NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh Bandenpijn, begin ik nu ook last van te krijgen Rissie!

Oh morgen weten we of we een dochter of zoon krijgen!!! Vind echt spannend! Ik denk zelf een jongen hihihi we weten het morgen, hoop ik! ;)

2. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ja ik...

3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Spannend pioenroos,hopenlijk heb jij geen kleine eigenwijs hihi.
    Banden pijn is weer over.was zomaar een paar uurtjes.
    Als het zo komt en gaat vind ik het niet eng.maar als het lang aanhoud wel brr.
    Ook al weetje dat het bandenpijn is ,wordt er toch onzeker van maar ook weer gerust weten dat alles aan het groeien is.

Wat is rhesus C negatief?

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Haii ladies! Pioenroos spannend zeg!!! Ben benieuwd! En bandenpijn heb ik alleen bij plotselinge bewegingen tot nu toe. Dat voelt ook heel logisch. Wat een prachtige buiken al!! Echt mooi.

We hebben vanmorgen ons mupke weer kunnen bewonderen alles zag er goed uit!! :D we zijn zo blij hij was ook al flink gegroeid, en mijn baarmoeder ook. Ze heeft me ook laten voelen waar de baarmoederrand is, echt maf. Bloedtest en groep was allemaal prima, alleen licht ijzertekort.
    De vk wist het geslacht nog niet en wilde raden. Ze kon het moeilijk beoordelen want de beentjes lagen vaak gekruist maar aan de stand van de nub dacht zij een meisje hahah. Stel je voor hebben ze dalijk aan de telefoon het fout gezegd... Nee zal wel niet ga gewoon uit van een jongetje. Na de echo heerlijk bij babydump inspiratie opgedaan wat is het toch heerlijk om zwanger te zijn!! :D ik voel me na een waardeloze (lees twee dagen bijna alleen maar geslapen) week echt topfit opeens! Heb nu nog energie hoop dat dit niet eenmalig is:D

Bijgevoegde bestanden:

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Fijn dat alles goed was miekje.heerlijk he om de frummel te zien.
    Kijk ook dagenlijks naar mijn echo dat ik denk aah schattig hihi.
    Maar jou beeb heb toch geen nub meer rond deze weken? Als goed is is het geslacht al gevormd toch?
    Maar denk dat idd dat je uit moet gaan van een knulletje ,DNA test is vertrouwelijker.
    Ik heb gister ook een hele dag geslapen ,lang op bed legen en daarna weer verder op de bank wahah.
    Denk dat het weer bij de periode hoord het vermoeide.

6. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi Ladies! Even een berichtje... WE KRIJGEN EEN DOCHTER!!! Aaahh we zitten echt op een roze wolk :)

Mooie echo Miekje!

7. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Pioen wat leuk! Proficiat!! En nu lekker roze shoppen! :D

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    ♡Januari 2016 Mama's!♡

8 Januari
    > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje

9 Januari
    >

10 Januari
    >

11 Januari
    >

12 Januari
    >

13 Januari
    > Rissie10, 25 jaar, 1e kindje
    > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje
    > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje

14 Januari
    > Chanty34, ? jaar, ?e kindje

15 Januari
    > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje
    > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje

16 Januari
    > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje
    > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje
    > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje
    > Simba32, 35 jaar, 2de kindje

17 Januari
    > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje

18 Januari
    > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje

19 Januari
    > linnied, 33 jaar, 2de kindje

20 Januari
    > LadyTwilight, 29 jaar, 2e kindje
    > Ely, 28 jaar, 1e kindje

26 januari
    > Jeszss, 31 jaar, 2e kindje

♡Afsprakenlijst♡

> 27 juli - SusanneO - VK controle + hartje luisteren
    > 27 juli- Rissie10 - geslachts echo
    >28 juli - Jeszss - controle echo + geslacht?
    > 30 juli - SusanneO - Geslachtsbepaling
    > 7 augustus - Nijntje84 - VK controle
    > 11 augustus - Mataraa VK hartje luisteren
    > 17 augustus - Cdvg- VK controle
    > 17 augustus - Simba32 - controle vk
    > 19 augustus - Cdvg- 20 weken echo
    > 24 augustus - Mataraa - 20 weken echo
    > 29 augustus - Pioenroos92 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Simba 32 - 20 weken echo
    > 10 september - Jeszss - 20 weken echo

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Daisykesie - ma 11wk3d

Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur :D

Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing

Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja een meisje !!! Leuk leuk pioenroos!!!
    Oo nu wordt ik ook weer nieuwschierig wie er in mijn buik zit hihi.
    Gelukkig is het bijna maandag !!!
    Wij hebben vanmiddag de babykamer geverfd zo leuk om te doen:D

10. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Het eerste zekere roze :D Gefeliciteerd Pioenroos!

Mooie foto Miekje! Wat gaat het eigenlijk hard he!

Hier vanmorgen met de dames van mijn eerste pufclub afgesproken... De kindjes zijn bijna allemaal 2 jaar en we zijn allemaal weer zwanger van de tweede (eerste dame is 2 weken terug al bevallen). Zo leuk om weer met zijn allen zwanger te zijn!

11. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pioenroos wat leuk 💗💗. Gefeliciteerd.
    Rissie, ik weet zelf niet precies wat rhesus c neg is. Ik weet alleen dat het te maken heeft met mogelijke antistoffen die je gaat aanmaken vanaf wk27 vandaar dat je dan nog eens moet bloed prikken om te kijken of dat zo is.
    Simba, zei de vk iets bij jou erover aangezien jij dat ook hebt.

Kom ik er vandaag achter dat ik de kraamzorg moet regelen. Hebben jullie dit al geregeld?

12. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Whaaaaa eerste meid wat leuk gefeliciteerd. Kan niet wachten tot het donderdag is en ik het ook weet.

Ik heb de kraamzorg al geregeld ja nu binnenkort nog de erkenning.
    Kraampakket wel aangevraagd en gecheckt of ik goed verzekerd ben tegen alle zwangerschapskosten. Je moet tegenwoordig betalen eigen bijdrage kraamzorg en ziekenhuis bij niet Medische indicatie daar bevallen. Maar daar ben ik gelukkig allemaal goed voor verzekerd.

13. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Wij hebben de kraamzorg ook gelijk geregeld, via het bureau en via de kraamverzorgster die we graag weer willen hebben ;) Ze wilde heeeeel graag weer bij ons komen gelukkig :D

Erkenning hoeft nu gelukkig niet meer, moest de vorige keer nog wel...

Met die resus factor is het risico dat als jouw kindje Positief is (en jij dus die negatieve) dat jij antistoffen tegen het kindje gaat aanmaken. Mijn moeder had dat ook en heeft toen ter bescherming een keer een spuit gehad en dan is er niks aan de hand! Weet niet wat ze tegenwoordig doen, maar zal vast alleen maar beter geregeld zijn ;)

14. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier weer een berichtje van mijn kant.. Mijn schoonouders zijn op vakantie en dan nemen wij t bedrijf van ze over dus hebben t ontzettend druk momenteel. Daarnaast voel ik me ook steeds ontzettend beroerd (moe, bandenpijn en misselijk) waardoor ik weinig tijd heb gehad hier mee te schrijven.
    Heb net alles bijgelezen.. Spannend alle geslachtsbepalingen. Wij hebben vorige week het eerste pakje gekocht voor ons ventje.. We denken ook over de naam uit te zijn :) hebben jullie allemaal al een naam klaar? Wij vinden een jongensnaam erg moeilijk.

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Wij hebben ook al de namen,we hebben heel lang alleen een meisjes naam gehad,maar nu ook Een leuke jongens naam.dus voor ons maakt het nu niet uit wat het wordt hihi.kraamzorg heb ik okk al geregeld en van de week opgegeven voor zwangerschaps yoga,dat start vanaf eind sept begin okt,ben benieuwd.
    Kwa verzekering kan ik pas vanaf einde van het jaar regelen dan kan ik alles aanpassen zei de vrouw van cz'

16. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohh namen, Pff daar zijn we echt nog niet uit! Vind zo moeilijk voor een meid. Tips zijn welkom hoor haha

Kraamzorg inderdaad al geregeld. In principe goed verzekerd, maar zoals het ernaar uit ziet bevallen we in 2016. Dus aanpassen kan nog😆 Wil denk toch in het ziekenhuis bevallen.

Zijn jullie daar al uit? Ziekenhuis of thuis?

17. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Namen zijn zijn nog niet echt mee bezig, moeten we wel doen, want een jongensnaam hadden we de vorige keer pas 2 weken voor de uitgerekende datum... gelukkig kregen we een dochter, met die naam waren we heel snel en heel blij mee! Nu weer opzoek naar hopelijk een leuke jongens en meisjes naam...

Mijn vorige bevalling was thuis en dat is mij super goed bevallen ;) Duurde hier ook maar 5 uur (inclusief uur tellen of de weeen om de 5 minuten kwamen... Persen ook maar 10 - 15 minuten) Denk dat ik dit keer het ziekenhuis niet eens haal :p Hahaha
    Voordeel van thuis is dat je lekker je eigen ding kan doen, geen extra geld kost en je hoeft ook niet twee uur na de bevalling weer in de auto naar huis (dat lijkt mij nog het ergste)
    Maar uiteraard iedereen heeft zijn eigen ding natuurlijk! Je kunt ook zeggen dat in het ziekenhuis alle medische dingen aanwezig zijn, maar dat kan ook weer een nadeel zijn (heb namelijk gehoord dat ze soms te snel naar een pomp, enz. grijpen.. Thuis kan dat gewoon niet ;))

18. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ik krijg een geplande keizersnede begin januari 2016.. namen hebben wij al klaar meisjesnaam van de vorige zwangerschap want dat was een jongen en de jongensnaam waren we ook al snel uit.. spannend wij moeten nog even geduld hebben dan weten ook wij wat het word een jongen of een meisje...

Als je rhesus c negatief bent kan je antistoffen aanmaken tegen de baby dit controleren ze met de 27ste week of dit het geval is volgens mij krijg je dan idd een injectie om dit tegen te gaan. ik had dit de vorige zwangerschap ook en met de 27ste week geen antistof te bekennen dus geen injectie gehad.. wel ben ik draagster van GBS bacterie dus die moet straks weer op kweek..

19. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Nijntje ik vind het ook heel hard gaan ja! Wat gezellig met de pufclub! Leuk dat jullie tegelijk weer zwanger zijn lijkt me heel gezellig! Heb je veel gehad aan de pufcursus?

Leuk pioenroos!!! :D nu lekker shoppen!!
    Wij hebben al 5 jaar een meisjesnaam die we nog steeds super mooi en leuk vinden, die bewaren we dus nog even:)
    Maar jongensnaam vinden wij lastiger. We vinden een naam heel leuk maar dat is een veel voorkomende populaire naam. De vraag is of we dat erg vinden :D

Nijntje jouw verhaal over de bevalling klinkt super!! Hoop voor je dat je dat nu weer zo mag ervaren en hoop zelf ook natuurlijk dat het zo gemakkelijk gaat!! Ik neig persoonlijk wel naar het ziekenhuis omdat ik vrij kleinzerig en gevoelig ben en omdat ik al vaker bij bloedprikken bv duizelig werd, vind het wel een prettig idee als ik dan gewoon goed in de gaten wordt gehouden en alles bij de hand is daar om in te grijpen mocht het nodig zijn. Ook al klinkt een thuisbevalling me veel relaxter en minder eng in de oren!!

Hoe voelen jullie je eigenlijk? Nikaa ik herken me in jou. Heb me welgeteld 1 dag helemaal top gevoeld en nu weer twee dagen misselijk, geen eetlust, koppijn moe moe en nog ns moe. Hopelijk is dat snel over. Op de goede dag hebben we ons kamertje opgepikt via mp! Zag er als nieuw uit zo mooi en voor 1/4 van de originele prijs. Dus meer geld over voor accessoires :D heb zo'n zin om het in te richten straks!

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ook ik ben t forum enorm aan t verwaarlozen meiden. Ik ga van de week even uitgebreid reageren op iedereen. Voor nu al een paar dagen de handen vol aan mezelf, misselijk, buikpijn, benauwd en bekken. Gaat lekker zo :D.

Deel Deze Pagina