Nou dames we hebben allemaal dezelfde smaak hier! Ik had ook al van te voren bedacht voor een jongen grijs/wit/mint met sterretjes waarschijnlijk als accentjes en zo'n witte mdf boom. Heb al een collage gemaakt zo leuk om te doen! helemaal zin in het inrichten. Bij babydump hebben ze veel mintgroene accessoires heel lief vind ik. Rissie, Susanne en pioenroos spannend zeg!! Je krijgt dan toch opeens een heel concreet beeld vind ik. Al kan ik me ook voorstellen dat mensen het niet willen weten want dan blijft het langer spannend.
Met 19 weken zat het ook vol en met 21 weken vind ik zelf te laat... nou ja, het is wat het is. Mn moeder is gelukkig zo lief om even bij ons te gaan zitten die avond (ondanks dat ze hem dan al de hele dag heeft gehad). Inmiddels ook niet meer chaggie hoor Leuk vandaag weer spieken! Veel plezier en ik duim dat hij er goed voorligt .
Leuk die kleurencombi's voor de babykamer meiden! HIer gaan we denk ik niks aan de kamer doen. We zijn vorig jaar pas hier komen wonen en kamertje heeft leuk sloophoutbehang en verder witte muren en antraciet vloerbedekking. Wij gaan het weer in de accessoires zoeken voor het kleuraccent!
Wat is dat toch met dat groen he Haha, de kamer is bij ons ook groen met wit en dan accenten van nijntje (in het grijs)... Dit laten we ook lekker zo, scheelt een heleboel werk! De nieuwe kamer van mijn dochter krijgt veel paars.. ze is net twee en dat is de enige kleur die ze benoemd en ook altijd enthousiast over is... Na onze vakantie in september gaat ze daar naartoe en dus ook in het grotere bed spannend! Wat balen dat de kleine frummel niks liet zien Hij/zij gunde jullie gewoon nog een blik op hem/haar... En Jeszss wat een rare opmerking zeg, maar gelukkig is alles gelukt. Hier is er ook erg weinig plek , wij zitten op 20,5 week dan... We gaan binnenkort ook maar direct de pretecho in 4D plannen... hebben we met de oudste ook gedaan en is wel heel erg echt. Heb die DVD wel 100 keer gezien
Vervelend he als de kleine zich niet laat zien!! Weet er alles van whahah. Hier nog geen afspraak voor 20 weken echo.moet over 1,5 week naar de vk dan zal ik wel een nieuwe formulier mee krijgen voor de 20 weken echo.wij zitten dan ook percies rond onze bruiloft vakantie met 20 weken,dus hopenlijk is er nog een plekje. En idd de mint kleur grijs met sterretjes is Helemaal in,bij baby en tiener hebben ze hele leuke accessoires .om verliefd op te worden.
Oh Nijntje, grappig, we zitten in dezelfde fase met onze eerste (en 2e haha). We gaan in de laatste week van de vakantie het grote bed opbouwen. hij is in juli 2 geworden. Best spannend he!
Vanmorgen op controle geweest en het 💙 gehoord. Wat is dat toch het beste geluid van de wereld 😀. Nu over 4 wkn pas weer (19 aug) wel nog een pretecho op 7 aug. En de 20 wkn echo in het ziekenhuis op 27 aug, de dag voor mijn verjaardag. De verloskundige zei me wel dat ik rhesus c negatief ben. Blijkbaar is dit niet echt erg, ze moeten het alleen nog eens controleren met 27 wkn. Zijn nog meer meiden dit hier op het forum? Wat leuk om te lezen dat jullie bezig zijn met het kamertje. Wordt aangestoken ervan 😀. Wij wilden mijn oudste een nieuw kamertje geven. Heeft vorig jaar een Cars bed gekregen en daar nog om heen inrichten. En de nieuwe muis krijgt dan het oude baby kamertje. Dit is wit met zilver.
O wat leuk al die verhalen over de babykamer! Ik moet helaas even wachten want we hebben lekkage.. daarna lekker met de kamer bezig! We gaan vrijdag naar babypark en babydump en onderstaande foto is toch wel mijn inspiratie Behalve dat gordijn dan.. En de geslachtsbepalingen komen al dichterbij! Zo leuk! Ik voel echt met iedereen mee de spanning hihiiii
Ziet er mooi uit Mataraa! Ik zag het al in jouw banner Jeszss, reageert jouw oudste al een beetje op de aankondigingen van een baby? Hier snapt ze er volgens mij niks van, haha. Maar als ik zeg "wat word jij? Wordt jij grote ... ? Roept ze keihard ZUS... wel heel erg lief! Ze moet niks weten van poppen en al helemaal niet van de pop die huilt, dus ben heel erg benieuwd... Heb in ieder geval een goed artikel gelezen met tips voor de komst van de tweede. Wel bruikbare dingen uitgehaald!
Wij gaan de kamer verder niet schilderen, de muren zijn vorig jaar gewit en de vloer is grijseiken laminaat. Wij willen de kleur er ook alleen inbrengen via accessoires
Hier ook nog niet veel reactie. Hij wordt wat verlegen van mn dikke buik en als we vragen wat mama in de buik heeft zegt hij wel baby maar heb niet t idee dat hij t echt snapt. Ben ook heel benieuwd, hij is best jaloers. Papa mag ook niet met mama knuffelen. Dan wordt hij kwaad, dat wordt nog wat straks. Denk dat ik tzelfde artikel gezien heb als jij, vond er ook albruikbare tips instaan
Dacht steeds me buik groeit maar niet.maar vandaag een strak jurkje aan gedaan ,en ineens denk ik jaah ik heb een buikje hihi.
Nou mijn buik groeit wel hoor, kreeg er vandaag zelfs reactie over op mijn werk. 'Zoho jouw buik groeit al goed hè!' Ik heb ook maar een kort bovenlichaam, dus het moet ergens heen
Ja ik ben ook niet groot en heb ook een kort boven lichaam,maar vind het nu pas echt een buikje worden.misschien omdat ik eerst 3 kilo afgevallen was en bijna niks at. Was de laatste tijd best jaloers op meiden die al een buikje hadden.ik wacht waar blijft de mijne nou,
We krijgen definitief een zoon!!!! Ik wist het natuurlijk al een beetje maar nu dubbele bevestiging. Was geen twijfel over mogelijk Mooie buik al Rissie Hier inmiddels ook al een dikke buik, niemand kan er meer om heen en mensen vragen zelf of ik echt niet al verder ben dan 14 weken haha..
Zo echt al een mooie buik cdvg!!! Leuk ook een ventje hihi!!! Kan je definitief gaan shoppen !!! Hier wachten tot maandag,vind deze week sneller gaan als vorige week naar de echo toe. Hopenlijk laat hij/zij het dan wel zien. Anders ga ik wel op mijn kop staan mischien dat het dan wel goed draait haha.
Jeszss, dat jaloerse herken ik precies, als mijn man en ik knuffelen komt ze ertussen staan, duwt ze ons uit elkaar en moeten we haar optillen voor een "family hug".. Wel heel erg lief! En soms moeten we haar optillen en dan trekt ze ons naar elkaar toe... Knuffelen! Wauw wat een buikjes al! Ongelofelijk, haha, kwam net mijn oude (en hopelijk straks weer) kraamverzorgster tegen. Goh jij hebt nog niks geen buik of wel? Haha... Heb van mezelf al een buikje, normaal kon ik die inhouden, maar dat lukt nu niet meer.. Vind het ook helemaal niet erg met mijn werk als postbezorger, zit de buik alleen maar in de weg Ik ga weer voor een klein kindje Gefeliciteerd cdvg, nu lekker shoppen! Ik heb me van de week georienteerd op een eerste pakje (unisex natuurlijk )
Poeh vandaag ineens erg last van banden pijn . Buikpijn boven benen en onderrug. Gelukkig een rustig dagje. Ben ook erg moe,om half 10 s ochtends wil ik er gewoon niet uit