Jeeeetje de jongens komen hier allemaal in aantocht! Dus miek ik hoef de geslachtsbepaling niet te doen? Wij hebben bijna alles hetzelfde 😝 Haha. Ik denk dus ook al de hele tijd dat ik een meisje krijg al hou ik rekening met een jongen blijft het toch dan weer een omschakeling hoor. vorige keer dacht ik ook een meid te krijgen zag mij niet als jongens moeder en nu zie ik mij totaal niet als een meiden moeder. Ik zou dolblij zijn met weer een jongen. Uiteraard ook weer met een meisje maar dat zou zo een omschakeling zijn. Dank dat jullie duimen! 3 aug kijken en als we het krijgen dan mogen we er gelijk in! Dat zou betekenen dat wij niet 1 kamer extra hier hoeven te bouwen en 2 kamers om te zetten zou een hoop gedoe schelen. En eerlijk is eerlijk dan hoef ik niet dalijk weer met mijn hoogzwangere buik twee etages de trap op te lopen!
Dat heb ik ook Lady.. praktisch gezien hoop ik op een jongen aangezien ik daar alles nog van heb en als het een meisje is zal ook ik even moeten omschakelen niet dat wij er minder blij mee zijn hoor ... maar dat zal wel moeten wennen.. Mijn gevoel zegt een jongen maar dat is omdat ik dat graag wil denk ik vorige keer zei mijn gevoel een meisje en dat bleek een jongen dus zo zal het nu ook wel gaan..
Haha Simba! Dat heb ik dus ook ik heb alles nog van mijn kleine man dus praktisch gezien is een jongen veel handiger. En inderdaad mijn gevoel zei vorige X ook meisje en toen werd het een jongen dus denk ik dat dat nu weer gebeurt. Ach het is voor mij mijn laatste X babytijd dus ik ben blij met alles en ga genieten van iedere kleine ding behalve de slapeloze nachten haha.
♡Januari 2016 Mama's!♡ 8 Januari > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 9 Januari > 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > Rissie10, 25 jaar, 1e kindje > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje 17 Januari > Simba32, 35 jaar, 2de kindje > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari > linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 26 januari > Jeszss, 31 jaar, 2e kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 20 juli - Rissie10 - geslachtsbepaling > 24 juli - Miekje87 - VK controle/echo > 25 juli - Pioenroos92 - geslachtsbepaling > 21 juli - Mataraa - VK controle > 27 juli - SusanneO - VK controle + hartje luisteren > 30 juli - SusanneO - Geslachtsbepaling > 7 augustus - Nijntje84 - VK controle > 24 augustus - Mataraa - 20 weken echo > 29 augustus - Pioenroos92 - 20 weken echo > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ > Daisykesie - ma 11wk3d Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE]
Of is het duidelijker als iedereen eerst op groen staat?? want voor nu is het natuurlijk voor de rest nog een verassing haha
♡Januari 2016 Mama's!♡ 8 Januari > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 9 Januari > 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > Rissie10, 25 jaar, 1e kindje > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje 14 Januari > 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje > Simba32, 35 jaar, 2de kindje 17 Januari > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari > linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 26 januari > Jeszss, 31 jaar, 2e kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 20 juli - Rissie10 - geslachtsbepaling > 20 juli - Simba32 - VK controle > 24 juli - Miekje87 - VK controle/echo > 25 juli - Pioenroos92 - geslachtsbepaling > 21 juli - Mataraa - VK controle > 27 juli - SusanneO - VK controle + hartje luisteren > 30 juli - SusanneO - Geslachtsbepaling > 7 augustus - Nijntje84 - VK controle > 24 augustus - Mataraa - 20 weken echo > 29 augustus - Pioenroos92 - 20 weken echo > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ > Daisykesie - ma 11wk3d Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.
Ja ik moest even alles terug lezen en ik las dat iemand zei 4 jongens en een meisje.. maar ik kon het niet terug vinden van iedereen.. ik hoor het wel als ik iemand vergeten ben
Ben heel benieuwd of de jongens in de meerderheid blijven hier verwacht ik een jongetje. Zelfde verhaal als jullie simba en lady. Alhoewel deze beeb precies in t tegenovergestelde seizoen komt als de eerste. Vorige keer was ik van een meisje overtuigd en was t een jongen dus ms nu wel andersom. Ach t maakt mij niet uit wat t wordt. Hoop het over2 weken te zien en anders met de 20 weken echo. Cvdg uitslag van t bloedprikken heb ik nog niet. Denk dat ik die volgende week dinsdag gewoon krijg bij afspraak vk. Zit toch al aan de ijzertabletten veel meer kun je niet doen geloof ik. Nog 1 weekje werken en dan vakantie gelukkig, zo aan toe Jullie nog leuke plannen dit weekend? Ik ben gisteren met een vriendin uur eten geweest dus vandaag rustig aan. Zo even beetje poetsen en verder hopen dat t zonnetje straks doorbreekt. Kunnen we lekker naar buiten. Fijn weekend allemaal!
Volgens mij weet suus het nog niet zeker,echoscopist had nub theorie gedaan.zelfde als bij mij waarvan ze wel zij 70 procent zeker een meisje. Dus kan eventueel ook nog een jongetje zijn.
Klopt en Chanty staat nog niet op de lijst.. vandaar mijn vraag ook aan haar wanneer ze uitgerekend is Pfff vanacht weer levendige dromen (lees nachtmerries) gehad.. zo slecht geslapen.. Ik ben dit weekend aan het werk en morgen verjaardag van mijn moeder vieren LekkerJeszss!! Ga je nog weg?
Hallo! Drukke dag gehad vandaag! Vanmorgen het babybadje opgehaald dat we via Marktplaats hadden gekocht (Hoppop met onderstel), daarna hebben we een nieuwe badkamer uitgezocht en gekocht (jippie!) en net terug van mijn moeders verjaardag. Ik ben echt helemaal op nu Maar wat Rissie al zei, een meisje is nog niet 100% zeker, maar de echoscopiste dacht het wel met de nekplooimeting (12w2d). Over anderhalve week hebben we de geslachtsbepaling, maar ik ga uit van een meisje nu ja
Hier minder leuk nieuws dit weekend.me zusje en haar vriend zijn uit elkaar na 6 jaar.ben erg even kapot van en snap er niks van. Vind het zo ontzettend zielig voor haar.en nu zeker nu wij allemaal leuke huwelijks voorbereidingen aan het doen zijn ,en baby dingen. Wist niet of ik het hier moest plaatsen maar wilde het even van me afschrijven.vind het zo'n raar idee.en word er steeds boos en verdrietig om!!
He mataraa, vervelend! Vanmiddag nog maar even een dutje doen en dan hopelijk zonder nachtmerrie! Oh das zeker geen fijn nieuws rissie. Hebben ze ook kinderen? Het staat idd volledig in contrast met de situatie waarin jullie je bevinden. Niet leuk Leuk geshopt Suzanne! Dus jullie gaan de badkamer nog verbouwen? Pittig klusje tijdens de zwangerschap! Maar wel heerlijk om straks een fijne badkamer te hebben Wij zijn eerst een weekje thuis, gaan dan buiten schilderen. Dan een midweek Zeeland en dan weer een week thuis. De laatste week willen we gebruiken om de kleine man naar t grote bed te laten gaan. Ik vind t stiekem wel spannend! Hij heeft zelf al een mooi dekbed uitgezocht met een tractor dus hij kan niet wachten Zo wij gaan zo even uitrazen in overdekte speeltuin, fijne dag allemaal!
Nee ze hebben gelukkig geen kinderen,maar wel een hond wat voor hun hun kind is.begrijp het heel goed heb zelf ook een hond,dat is op dit moment ook mijn kind.als de kleine er straks is zal dat ook anders worden. Wij gaan straks nog maar even trouwshopen in de stad.wat versiering en kijken voor trouwschoenen. Even me gedachten op iets anders zette . Morgen avond 9uur de geslavhts echo kan niet wachten!
Matara ik heb ook die hele heftige dromen /nachtmerries tot nu toe heb ik ze iedere nacht gek word ik er van en slaap er ook echt slecht van. Donderdag weer naar de vk en de 30ste geslachtsbepaling. Ik ben wel weer toe om naar de vk te gaan even het hartje luisteren merk dat dat onzekere stemmetje nu wat vaker om de bocht komt zetten.