Ja de vk had het helemaal goed voorspelt de nub test!! Mijn gevoel klopte ook,ook al begon ik vorige week ineens te twijfelen,maar ze zei gister opeens toen ik nog niks zag ja ik zie wat,beeld stil,hier zie je schaamlipjes,ik zeg ja zie je wel whaha. En nog een keer en nog een keer.hihi. Maak me Alleen een beetje zorgen ik val nog steeds af ,,, avond eten eet ik amper maR ben wel begonnen met snoepen sinds vorige week,maar vanmorgen was er weer een halve kilo af,,, Moet ik onderhand niet is bij komen,heb ook nog amper een buik. Maandag avond moet ik naar de vk ga het dan wel ff over hebben. Denk steeds straks groeit de kleine niet goed ofzo. Ze heeft gister bij de echo ook niet gemeten omdat we terug kwamen voor 10 min geslacht echo.en vorige week was de kleine meid niet op te meten.
Gefeliciteerd Rissie!! Leuk een meisje!!! En pioenroos ook!! Ik was bij mijn laatste controle ook niets aangekomen Rissie, terwijl ik al wel een buikje heb. Schijnt normaal te zijn in de eerste fase.. tenminste dat zei mijn vk
Zo, ik heb de computer erbij gepakt en nu eindelijk even uitgebreid reageren. Heb wel telkens gelezen, maar dat reageren via telefoon is echt niet mijn ding merk ik. Ben telkens weer vergeten wie wat gezegd heeft Rissie echt superleuk een meisje! Dat afvallen zou ik me nog geen zorgen om maken. Ben zelf net 4 ons aangekomen en toch echt al wel een flinke buik. Er komt straks genoeg bij hoor! Vervelend zo'n schimmel.... hier helaas ook altijd de klos tijdens zwangerschap. LadyTwilight hoe gaat het nu? HOpelijk voel je je nog steeds goed, dat mag zo ondertussen wel! Bijzonder he Susanne om dat hartje te horen. Zo snel!!! NIkaa pittig hoor om nu zoveel te werken! Doe ik je niet na. Ik vond de jongensnaam ook erg lastig, maar heb er gelukkig gisteren 2 op mijn lijstje kunnen schrijven die me wat lijken. Maar gelukkig hebben we nog lang de tijd! Miekje hoe gaat het nu? Jammer dat je maar 2 dagen een opleving gehad hebt. Leuk dat jullie een kamertje gevonden hebben! Pioenroos, ik had er helemaal overheen gelezen maar voor jullie wordt het ook roze, gefeliciteerd!! Was dat ook wat jullie gedacht hadden? Rissie en cvdg mooie buikjes hoor! Heerlijk om dat te laten zien! Mataraa erg mooi die foto van dat kamertje. Benieuwd of je zoiets gaat vinden! Nou hier vanochtend weer controle gehad. Beeb lag heerlijk opgefrummeld in mn buik. Heel eigenwijs met de benen over elkaar. Helaas geen taart met roze of blauwe binnenkant op mijn verjaardag komend weekend. Vind het wel grappig, ik roep de hele tijd dat ik het niet wil weten en nou laat beeb het gewoon niet zien Verder uitslag van mn bloed gehad, ijzergehalte blijkt helemaal goed. Kan dus stoppen met de staaltabletten. Daarna door naar huisarts vanwege de benauwdheid. Want die is niet weg. Heb vorige week een dag gehad da tik zo slecht lucht kreeg dat ik vooral op de bank gelegen heb. De dokter zegt dat het hyperventilatie is. Moet zeggen dat ik me hier best wel k** door voel. Hyperventilatie is in mijn ogen (zonder hier iemand voor het hoofd mee te willen stoten) meer iets wat je zelf veroorzaakt en dus dat je je aanstelt. En dan blijk ik daar nu dus flinke last van te hebben. Voelt best als falen voor mezelf, hoe kan ik dit nu zelf doen? Naja... anywayz... moet de komende 2 weken bijhouden wanneer ik het heb en hoe ik me dan voel en dan in een zakje gaan ademen. Kijken of dit gaat helpen. Daarnaast ook een blaastontsteking en schimmelinfectie. Heb je het eindelijk weer eens gezellig met je vriend, krijg je dat gelijk . Hup aan de AB en de zalf... Bevallen doen wij in het ziekenhuis. Mag niet thuis bevallen vanwege groot kind de vorige keer. Moet op glucose prikken. En eerst maar eens zien of deze wel uit zichzelf wil komen, daar ontbrak het de vorige keer ook aan. Ach, prima om het in het ziekenhuis te doen, al hoop ik wel dat ik dit keer niet aan alle toeters en bellen hoef zodat ik nog een beetje bewegingsvrijheid heb.
Rissie, wat leuk!!! Hihi spannend hè! Nu nog een naam Dankjewel Jeszss! Niet verwacht haha had eerder een gevoel van dit zou wel eens een jongen kunnen wezen! Maar zo zie je maar je gevoel kan je goed voor de gek houden! Maar we hadden absoluut geen voorkeur dus was helemaal super leuk nieuws! Bij jullie houd de baby het dus ook spannend! Leuk! Heb je al een vervolg afspraak of heb je zoiets van het had zo moeten zijn, we willen het niet meer weten? Bdway ik voelde vandaag toch echt wat onderin me buik, en het was geen darm haha
Jeszss, wat vervelend de diagnose hyperventilatie. Ik doe dit ook blijkbaar onbewust, maar zo een diagnose is heel onbevredigend vooral omdat het inderdaad blijkbaar tussen je oren zit (althans zo ervaar ik het ook). Ik moet wel eerlijk zeggen als je zeker weet dat het niets lichamelijks is, je het beter kunt plaatsen als je het de volgende keer krijgt en je sneller je ademhaling onder controle hebt. Mij hielpen bach druppels ook wel (mag ook als je zwanger bent). Ik moet zeggen dat het gelukkig nu naar de achtergrond is verdwenen. Ik heb vaak zoveel last van mijn buik. Hebben jullie dit ook? Ik hoor hier namelijk niets over. Vaak denk ik dat het mijn darmen zijn, omdat het een vervelend strak gevoel is boven mijn navel, maar ook soms zo een ongesteldheidsgevoel. Urine is gecheckt dus dat is het niet. Hebben jullie dit ook? Ik moet wel zeggen, mijn vorige zwangerschap had ik dit ook. Al twee leuke Z8 New Born pakjes gescoord!! Helemaal blij ermee Ik heb helaas nog veel kleertjes in maat 56 en 62 die nog in heel goede staat zijn, maar als ik iets leuks zie, dan kan ik het toch niet laten
Wat leuk, een meid Rissie! Chanty die pijn in mijn buik herken ik ook wel. Ben ermee bij de huisarts geweest en die denkt ook dat het mijn darmen en/of mijn maag is. Als het niet erger word dan af en toe maak ik me verder ook geen zorgen. Net bij de internist geweest voor mijn diabetes en bij de gynaecoloog.. Diabetes is heel goed ingesteld nu. Ze waren helemaal tevreden! Bij de gyn was ook alles goed, word zoals ik al dacht uiterlijk met 39 weken ingeleid maar meestal is dit al met 38 weken. Ik ben op 31-12-2015 38 weken dus ben benieuwd of het een nieuwjaarsbaby word haha. Had nu geen afspraak voor een echo maar gevraagd of ze toch even wilde kijken voor mijn eigen gemoedsrust. Was geen probleem, even snel een echo gemaakt en de baby lag gezellig te zwaaien😀.
Hier af en toe ook ongesteld gevoel buikpijn bandenpijn ,of onder me borsten en boven me navel pijn in me buik. Nu al paar daagjes niet gehad,maar weet dat het zo terug kan komen. Gelukkig een zalfje gehad voor de schimmel merk al wel dat het mindere jeukt,het is echt zwaar iri.had het ook percies de dag na het gezellig gehad te hebben met mijn vriend. Vandaag toch even snel de winkel in gerend voor een roze pakje hihi.
Ik heb veel last van bandenpijn in alleen mijn linkerlies. Waarom rechts niet, geen idee... Mijn baarmoeder was al goed gegroeid zei ze gisteren. Hij komt al over de helft tussen schaambot en navel.
Susanne dit heb ik ook, ook meer links dan rechts. En bij mij kwam hij ook nu tot de helft, heb je het ook gevoeld? Ik herken de buikklachten, zal er misschien toch een beetje bijhoren. Mm schimmels en hyperventilatie klinkt ook vervelend inderdaad. Hopelijk worden de klachten snel minder. Oh ik vind z8 ook zooo leuk!! Helemaal verliefd erop! Welke variant heb je gekocht Chanty? We zijn gisteren weer inspiratie gaan opdoen en offerte gaan laten maken bij babydump. Super fijne winkel vind ik en als je artikelen bv online goedkoper vindt krijg je het daar voor dezelfde prijs. Ik had bij een tijdschrift zo'n kado box kaartje zitten van babydump en heb vorige week de box opgehaald, erg leuk echt een aanrader!!! Maar ook mp is super! Gisteren de lieke box opgehaald in wit, krijg de neiging om alles al op te zetten maar dat is nog een beetje vroeg en dan moet alles nog gezellig aangekleed... erg leuk allemaal maar dan zie ik weer via internet veel te dure boxkleden (ukje) of maxicosi hoezen zoooo leuk en zooo duur!!!
Hai jeszss Lief dat je het vraagt het gaat op en af voelde mij een paar dagen goed en nu is het alweer een paar dagen heel erg beroerd. Misschien ook spanningen? Morgen de geslachtsbepaling en maandag kijken of wij het huis hebben wAar wij al 3 weken op wachten.
Vervelend lady dat je je weer niet lekker voelt. Misschien is het idd de spanning. Hopenlijk krijgen jullie allemaal leuk nieuws deze week! Heb je een voorgevoel van wat het gaat worden? Hier komt de banden pijn steeds met vlagen,dat heb ik vanaf begin af aan al.paar dagen last paar dagen helemaal geen last.
Ik herken dat ook lady, ben sinds een week ook weer misselijk.. Ik vroeg mij af of het niet kan komen omdat ik nog niks geen buik krijg en dus alles van binnen naar boven wordt gedrukt en dus richting maag aan het drukken is.. Zo een gevoel heb ik er wel bij.. En die vermoeidheid... pff, heb me maar voorgenomen dat dat de rest van de zwangerschap blijft (heb ik meer gehoord als je al zo een actieve druif rond hebt lopen )
Miekje, ik heb 1 zwart wit z8 pakje waarvan het broekje gestreept is het shirtje een soort gezichtje heeft waarvan 1 oog een kruisje is en het andere ook een bolletje, echt super leuk en het ander z8 pakje is een broekje en shirtje met kleine panda gezichtjes erop in het wit en donkerblauw. Ik vind zelf wit en lichte tinten altijd heel mooi bij een baby. Nu kan ik mijn zoontje niet meer aandoen, want dan is het binnen no time vuil Beebylove is ook een leuk merk, net zoals lucky no 7. Wat vervelend lady, dat je je niet lekker voelt en balen Nijntje dat de misselijkheid weer terug komt Bij mij gaat dat gelukkig vrij goed, alleen als ik eten kook dan staan sommige geuren me echt niet aan. Fijn om te horen dat jullie allemaal wat last van jullie buik hebben. Het is best een geruststeling
Ladies heel vervelend al die kwaaltjes maar wat Chanty zegt, het stelt mij ook wel wat gerust dat we allemaal wel iets hebben/voelen. Toch hoop ik dat we snel wat fitter worden! Nijntje ik begin n beetje buik te krijgen maar ben heel smal dus heb ook wel eens het gevoel dat alles omhoog en aan de kant geduwd wordt, lijkt me eigenlijk helemaal niet gek dat je dan misselijk wordt. Het moet ergens naar toe. Chanty die pakjes ken ik idd enig!! Andere merken ken ik nog niet ga ik eens googelen thnx voor de tip Lady kan me voorstellen dat het misschien door de spanning komt! En jullie mogelijke huis en geslachtsbepaling.. dat is me nogal wat. Spannend zeg, maar ook heel leuk dalijk natuurlijk. Wat zegt je voorgevoel?? Jongen/meisje? Ben heel nieuwsgierig omdat wij zo gelijk opliepen in het begin Veel plezier! Mijn buikje update foto... vind het wel erg leuk dat je het begint te zien nu. Doe overal lintjes op
Nou nijn ik ben ook misselijk naar heb toch echt al een buikje. Dus ik denk dat we idd doordat we er al 1 hebben rondlopen alsnog te weinig rust hebben waardoor je misselijk word Ik denk zelf een meisje maar dat dacht ik de vorige keer ook, Mijn zwangerschap is tot nu toe wel totaal anders dan de eerste. Ben wel echt nieuwsgierig
Hier ook totaal anders dan de 1e zwangerschap. En toch blijft mijn gevoel zeggen dat het weer een jongen wordt
Hallo! Even een berichtje uit het verre Marokko! Alles gaat prima. De meeste dagen heb ik niet eens door dat ik zwanger ben. Op weinig energie na voel ik me geweldig. Kleintje voel ik ook dagelijks al even tikken. Wat een mooi gevoel. Ik las van een paar meiden dat ze het geslacht al weten, gefeliciteerd! Ik kan ook niet meer wachten.... Wij bevallen sowieso in het ziekenhuis. Krijg ook een geplande keizersnede. Ook ben ik resus negatief, maar daar hoor ik na de vakantie meer over. Ik kom af en toe nog wel eveb spieken, maar voor nu, tot over 2 weken!!