NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn knaller van MvM!! Ik mag gelijk beginnen.. Ze dacht zelfs dat ik al wel 6 weken was, maar dat kan haast niet want ik weet precies wanneer mijn eisprong is geweest. Straks zijn het er 2.....

Spannend!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      7
  2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Heeeeeel mooi!!!!!!!

3. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wow dat is met recht een knaller Ismi

4. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Je ziet geen verschil tussen de streepjes meer!

Ik merk ook dat ik best beinvloed wordt door alles wat ik lees... Al die miskramen... pff, laat het maar gauw volgende week vrijdag zijn! Moet eerlijk zeggen dat de tijd sneller gaat dan ik had verwacht...

Vanmorgen met mijn dochter weer naar het baby/peuterzwemmen geweest... Ze gaat zo slapen en ik denk dat mama ook wel ff gaat liggen... ;)
    Bij haar zwangerschap sliep ik na een paar weken echt klokkie rond, ben bang dat dat met een kleintje erbij niet meer zo makkelijk gaat ;) Maar heb alles ervoor over! :D

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mooie knaller ismi!!!
    Ik heb me vorige week woe aangemeld bij mvm wel een bevestigingsmail gehad maar ben nog niet gebeld? Hoelang Duurd dat meestal?

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik werd gelijk dezelfde dag al gebeld! Ik weet het niet? Staat er geen nummer op de site zodat je kan bellen?

7. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    #147 Norki Maki, 18 mei 2015
    Laatst bewerkt: 18 mei 2015
    We moeten allebei volgende vrijdag Nijntje. Spannend hè. Voor je het weet is het zover!

Het is toch wel fijn dat je zoveel herkenning vindt. Altijd wel fijn eigenlijk als je het gevoel hebt dat het niet aan jou ligt.. Ik werd ook wel een beetje angstig toen ik las over hoeveelheid miskramen. Maar dacht wel, zolang er geen bloed is gaat alles goed. Tot ik las over de missed abbortions. Dus. Anders had ik dat allemaal niet geweten en me ook niet zo druk gemaakt. Maar goed, voelt verder goed. M'n buik is alleen hard en opgezet. Als ik me ontspan heb ik een aardige buik..

Wat een knaller zeg jeetje! Ik heb me dit weekend ook opgegeven! Nog niets gehoord.

8. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik ben niet gebeld door mvm ik kreeg een mail terug van hun met een datum.

Ik heb nu 4 juni mijn eerste echo dat is gelukkig een stuk sneller.
    Heb ik wel 25 euro voor over.

9. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Spannend he Norki Maki! Hoelaat moet jij?

Waarom mag jij niet eerder dan Lady? Ook ivm de miskraam? Ik heb geen medische reden en mocht ook wel eerder namelijk...

10. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ze kwamen bij het echo met een slap excuus dat je niet eerder dan 9 weken kon zien wat echt de lengte etc was.
    Heb nog gezegd dat ik dat knap vind want vorige zwangerschap zat ik er ook met 6 weken en 8 weken.
    Maar vind het best met ze ga me er niet druk om maken nu mag ik als alles goed zit 2 x een echo en 4 juni en 25 😊

11. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Lady.. ik heb ook 4 juni de eerste echo.. spannend..

12. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik moet om half 11.

Trouwens. De echoscopiste zei dat je de 2 weken vanaf je eisprong 'cadeau' krijgt. Maar eigenlijk is dat toch juist de 2 weken ervoor. Omdat ze altijd zeggen dat je vanaf je laatste menstruatie telt? Dus als je exact weet wanneer je eisprong is dan reken je vanaf dan + 2 weken die ervoor zitten erbij? Of snap ik 't nou niet meer?

13. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Ik om 11.50 uur! Ben benieuwd!

@Lady: inderdaad rare opmerking, aangezien er zoveel mensen met 7 weken al gaan... Maar zolang je er zelf maar goed bij voelt! In ieder geval fijn van die extra echo!

@Norki Maki: Volgens mij heeft ze zich vergist ja... ik weet ook niet beter dan dat je die eerste 2 weken (oftewel voor je eisprong) cadeau krijgt!

14. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    jaaaaa spannenddddd

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik mag ook volgende week vrijdag zijn we met zijn 3e!! Gelukkig al om 9 uur s ochtends ! Denk dat ik dan echt zenuwachtig ben!! Haha o nou heb nog geen mail of belletje gehad! Staat wel een nr op de site van mvm anders bel ik morgen wel eventjes. Wel weer eng om een test te doen! Straks is het streepje weg .

16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hallo dames! Norki Maki toevallig dat jij ook twee katjes hebt leuk! Zijn echt mijn kindjes op dit moment :D
    Ismi wat een knaltest zeg wooww!! Fijn!! Ik ga me na de eerste echo opgeven voor mvm.

Hier symptomen: tepels continue opgezet en steeds meer aan het verkleuren. Borsten maar vooral tepels zijn ook gevoelig.
    Voel vandaag veel mijn onderbuik links en rechts heel af en toe kleine steekjes. Maar voel vooral steekjes en zeurend gevoel in beide liezen. Weinig eetlust en proef vaak mijn eten nog in mijn mond of zure smaak in keel zo, echt vies maar heb het er allemaal graag voor over :D En af en toe ongi gevoel. En iedere keer schrik ik hier weer van, dat gevoel maakt me zo bang iedere keer, terwijl het juist een goed teken schijnt te zijn.
    Ik herken dat je niet te veel moet lezen omdat je je dan zorgen gaat maken maar ik doe het zelf ook... niet slim;) soms stelt het je juist gerust maar vaak ook niet.

Lady twilight fijn van je echo! Ben je een dag na mij.
    Spannend he, tel de dagen echt af......

17. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hi Ladies!!

Ben even afwezig geweest ivm huwelijksreis maaar we zijn weer thuis en heb nu wat meer tijd voor internet:)

Ben vandaag gebeld door de verloskundige, 25 juni eerste echo en gelijk intake erachteraan! Spannend!!!:)
    Maar als ik kijk naar wanneer jullie afspraken hebben, dan heb ik extreem laat een afspraak!! Ik ben dan al rond de 10 weken...pff nog lang wachten zeg:( Zou ze hiervoor een reden hebben? Ze vroeg wel mijn medische achtergrond en plande aan de hand daarvan de afspraak in..!?

Met me symtonen gaat het prima! Heb hele gevoelige tepels, opgezette buik, honger aanvallen en erg moe! Prima dus

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Pioenroos: o leuk een huwelijksreis !!! Hopenlijk lekker genoten.
    Volgend mij als je eerder een echo krijgt heeft het idd wel een medische reden.
    In mijn gevoel wel want ik slik medicijne misschien vandaar dat ik volgende week vrijdag mag . Zou het eerlijk gezegd ook niet meer vol houden ok langer te wachten .
    Miekje: ik had ook zaterdag en zondag veel last van ongie gevoel, en steekjes links revhts en in me lies , vond het ook echt eng. Vanmorgen ook weer ongie gevoel gehad, en dan af en toe last van onderrug,gelukkig is het nu weer even weg ,het zijn echt vlagen.aan de ene kant denk ik het is alleen maar goed ,en dan denk ik oo stop nou straks wordt het alleen maar erger.
    Morge avond heb ik een intake bij de vk. Ben benieuwd !!!
    En ik ga mvm maar even bellen morgen want heb vorige week dinsdag of woensdag al aangemeld maar nog niks gehoord.
    Vind het dan wel spannend om weer een test te doen ,straks is de streep weg of lichter,

19. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Hopelijk een goede vakantie gehad pioenroos!

Ik zou ook bellen rissie, ik heb me vanmiddag telefonisch aangemeld en ben net gebeld, ze komt morgenavond langs :D heel benieuwd, met de eerste heb ik het niet gedaan, nooit zo in verdiept dat dat kon :(

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik heb exact hetzelfde. Ook pas met tien weken echo en vk intake op 25 juni. Maar ik laat een pretecho doen van 25 euro en dan kijken ze termijn en hartje na.

Deel Deze Pagina