zorgen niet serieus worden genomen. Misschien maak je je voor niets ongerust al die tijd en een echo is genoeg om je gerust te stellen waarschijnlijk. Vervelend meis, gelukkig is het zo dinsdag en kun je hopelijk weer gaan genietn ervan.

Cdvg wat leuk dat je alles hebt kunnen vertellen eindelijk. Hoe heb je het uiteindelijk verteld? Sorry als ik er overheen gelezen heb. Dames met echo's of ook wachtend op uitslagen succes!! Voor alle dames met kwaaltjes een dikke knuffel.

En ten slotte nog een buikfotootje.... gewoon voor de leuk.

Bijgevoegde bestanden:

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja matara we lopen aardig gelijk.echt grappig en toevallig allebei een levendige droom en de hond die naar bove kwam wahaha.

Je hebt een mooi buikje miekje.
    Nog even spannend voor de nipt test !! Maar alles is vast oké.

Ik heb hier ook met vlagen weer last van me buik.ik denk bandenpijn.
    Heb wel het idee dat jullie buiken harder groeit of misschien lijkt dat maar zo.soms denk ik nou heb ik een dikke buik,en de andere dag lijkt tie veel kleiner hebben jullie dat ook?

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dankje Rissie!! Bij mij is het s avonds veel meer te zien dan overdag. De foto is ook s avonds genomen.
    Zeg even iets heel anders. Ik was net over nub aan het lezen en toen dacht ik kijk nog eens op mijn echo en nu meen ik ook de nub heel duidelijk zelfs te kunnen zien maar weet niet zeker of het de nub is. Midden is de navel zei ze en links dat witte " staafje" is het dat? Wat denken jullie? Is wel met 11 weken weet niet of dat wat uitmaakt?

Bijgevoegde bestanden:

4. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ja, het is dat staafje. Maar met 11 weken kan het nog alle kanten op, in de twaalfde weken begint de nub zich pas te ontwikkelen.

Ik krijg volgens mij een meisje (nub 12w2d). Bij een jongen zou het al meer omhoog moeten staan. Stiekem had ik gehoopt dat de eerste een jongen zou zijn, stom hè :) Natuurlijk ben ik met een meisje ook super blij, maar ik moet wel even wennen ;)

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Wat grappig dat je dat kunt zien. Lees net dat je met 11 al een duidelijk verschil ziet maar echoscopisten durven dan nog geen uitspraak te doen. 9 tot 10 hetzelfde daarna gaat de stand veranderen zeggen ze. We zullen zien :)

Mooie echo trouwens Rissie, denk ook een meisje gebaseerd op de nub dan. Ja wilde je graag een jongen? Grappig hoe iedereen toch wel een bep. idee of gevoel heeft daarover. Maarja gezondheid is het enige wat echt belangrijk is. Geslacht vind ik gewoon leuk om te weten! Maar kan me heel goed voorstellen dat je dan moet wennen als je gevoel niet klopt.

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik denk een meisje aan de nub te zien miekje!!'
    Zo stond die bij ons ook.en de echoscopist zei ook aan de nub te zien een meisje.meestal heb ze gelijk zei ze,maar het is 70 procent zeker en kan dus ook nog gewoon een jonge worden.
    Maar ik hoop stiekem ook op een meisje hihi.
    Heb helaas geen foto waar je de nub goed kan zien.maar ze heeft het toen helemaal aan ons late zien.
    Vond me laatste foto's trouwens eeg slecht Vergleken met die vorige 2 keer,toen was het wel inwendig,misschien scheelt het

7. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Rissie was het bij jou ook met 11 weken ongeveer? Deze echo is van 10,4 weken dus in de 11e week. Maar je leest vaak dat je het dan toch al kunt zien maar stand kan idd nog veranderen!! Zei de gyn daar niks over bij jullie? Spannend!
    Zou meisje ook heel leuk vinden maar allebei is hartstikke welkom:)

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mijn echo was bij 12,0 weken.
    Dus denk dat de stand dan niet meer veranderd, ik weet het eigenlijk niet.omdat ik van veel lees dat ze bij 13 weken het geslacht kunnen zien.maar ze zei wel hou je er niet aan vast het kan alsnog een jongen zijn.
    Mij maakt het ook niet uit,vind het allebei leuk,maar mijn gevoel zegt vanaf het begin van de test het is een meisje.

9. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Nee met 12 is denk ik ook wel redelijk betrouwbaar! Ik heb ook dat gevoel terwijl ik bij mijn mk echt juist het gevoel van een jongen had. Maf he. Jouw echoscopiste begon er iig over
    Bij mij zei ze wel dit is het geslacht, maar nooit geweten dat je daar al een verschil in kunt zien. Ze vroeg wel na de echo wat wij dachten dat het werd. Ik zei meisje en toen zei ze " wie weet, heel vaak klopt het moedergevoel!" Toen schoot heel even door mijn hoofd zou ze iets gezien hebben? Maar lijkt me wel nog wat vroeg. Over 2 weken nog een afspraak en echo maar dan weten we het dus als het goed is al door de dna test.

10. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Goh wat lagen jullie beebs er goed voor zeg, die van ons had alles goed verstopt :D

Hier nog aan t kijken of we t geslacht op een leuke manier kunnen doen. Soort tender reveal alleen dan simpel. Nu alleen nog t idee en iemand die t uit kan voeren.

11. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou ben weer boven water hoor! Man wat een rottige dagen. Gelukkig slaat de antibiotica goed aan en kan ik vast beginnen aan de voorbereidingen voor de vakantie. Volgende week vrijdag gaan we naar marokko. Heb er zo'n zin in!!!! Maandag nog ff bloedprikken, dinsdag de echo en naar de gyn en dan komt het allemaal mooi dichtbij.

Mooie echo's weer hoor! Wij weten pas na de vakantie wat het geslacht is. Bij de 20 weken echo. Mijn gevoel zegt een meisje maar of dat ook zo is? Hihi

12. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi hoi ik ben jullie ng niet vergeten hoor ik lees meestal mee. Maar heb tot nu toe iedere dag koppijn en dan die misselijkheid nog is. Maar ik merk af rn toe verschil dus hoop dat het toch binnenkort allemaal een beetje gaat zakken.

13. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wij doen woensdag de geslachtsbepaling. Ben dan 14 weken. Heb een echobureau gevonden die dan het geslacht niet aan ons vertellen maar direct de bakker bellen en die vult dan een taart met rose of blauwe vulling. Die kan je dan direct na de echo ophalen.
    Dan snel naar huis en samen met onze ouders en zussen de taart aansnijden. Ben heel benieuwd of ik het daadwerkelijk zo lang kan laten wachten.. Spannend hoor.

Hier vanochtend opnieuw naar de huisarts geweest ivm de buikpijn. Hij denkt toch dat de pijn van mijn maag komt dus heb nu een drankje gehad om mijn maag te kalmeren. Op de een of andere manier is mijn urine niet op de kweek gezet en weten ze eigenlijk niet wat er mis is gegaan. Nu dus maandag opnieuw urine inleveren om te testen op blaasontsteking.

14. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Huh? Kan je nu al aan het witte zien of het een jongen of een meisje wordt?? Bij mij werd er niet eens over gesproken btw ook niet wat wij dachten.. hmm ga ik mijn echo nog maar es bekijken.. wist niet eens wat een nub was hihi

Wat denken jullie dan aan mijn echo te zien?? (Deze was met 11dgn en 3 dagen gemaakt)

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Het klinkt niet echt leuk zo met alle zieke dames :( :( :(
    Leef met jullie mee! X

16. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Oeh Mataraa die van jouw lijkt op de mijne! Maar 11 weken 3 dagen is wel vroeg volgens mij. Dan staan ze schijnbaar allemaal nog in de meisjesstand.

17. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Hahaha ja ik keek ook al naar de jouwe van: huh dat kon de mijne wel es zijn haha

Ach ik ga maar "geduldig" afwachten tot de 20 wkn echo haha
    Maar mijn gevoel is al van t begin af aan een meisje..

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ismi gelukkig dat de antibiotica aanslaat!!
    En lady vervelend dat je Steeds ziek voelt.
    Beterschap dames!!

Ojeej aHha ik denk dat we hier allemaal meiden gaan krijgen Hihi.
    Vind heT ook Spannend nog 10 nachtjes dan weten wij ook wat het is.
    Ik wil het wel meteen weten bij de echo wat het .maar wil ook Sen taart met roze of blauwe vulling laten maken. En dan bij familie aansnijden.
    Wij vinden het zelf wel leuk als wij het net iets eerder weten aLs onze familie.
    Hier vandaag me trouwjurk geshopt, oo ben verliefd hihi

19. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Welke jurk heb je gekocht? Ik heb een mooie bij Bellyfashion gezien, in september heb ik toch al een redelijke buik (ervan uit gaande dat we dan trouwen ;))

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    #1340 rissie10, 10 jul 2015
    Laatst bewerkt: 10 jul 2015
    Een jurk bij dressmatch!! Streples en van onder wijt er kan een buikje in afgezien we 7 sept trouwen.dan zit ik op de helft dus verwacht ook een buikje.
    Wij hebben daar met handdoeken een nep buikje gemaakt om te kijken hoe het staat haha.
    Maar het is echt een prinsessen jurk.hihi

Even zitten gleuren op bellyfashion.best dure trouwjurken,aangezien ik een echte prinsessen jurk heb om het zo maar te noemen en maar 300€ betaald heb. Maar er zitten wel mooie tussen!!!

Deel Deze Pagina