NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    13+3

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,1 KB
      Weergaven:
      8
  2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mooie buik!! Lady.

3. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Mooie buik Lady!

Jeetje Rissie.. ik snap hoe je je voelt.. zo dubbel nu!
    Wel een beetje vermaakt in de stad? En vanavond de geslachtsbepaling!! Zijn toch wel weer dingen waar je lekker naar uit kan kijken :)

Hier weer een slapeloze nacht.. ook gewrichtspijn :( In bed dan weer warm en dan weer koud.. morgen blijf ik maar thuis van het werk.. ooo en ik ben al geen snelle ziekmelder :( maar zo moe kan ik mijn werk echt niet doen.
    En ik weet het.. ik krijg er iets moois voor terug.. maar op het moment is het even grrrr...
    Maar mag nog niet klagen hihi 1e 3 maanden nergens last van gehad...

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Mooi buikje Lady! Leuk he dat het nu zichtbaar wordt :D

Mataraa vervelend zo'n nacht. In het laatste semester van je zwangerschap lig je ws nachten lang wakker. Het heeft idd allemaal een reden, het voorbereiden op de komst van je baby. Ook al voelt dat niet altijd even fijn en logisch. Sterkte vandaag!

Rissie hoe gaat het nu? Heb je nog een beetje kunnen shoppen?

Nou laatste werkweek is begonnen, geen zin :D.

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Mataraa ziekmeldingen zijn nooit leuk maar je moet wel goed naar je lichaam luisteren nu anders krijg je dalijk veel harde buiken etc en dan ben je verder van huis want moet je verplicht rusten.

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Dankje dames.
    Ik ben wezen shoppen maar ik voelde me er niet beter door.gister echt nog veel gehuild,waarschijnlijk ook veel hormonen.vandaag voel ik me beter niet zo down gevoel in iedergeval.
    Vanavond de geslachts bepaling!!! Ist al avond??? Hihi

Vervelend matara dat je zoveel last hebt! En net wat lady zegt ziekmelding is niet leuk maar mischien even beter voor je lichaam .

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oh wat rete spannend rissie! Hoe gaat het met je zusje zelf?

8. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Blijkbaar had ik mijn attendering niet goed aangezet. Ik dacht al wat wordt er weinig geschreven, dus ik heb net ff een paar bladzijden bijgelezen :)

Lady, wat heb je een mooi buikje. Ik lees ook dat het bij jou de tweede is. Bij mij is het ook de tweede, maar ik hoor nu al ..' ow je hebt ook al een dikke buik voor de termijn enzo' . Mijn buikje is niet zo bescheiden als de jouwe, maar niets aan te doen :)

Mataraa, ik ben op 14 januari uitgeteld.

Rissie, wat vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat het inderdaad een dubbel gevoel is dat jij nu je bruiloft aan het plannen zijn en hun uit elkaar zijn. Wat vervelend voor jou en je zusje.

Leuk om te zien wat jullie denken en voelen. Hier in deze groep kun je tenminste lekker gezellig praten over vanalles. Met mijn vriendinnen wil ik het natuurlijk niet alleen maar over mijn zwangerschap laten gaan en hier kun je heerijk over vanalles praten. Mijn beste vriendin kan geen kinderen krijgen en is inmiddels als 6 ICSI pogingen verder en dan probeer je het niet altijd over je zwangerschap te laten gaan.

Ook ik dacht namelijk dat ik een meisje zou krijgen en dit had ik eigenlijk ook stiekem gehoopt. Ik moest ff slikken toen het een jongetje was, omdat ik ook een bepaald beeld voor ogen had en ik al een jongetje heb. En daarna voel je je inderdaad schuldig omdat je ff teleurgesteld was. Nu ben ik helemaal gewend en vind ik het super en zie ook de vele voordelen ervan in :)

Gisteren had ik ook echt een minder dagje. De hele dag last van mijn buik gehad. Soms bovenin, dan zullen het wel weer mijn darmen zijn en dan weer onder aan. Ik word hier altijd wel weer onzeker van en ben blij dat ik woensdag weer mijn afspraak heb staan bij de VK om het hartje te horen. Ik vind die 4 weken ertussen altijd zo lang. Dus heb ik maar een pretecho gepland tussendoor. Op 27 augustus in het ziekenhuis de 20 wkn echo en over 4 weken pas naar de VK, dus heb ik me op 7 aug nog een pretecho gepland. Echt erg he, maar ik vind die geruststelling wel fijn. Vooral omdat bij mij op dit moment de kwaaltjes echt minder zijn en je de baby nog niet voelt, dus eigenlijk merk ik dan weinig van leven in mijn buik en zwangerschap. Hebben jullie dit gevoel ook, dat je nu in zo een tussenfase zit en op een andere manier bevestiging nodig hebt?

Groetjes,
    Chantal

9. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hallo allemaal,

Ik heb het zo druk aldoor dat ik niet veel tijd heb om te schrijven.. Komt wel weer...

Miekje, wat leuk meid, gefeliciteerd!! Ik moest ook even wennen hoor, kom uit een echte meiden familie en ben er altijd vanuit gegaan dat ik een meisje zou krijgen.. Gek he... Ik mag woensdag voor de 100% zekerheid...

Rissie, spannend hoor!!! Succes en veel plezier... Wat schrikken van je zus zeg.. Was het plotseling?

Hier vandaag het hartje weer gehoord. Super fijn en erg geruststellend weer.

Hoe zit het met jullie buiken dames? Mijne is best al heel erg aanwezig :D:D

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    ♡Januari 2016 Mama's!♡

8 Januari
    > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje

9 Januari
    >

10 Januari
    >

11 Januari
    >

12 Januari
    >

13 Januari
    > Rissie10, 25 jaar, 1e kindje
    > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje
    > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje

14 Januari
    > Chanty34, ? jaar, ?e kindje

15 Januari
    > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje
    > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje

16 Januari
    > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje
    > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje
    > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje
    > Simba32, 35 jaar, 2de kindje

17 Januari
    > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje

18 Januari
    > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje

19 Januari
    > linnied, 33 jaar, 2de kindje

20 Januari
    > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje
    > Ely, 28 jaar, 1e kindje

26 januari
    > Jeszss, 31 jaar, 2e kindje

♡Afsprakenlijst♡

> 20 juli - Rissie10 - geslachtsbepaling
    > 20 juli - Simba32 - VK controle
    > 24 juli - Miekje87 - VK controle/echo
    > 25 juli - Pioenroos92 - geslachtsbepaling
    > 21 juli - Mataraa - VK controle
    > 27 juli - SusanneO - VK controle + hartje luisteren
    > 30 juli - SusanneO - Geslachtsbepaling
    > 7 augustus - Nijntje84 - VK controle
    > 24 augustus - Mataraa - 20 weken echo
    > 29 augustus - Pioenroos92 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Daisykesie - ma 11wk3d

Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur :D

Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing

Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.

11. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Haii dames...

Lady mooie buik!! Ben benieuwd of je nog steeds mij achterna gaat inderdaad aangezien we zo gelijk opliepen met alle kwaaltjes enz. Dan hoef je die geslachtsbepaling inderdaad niet meer te doen ;)

Rissie wat een moeilijke situatie zeg, heel vervelend voor je zus en ook voor jou natuurlijk. Vanavond geslachtsbepaling spannend!! Hoop dat je toch gewoon een beetje kan genieten van het wondertje in je... het is zo bijzonder!

Chanty ben zo blij dat jij ook dat moment hebt ervaren dat je even moest omschakelen toen je hoorde dat het een jongen was. Ik hoopte ook op een meisje( terwijl t mijn eerste kindje pas is) maar toch heb ik ook echt twee dagen moeten wennen aan het idee. Maar nu ben ik zover dat ik het helemaal leuk vind en al zo ontzettend veel van mijn kleine mannetje houd.
    En er zijn zoveel leuke stoere maar ook lieve dingen te vinden ook voor jongens, vind z8 bv een erg leuk merk! En ik hoor iedereen zeggen dat jongens echt graag knuffelen en mama's kindjes zijn.. zwijmel zwijmel...
    Verder herken ik wat je zegt over je beste vriendin, een van mijn beste vriendinnen zit ook in de mmm. En is al 2 jaar bezig en mij lukt het in een keer (na vroege mk) dus dat voelt dan zo oneerlijk en je praat dan toch anders erover. Ik zit nog niet in de tussenfase ben nog steeds misselijk soms en vooral moe en heb veel bandensteekjes, maar neemt niet weg dat ik blij ben als ik hem vrijdag weer mag zien en horen onze kleine ukkepuk.. ben zo verliefd :D:)

12. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Vanmorgen bij de vk geweest en de baby was goed gegroeid.. hebben voor het eerst het hartje mogen horen en dat blijft toch een heel bijzonder moment.. Helaas was de baby eigenwijs door op de knietjes te zitten met de beentjes onder de kont dus niet al stiekum even kijken naar het geslacht van de baby.. de 20 weken echo staat gepland op 31 augustus..

Rissie spannend ben benieuwd.. en hoe gaat het met je zusje?
    lady wat een mooi buikje heb je al..

13. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi mataraa,

Voor de lijst. Ik ben 34 (eind aug 35) en het is mijn tweede kindje.
    Mijn zoontje is 3,5 jaar.

Gr

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O vind het zo spannend nog 2 uurtjes en dan mogen we!gelukkig ging de tijd snel op mijn werk! Hopenlijk werkt de kleine beeb mee en laat hij of zei zich gewoon zien hihi.

Nee het was onverwachts ,niet zien aankomen.zei merkte al wel een tijdje iets.maar hij zei dat er niks was.
    Ze gaat wel gewoon werken en zoekt afleiding bij vrienden.maarja het blijft voorlopig een klote gevoel,en ze moet der hondje ook weg doen.die kan niet bij me ouders omdat hun zelf een hond hebben en die gaan niet samen.dus vind wel zielig.ben je niet alleen je vriend kwijt,maar ook je huis en je hond.
    Na de bruiloft gaan wij met schoonfamilie een paar dagen naar oosterijk en zei heeft ook vakantie,heb gevraagd of ze ook mee gaat.en dat vind ze leuk.andrrs heeft ze helemaal geen vakantie.

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gelukkig heeft ze haar zus nog. Inderdaad heftig ondanks dat je het ziet aankomen blijft het een enorme mokerslag.

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Nou dames! Hier een kleine eigenwijsje!! Ik weet niet wat die kleine allemaal daar binne aan het doen was haha maar zat in ieder geval niet stil. We konden het geslacht niet zien omdat de beeb niet mee wilde werken. We mogen volgende week maandag avond terug komen. Hopenlijk gedraagd hij/zei zich dan wel hihi!!

17. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rissie, hij/zij voert de spanning nog wat op 😀.
    Het voordeel is dat je volgende week hem nog eens mag zien. 💙💗

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja dat is idd het voordeel.hoe meer echo's hoe beter toch hihi

19. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Poeh Rissie wat spannend! Ik kwam speciaal even kijken om het geslacht van jullie kindje te weten :)

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Tja sorry suus haha . Ik was ook nieuwschierig maar we moeten nog even geduld hebben.poehhh.
    Wanneer mogen jullie gaan spieken?

Deel Deze Pagina