NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Rissie; vervellen herken ik niet. Maar jeuk en een trekkend gevoel wel. Duidelijk dat mijn buik aan het groeien is.
    Ben ook zo lusteloos en moe steeds.
    Tot 12 weken nergens last van gehad en nu al een week steeds aan het overgeven en ontzettend misselijk.

Fijn dat de uitslagen van de testen goed waren Rissie en Cdvg!
    Beterschap aan iedereen die het nodig heeft!

2. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw en heb eerst ff meegelezen en vind het leuk om mee te schrijven en te lezen. Ik zie dat jullie dagelijks schrijven en het lijkt me heel leuk om mee te schrijven en ervaringen te delen.

Ik ben vandaag 13w4d zwanger van mijn tweede kindje. Mijn zoontje is 3,5 jaar en ik ben nu zwanger van een jongetje.

Groetjes,
    Chanty

3. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Welkom Chanty! Wat leuk dat je al weet wat het word!

4. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij waren erg benieuwd.
    Ik doe mee met Moeders voor Moeders en via hun zag ik reclame van een echobureau in Lommel (B) Babyview. Vanaf 13w was geslachtsbepaling mogelijk.

Ik was zelf ervan overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Ik voel me deze zwangerschap heel anders (ben best misselijk geweest en bij de eerste helemaal niet), heb ook al een buikje. Dus dacht dat ik het zeker wist :). Alleen was dit blijkbaar niet zo.
    Mijn man dacht ook al een kleine 2 weken geleden, tijdens de nekplooimeting dat hij gezien had dat het een jongetje was, maar de echoscopiste zei dat je het nog niet kon zien.

Dus nu krijgt Dean er een broertje bij :).
    De naam zal wel moeilijk worden, heb ik al gemerkt toen we het gisteren even er over hadden.

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Welkom chanty!!
    Leuk zeg een knulletje.
    Dus je bent bij 13 weken al geweest voor de geslachts bepaling.
    Ik had ook iets gelezen over Lommel!
    Maar dat ik voor ons een beetje ver rijden
    Wonen jullie wel in de buurt van Lommel ?

6. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rissie10, ik woon in de buurt van Maastricht. Dat is zo een 70 km van Lommel. Ik had eerst een afspraak bij Echobaby.be in Lommel. Maar na wat gegoogle waren de recensies niet zo goed. Er was door verschillende mensen geschreven dat die vrouw zei dat je te weinig vruchtwater hebt en je naar huis stuurde. Deze mensen waren natuurlijk geschrokken en bij de verloskundige bleek niets aan de hand te zijn.
    Ook stond op de site.. Drink dagelijks 2 liter water voor voldoende vruchtwater op de echo. Mijn verloskundige zei al dat dat er niets mee te maken heeft.
    Ik ben al een stresskip, dus ik dacht dat het beter voor mezelf was om daar niet naar toe te gaan. Ik kwam toen erachter dat er nog ene in Lommel zit, Babyview. Daar waren de reacties veel beter over. En daar ben ik afgelopen vrijdag dan ook geweest.

7. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Welkom Chanty! Wat een leuk, een jongen! Volgens mij zitten er in deze groep behoorlijk was meisjes :) ik heb over een dikke twee weken de geslachtsbepaling, maar bij de 12 weken echo was volgens de echoscopiste al te zien dat het waarschijnlijk een meisje is.

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik had ook gelezen over een goeie en een slechte in Lommel.
    70 km is best een eindje rijden.voor ons is het 130 km rijden.
    Net iets te ver hihi.
    Wij hebben voor maandag een afspraak ook bij een goeie hier in de omgeving 20 minuutjes rijden.

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Welkom chanty, leuk een jongetje! Denk ook dat wij weer een jongen krijgen.

* doet vandaag een dansje*:D

10. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen echo gehad. Was super! Kindje groeit goed en alles was zoals het hoort.

Alleen ben ik waarschijnlijk Rhesus-negatief. Heb net geprikt om te kijken welke antistoffen ik aanmaak dus dat is nog even afwachten. Als het goed is krijg ik deze week nog de uitslag. Is wel even spannend maar het is niet anders.

Bijgevoegde bestanden:

11. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ismi zie ik nou een jongetje? Of is dat gezichtsbedrog?

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe wil je dat zien dan? 😅

13. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Het gedeelte bij zijn/haar beentje zie je een witte vlek die exact op een piemeltje leek🙈 ik zie ze denk vliegen 🙈

14. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahahah nee das geen geslachtsorgaan hoor 😂

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hahahaha maar eerlijk is eerlijk het lijkt wel toch of ben ik echt gestoord geworden haha

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Haha is dat niet een heupbot? Anders is de beeb al groot geschapen:p

17. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Whahhahaha als het een jongetje is nou dan zeg ik gewoon dat ik een mega ingeving had.

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Haha ik snap wel wat je bedoelt lady!!
    Ik kan er ook wel een piemeltje in zien. Maar denk idd het van het been!
    Maar mooie echo ismi!!
    Oo kan ok niet wachten tot maandag om te kijken naar onze beeb😊

19. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Welkom chanty! Leuk dat je het al weet, had je al een voorgevoel? Ismi die rhesus factor is minder fijn maar als ze het weten krijg je extra injecties toch? Prachtige echo zeg! Wauw wat duidelijk al! Volgens mij is het witte ding een heupbotje want in deze houding zie je het geslacht niet op die plek toch? Zo wel dan krijg je een nu al heeel trots mannetje:D

Ahhh ik word gek... we zijn nog steeds afwachtend op de uitslag. Ik wil het weten en ook daarna het geslacht, duurt me te lang. Heb trouwens weer veel bandenpijntjes en ook af en toe dat zeurend gevoel maar steeds heel kort, denk baarmoeder die nog steeds groeit zo voelt het althans. en moeeeee...... Jullie ook?

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja miekje ik heb deze laatste week ook iedere dag wel een paar keer last van me buik,zeurende gevoel.ook steeds kort.moe ook.en zelf gistere weer 1 keer overgegeven nadat het 1.5 dagen weg was!
    Kreeg gister avond ook ineens zo naar gevoel ,dat ik dat ik dacht ik wil me kleine niet kwijt raken.het duurd nog zolang voordat ie komt.ik wil het nu zien.en ook steeds de gedachten straks is het mis of niet goed,
    Heel vervelend.dacht nu wel dst die periode een beetje voorbij was,
    Lees dat veel zwangere daar last van hebben .het zal wel het moeder gevoel zijn .

Deel Deze Pagina