Dag meiden! Ik kom ff zwaaien. Vannacht vertrekken we naar Marokko. Na 12 augustus zal ik weer online zijn. Iedereen gefeliciteerd met het goede nieuws en nog een hele fijne vakantie!
Wat leuk Nika, ook een jongen!! Jeszss heb je de uitslag al? Ismi, fijne vakantie meid!!! Hier krijgen wij as woensdag een echte echo voor het geslacht, hopelijk is dit hetzelfde anders moet ik het een en ander aan kleertjes terug brengen. Wij hebben nog helemaal niets gekocht behalve kleertjes. Hebben meer nog niets in huis? We kunnen ook diegene die het niet bekend willen maken of waarvan het een verassing is groen maken en dan onderin stukje tekst met jongen, meisje, verrassing en het aantal erachter.
Ik vind het prima! Over twee weken hebben wij geslachtsbepaling. Dan ben ik 15w5d dus ik neem aan dat ze dan wel iets kunnen zien. Bij de 12w echo zei de echoscopiste waarschijnlijk een meisje en in het nubforum ook
Oh en wij hebben de kamer, wandelwagen, maxi cosi, badje en kinderstoel al. Nog geen dingen gekocht op geslacht, omdat we het nog niet zeker weten.
Fijne vakantie Ismi! En een jongetje voor Nikaa, wat leuk! De lijst vind ik ook een leuk idee. Ik mag dan gelijk op groen, voor ons is en blijft het een verrassing Onze mooie groene babykamer gaat onze grote meid ongeveer in september afstaan, dus die staat dan al kant en klaar voor de nieuwe baby Hier afgelopen 2 weken flink verkouden geweest, volgens mij ook weer een keelontsteking gehad, maar zolang er geen koorts bij is, doet de huisarts niks... bah... Nu weer aardig op de been, mijn stem is alleen nog best zielig, haha... Dames met de geslachtsbepaling, heel veel plezier komende weken!
Cdvg ik heb zelfs nog geen kleertjes gekocht ik sta er zelf versteld van dat het mij nog gelukt is. Maar ga vol aan de slag wanneer ik na de 30ste mijn geslachtsbepaling heb. Verder hebben we 3 aug ook een belangrijke dag we mogen naar een huis kijken. Staan nog wel wat mensen voor ons maar tot nu toe hebben die nog niet gereageerd. Vind het zo spannend!!! Zou hoop stress wegnemen om uit deze gehorige flat te gaan naar een eengezinswoning !
Ik heb hier alleen nog maar wat rompertjes gekocht in een neutrale kleur en een t-shirtje 50%papa 50%mama, en dat witte beren pakje, Ga pas echt shoppen als ik het geslacht weet. Wij hebben de kamer gekocht ,kinderwagen maxi cosi en een box en badje.hihi Volgende week misschien de muurtje een likje verf geven in het kamertje. Spannend lady! Hopenlijk krijgen jullie het huis.zou wel fijn zijn een eensgezinswoning. En zeker als je er al kan wonen voor je gaat bevallen.
Hallo lieve meiden! Ismi een hele fijne vakantie!! Geniet lekker ervan! Lady wat spannend zeg succes!!! Duim voor je. Wij hebben ook goed nieuws de nipt test was helemaal goed! Ofwel geen ernstige chromosoom afwijkingen... En we weten nu ook wat het wordt... tegen mijn verwachting in.. We krijgen een zoontje!!! moest er eerlijk gezegd even aan wennen, hoorde het aan de telefoon, dat ging niet anders en mijn voorgevoel en dromen klopten dus voor geen meter hahah. Maar ik voelde me na dat eerste moment opeens intens gelukkig. Het werd opeens zo concreet! Ik zag hele toekomstbeelden voor me. We zijn meteen naar de prenatal gegaan om te shoppen. Twee super schattige/stoere pakjes gekocht Cdvg en nikaa leuk dat jullie het ook al vrij zeker weten!! Nu zijn we al met 4 jongens mama's toch? Fijne avond allemaal xx
Leuk miekje ook een ventje!!! Fijn dat alles goed was!! Nu ben ik toch echt benieuwd hoor!! Ondanks ik je foto gezien heb over de nub,dacht ik bij jou een meid.hij stond het zelfde als bij mij en suus.en onze echocopistes dachten een meisje. Nu ga ik ook twijfelen en ook aan mijn gevoel die zegt vanaf dag 1 een meisje. Nog heel even wachten dan weten wij het ook.tel de dagen af hihi
Leuk meiden. Ik denk ook vanaf het begin een jongen zou totaal in shock zijn als het een meisje blijkt te zijn. Maar alles is meer dan welkom! Heb me alleen echt een soort ingesteld op een jongen en dat verander je niet zomaar. Probeer er wel rekening mee te houden dat 't ook een meisje kan zijn hihi. CDVG. Ik had ook nog niets gekocht hoor! Wel wat gekregen. Gister mijn eerste item voor de kleine besteld. Maar dat was dan ook het eerste en ben toch al bijna 14 weken 😇😇
Oh miekje ik herken zo goed wat je schrijft.. Ik heb ook gedroomd dat ik een meisje kreeg en was er al helemaal van overtuigd. Toen ik de taart met blauwe vulling zag, was ik helemaal verrast. Moest echt even wennen en omschakelen.. Voelde me daar meteen schuldig over ook want ik ben zo blij met deze zwangerschap en dit kindje is zo ontzettend welkom bij ons. Inmiddels ben ik gewend aan het idee dat het een jongen word en ga ik morgen gelijk even stoere jongenskleren halen. Lady wat spannend! Zal duimen voor jullie!
Jaa ik dacht echt een meisje, maar de nub kan nog veranderen he, die van mij was van voor de 11 weken dus. Maar een dna uitslag is toch vrij definitief lijkt me Ik ben blij dat je het herkent Nikaa! Gek is dat he als je echt iets anders hoort of ziet dan je verwacht. Ik kreeg ook al een schuldgevoel dat ik er even aan moet wennen. Ik had me echt ingesteld op een meisje. Ben zelf gek op roze, bloemetjes, strikjes, jurkjes en tutten, een echt meisjemeisje. We hebben ook al 5 jaar een meisjesnaam en nog geen jongensnaam. Maar zo'n klein schattig mannetje wat verliefd is op z'n mama lijkt me ook zoooo leuk!! En wij hebben ondanks mijn voorgevoel altijd gedacht dat onze eerste een jongen zou zijn. De vader van m'n vriend heeft dit ook altijd gezegd grappig he! Alleen ik moet gewoon echt even omschakelen. Weet wel al wat ik met het kamertje ga doen, mint groen, wit en grijs/zilver. Lijkt me heel lief en toch ook stoer
Wat fijn al die goede uitslagen.. en de meiden die het geslacht al weten leuk zeg.. wij moeten nog even wachten voordat we weten wat het is.. Ismi fijne vakantie
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik voel me ook echt schuldig dat ik me een beetje teleurgesteld is een groot woord maar toch voelde, dat wij waarschijnlijk een meisje krijgen. Ook ik had me helemaal ingesteld op een jongen en misschien was dat ook wel een beetje mijn ideaalbeeld vroeger. Eerst een jongen en dan een meisje. Nu ben ik zelfs bang nooit een zoontje te zullen hebben, want ml roept al sinds tijden 'wij krijgen alleen maar meiden'. En ik neem het mezelf echt kwalijk dat ik zo denk, want ons kindje is voor zover bekend gezond en dat is toch het allerbelangrijkste. Het is inderdaad je mindset veranderen en je verwachtingen. In plaats van dat ik nu blauw kijk, ben ik mezelf nu aan het focussen op roze spulletjes. Volgens de nub en skull theorie verwachten wij echt een meisje. Die laatste echo is ook gemaakt voorbij de 12 weken (12w2d en ik meette zelfs nog 2 dagen voor qua lengte van baby) en de echoscopiste dacht ook een meisje. Haha wat zou het me verbazen als bij de geslachtsbepaling blijkt dat het toch een jongen zou zijn.
Haha hier percies het zelfde ,vanaf begin ook echt het idee een meid te krijgen,en de nub theorie zegt een meid en de echoscopist ook.ik zal ook heel raar staan te kijken als het een jongetje is.dan moet ik ook echt omschakelen.en mijn vriend ook denk ik. Maar we gaan het maandag zie. Hihi