NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vind het ook fijn om hier te kletsen , di gen te kunnen vragen enzo,
    Vandaag ook weer echt een soort spierpijn gevoel in me rechter bove been /lies steekjes als ik loop, soort spierpijn gevoel in me onderbuik ,beetje zeurderig . Vind het toch maar eng. Ook al weet ik dat het van het groeien baarmoedermond kan zijn.
    Zo stom want vorige week dacht ik voelde ik maar iets in me buik?? Gaat het nog wel goed daar ?? En nu voel ik dingen en vind ik het weer eng.

2. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Waarschijnlijk heb jij ook last van bandenpijn... continu zeurderig gevoel en in de lies...

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Jup denk ook dat het bandenpijn is, heb precies hetzelfde ;)
    Ja niks voelen is niet goed maar te veel ook niet he, bij beide ga je je afvragen of het wel klopt....oh 12 nachtjes dat klinkt al best dichtbij:D

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja lees het overal op internet,bandenpijn / groeien van de bmm.
    Moet as dinsdag avond voor de intake bij de vk. Zal het nog wel even aan haar vragen

5. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hey meiden. Leuk om weer ff bij te lezen na een drukke dag.
    Weinig symptomen hier behalve wat gevoeligere borsten/tepels. Buik met vlagen wat rommelig en net bij opstaan ook een flinke steek, had ik vanmorgen ook. Maak me er geen zorgen om.
    Wij vertellen had na de eerste echo, als alles goed is, aan ouders/zussen/beste vrienden. Daarna zien we wel verder!

6. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Hoi Dames,

Ook ik wil me aanmelden bij deze geboorteclub. Vorige week maandag hebben mijn man en ik een test gedaan en wat bleek; zwanger!:) Zoals het er nu uit ziet ben ik 13 januari uitgerekend.
    Ik ben wel wat huiverig omdat ik in februari ook zwanger was, maar dit is helaas heel erg vroeg al mis gegaan. Nu heb ik er wel een goed gevoel bij, de vorige keer voelde ik al heel snel dat het niet goed zat.

Het was leuk om alle voorgaande berichten al te lezen (ik lees al een paar dagen mee), maar nu meld ik me dan toch ook maar aan.

De 'dikke darmen buik' is erg herkenbaar. Een gewone broek zit echt niet meer lekker 's avonds.
    Ook af en toe wat vlagen van misselijkheid.
    Gevoelige tepels en vandaag voor het eerst ook gewoon zere borsten.
    Regelmatig buikpijn en rekpijnen..
    Honger en dan ook echt moeten eten.
    Geen trek meer in sapjes/snoep.

Dit waren mijn 'kwaaltjes' voor nu wel!
    We nemen het allemaal voor lief en ben stiekem wel blij dat ik iig iets voel:)

Voor nu ga ik 1 juni voor een 7 weken echo naar een echopraktijk en staat op 15 juni de afspraak bij de vk en de termijn echo gepland.
    Hopelijk kan ik de echo van 1 juni nog wat vervroegen, want dan ben ik al 7,5 week en mijn man en ik zijn erg nieuwsgierig (en ik ook wel een beetje bang) voor wat er uit komt!

Nou, een heel verhaal..Ik heb er iig zin in om alles te volgen en lekker mee te schrijven!

Groetjes,

KatoJipGimli

7. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hey welkom! Herken 't. Het is fijn om iets te voelen. Wat voelde je toen het mis ging? Fijn dat je vertrouwen hebt en dat het goed voelt. Hou dat vast.

8. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18

Dankje:)
    Ik was mezelf heel erg gek aan het maken. Zo ongerust en bezorgd, kon geen moment blij zijn. Achteraf is het beter zo omdat ik het op die manier geen 9 maanden vol had gehouden..Was ook heel erg bang voor hoe het zou gaan bij een volgende zwangerschap, maar dat gaat zo niet hoe ik het had verwacht! Ik kan nu genieten en ben vrijwel niet ongerust. Wel af en toe het onzekere gevoel, maar dat kan ik nu heel goed van me af zetten.

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Welkom katojipgimli!!
    Leuk dat je ook mee schrijft.
    Wat vervelend dat het vorige keer mis is gegaan.
    De meeste zeggen dat ze er geen goed gevoel bij hebben en of al niet lekker zijn.gelukkig dat je er nu wel een goed gevoel bij hebt!!!
    Gelukkig voel ik me wel goed en heb er ook een goed gevoel bij, maar vind het soms ook erg eng en spannend. Denk dat iedereen het wel heeft. Vooral in begin omdat ik 4 dagen voor nod een posi test had, daarna of het streepje op zou lopen. En de kwaaltjes waren veranderd en maakte ik me ook zorgen om. Nu leef ik heel erg naar de 7 weken echo toe, maar denk dat ieder moment spannend blijft hihi

10. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik wil graag met jullie mee kletsen als dat mag. Ik ben Nikaa, 23 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Vorige week zaterdag had ik (na ruim 2 jaar gestopt te zijn met de pil) eindeliji een positieve zwangerschapstest in handen! Volgens de berekeningen ben ik 10 januari uitgerekend. Vind het nu echt een ontzettend spannende tijd en leef helemaal naar onze eerste echo (27 mei) toe.
    Ik ben iedere middag ontzettend moe en heb s avonds pijnlijke borsten. Ook heb ik flink last van mijn onderbuik (bandenpijn?).
    Ik heb diabetes type 1 en dat maakt de zwangerschap helaas een stuk minder onbezorgd, mijn bloedsuikers schieten alle kanten op en ik moet daar de hele dag alert op zijn en snel handelen. Wat soms wel een onmogelijke opgave lijkt..
    ondanks alle kwaaltjes probeer ik volop te genieten van deze bijzondere tijd!

11. linnied

linnied Lid

5 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    Hello ladies.
    Na de berichten van NOD 8t/m15 mei terug gelezen te hebben zag ik dat jullie hier een eigen clubje hadden.
    Gezellig!!!!!
    Vanochtend dus getest en ja hij was positief :D
    Bij me vorige zwangerschap (na 9 weken mk) had ik veel last van mijn borsten, gehele dag misselijk en na een uurtje uit bed was ik alweer moe. Nu ben ik af en toe misselijk, en 's avonds last van mijn borsten, maar voor de rest mag ik niet klagen.

12. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hey. Hier vergelijkbaar. Mei 2013 gestopt met de pil. Uiteindelijk aan Chlomid, wat in juli/augustus het jaar erop pas goed werkte/af was gesteld en eindelijk mooie regelmatige eisprongen/cycli. Uiteindelijk 9 maanden dáárna ook pas zwanger voor het eerst. Ook een lange weg afgelegd en volgens mij bijna hetzelfde als bij jou. Nu voorzichtig blij. Maar kijk ook uit naar de echo, een hartje horen kloppen.. Aan de andere kant ook hoopvol omdat ik me goed voel etc. Spannend allemaal!! Heel fijn en leuk om te kletsen met jullie!

13. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Haii nieuwe ladies, gefeliciteerd en welkom bij ons clubje! Heel gezellig dat jullie mee komen kletsen!:D

Katojipgimly, (of mag ik je kato noemen, ben eigenlijk ook benieuwd naar de namen, dit is je eerste kindje toch?)
    Ik herken me helemaal in jouw situatie. Ik heb ook een vroege mk gehad in April. Ben direct erna weer zwanger geraakt. Vorige keer voelde het achteraf gezien niet goed, maakte ik me ook veeeel meer druk, had ik veel meer pijn en geen last van misselijkheid of borsten wat ik al raar vond. Nu heb ik dat juist wel allebei! En deze keer voelt het wel goed....:) blijft super spannend natuurlijk maar dat hebben we allemaal.

15. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Mijn buik vanavond enorm opgezet en gevoelige borsten.. En zo moe! Al met al goede signalen hoop ik!!

Wat naar van je miskraam, wat fijn dat je nu weer zwanger bent! Van harte hoor!

16. KatoJipGimli

KatoJipGimli Actief lid

17 mei 2015
    214
    19
    18
    Je mag me Kato noemen hoor, zijn onze katten hihi. Moest toch wat bedenken als gebruikersnaam..
    Het is inderdaad mijn eerste kindje ja.
    Naar dat je ook die ervaring hebt gehad, maar wel heel fijn dat je zo snel weer zwanger bent.
    Ik voelde wel van alles, misselijk, pijnlijke borsten, maar dat had ik 3 dagen en daarna was het over. Bij mij was het zo vroeg dat de vk zei dat als ik geen test had gedaan, ik het waarschijnlijk niet eens geweten had..

17. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Dat is helemaal toevallig ik heb ook twee katjes! :D
    Dus je was nog niet overtijd of wat? Ik was op het einde van mijn 6e week. En ik ben zo dankbaar dat het meteen weer gelukt is! Het voelt nu heel anders maar ik merk wel steeds als ik ongi buikpijn krijg ( wat er nu eenmaal bij hoort ) dat dan de schrik er weer even in schiet van het zal toch niet weer.... ben steeds opgelucht als het weer weg is. Verder probeer ik gewoon te genieten, maar nog niet te blij te worden. Denk dat voor iedereen die net zwanger is geldt dat je een weg doorloopt van spanning en ontspanning, van verdriet, angst en blijdschap... een emotionele achtbaan de komende tijd voor ons allemaal:D Gelukkig kunnen we hier al die momentjes delen!

Ik ben zoooo moe ga snel slapen, welterusten en tot morgen lieverds

18. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Mijn naam heeft ook te maken met onze twee katten. Hihi. Grappig!
    Ik kon vannacht moeilijk in slaap komen, terwijl ik zo moe was. Lag me zorgen te maken, maar vandaag heb ik weer het gevoel dat het wel goed zit. Gaat echt met up's en down's! Aftellen naar volgende week vrijdag!

Hoe is 't met alle meiden? Veel kwaaltjes? Ben benieuwd!

19. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik merk gewoon dat ik veel te veel online lees waardoor ik nu ook onzeker raak. Ik heb nou niet veel symptomen en dat zint mij maar niks. Voorlas je online alle bizarre situaties leest.
    Al hoeft het ook weer niet te zeggen met symptomen heb je ook nog kans op een fout maar jemig! Soms haalt de angst mij toch in! Ik ben iedere ochtend wel misselijk en ben ook moe maar grrrrrrr

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik heb dat ook hoor norki maki,
    De ene dag heb ik veel krampjes en maak ik me zorgen, de andere keer voel ik me goed en denk ik het zit goed!!
    Komt ook meer dat ik bang ben dat het mis gaat omdat zoveel meiden hier een mk of bbz hebben gehad en mijn moeder ook voordat ze mij kreeg .niet lezen niet aan denken!!! Denk ik dan maar.
    Hier vlagen moe, koude rillingen, grotere zwaardere soms zere borsten.soms geen honger ,en soms enorme honger. Steekjes krampjes ongie gevoel of steekjes in me lies.droge mond dorst. Haaruitval.met vlagen ook wat last van me onderrug

Deel Deze Pagina