NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rissie, het is inderdaad aan de prijs. Ik had een pakket gepakt. Nu een lange 2D echo en met 26 wkn een 4d echo. Dit kost samen 160,- mij stelt een echo gerust. Ik vond de afspraken met de verloskundige zo lang duren, 4 wkn er tussen. Dat ik me deze echo gepland had en meteen het pakket afgenomen heb.

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja idd,een echo stelt mij ook gerust.alleen vind dat ik niet moet miepen want over 2 weken heb ik de 20 weken echo.maar het liefst kijk ik iedere week.
    Had het in begin heel erg het onzekere en nu begint het weer.
    Komt omdat ik weer iets gelezen heb over mijn medicijnen die ik slik,maar dat deed ik al voor de zwangerschap.en het gast al 17 weken goed en de kleine doet het goed en groeit..dus waarom ik me dan opeens weer druk maak slaat nergens op,de gynocoloog heeft gezegd dat ik het mag slikken.zal wel bij de zwangerschap horen het bezorgde.

3. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Degene die al meerdere kindjes hebben zullen dit beamen... Ook na de geboorte gaan die onzekere gevoelens nog niet weg.. Hoort bij het moederschap zeg maar! Je meest kostbare bezit!

Wij doen tegen de 30 weken aan ook weer een 4d echo. Gewoon omdat het zo vreselijk mooi is en je er een dvd opname van mee krijgt.. Is hier 100 euro, maar als je je 20 weken echo daar ook hebt, krijg je 10 euro korting. Kijk zo af en toe nog steeds naar de opname van mijn dochter... Je kunt zo vreselijk goed zien hoe het hoofdje eruit gaat zien!

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ik wil ook graag nog een pretecho plannen met dvd idd, maar wat is de beste tijd daarvoor? Met 30 weken vond jij Nijntje? Lijkt me prachtig om zo'n dvd te hebben en mooi om al een beeld te krijgen van hoe je mupke ongeveer eruit ziet :D
    4d is dat veel specialer dan 3d? :)

5. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo! Nog weer ff een berichtje van mij. Alles gaat goed! Ik groei behoorlijk haha maar das alleen maar goed. Woensdag vliegen we terug dus nog ff genieten hier.

Wat leuk die verschillen, zal die van mij er ook ff ingooien.

Kindje komt bij ons op de kamer de eerste tijd. We hebben een wiegje waar de eerstw 2 ook in hebben gelegen dus dat is helemaal leuk. Ik wil ook weer proberen om bv te geven. Bij de eerste 2 is dat niet gelukt, omdat ze zo klein waren en ik ze pas 1, 5 uur na de keizersnede voor het eerst zag. Dan is dat belangrijke moment al voorbij dus ik kreeg ze niet goed aan het drinken. En omdat ze echt voeding nodig hadden, kon ik dit ook niet goed doorzetten. Wel ga ik het gewoon weer proberen, ook al zal ik nu waarschijnlijk ook van een klwin kindje bevallen.

Ik moet trouwens de 18e weer naar de gyn. Weet niet waar de lijst nu is?

Tot gauw meiden! !

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ismi nog fijn even lekker genieten van jullie vakantie!!

De 3D-4d echo's zijn het mooist tussen de 25 en 27 weken staat bij de meeste echo praktijken op de site miekje.heb verschillende bekeken en wat de prijzen waren,en wat ik van mensen uit me omgevening hoor ook.
    Ik ga denk bij 25.26 weken ergens,ik weet niet of ze het bij ons op dvd doen,maar in ieder geval wel op USB,die kan ik bij ons ook inde tv afspelen.
    Van de geslachts bepaling hebben wij het ook op laten nemen .

7. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Ik weet niet precies meer wat ze zeiden, maar als je een afspraak maakt kun je het vragen, zij weten het precies... Wij hebben het vorige keer met een week of 28 gedaan... Veel later wordt het kindje ook te groot om nog mooie beelden te maken... Dat weet ik nog wel :D Ik wacht zelf eerst de 20 weken echo af.. Aangezien dat door dezelfde mensen wordt gedaan, weten zij ook wanneer ik het beste de 4d echo kan plannen :D
    Het verschil tussen 3d en 4d is maar klein. 4d zijn eigenlijk alleen maar bewegende 3d beelden...

8. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Dit is zo een 3d foto van mijn dochter...

Bijgevoegde bestanden:

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Mooi Nijntje, ik kan echt niet wachten om ook zo me kleintje te zien!!
    Ga het liefst deze week maar dan is het nog niet zo mooi om te laten doen.
    En me vriend vind het onzin omdat de 20'wekej echo over 2 weken is ,hij heb gelijk haha

10. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Wauw nijntje wat bijzonder!!! Dat wil ik ook wel inderdaad. Bedankt voor de tips, had ook gelezen 25/26 weken maar 28 lijkt mij zelf ook nog leuker. Eerst 20 weken inderdaad :)

Ohh zijn jullie ook allemaal zo verliefd op jullie kleine mupke :D en dan is hij er nog niet eens hihi

11. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi ik verwaarloos jullie een beetje sorry.
    De komende tijd zal dat nog zo zijn.
    Mijn oma ligt momenteel op sterven en red waarschijnlijk de nacht niet.
    Daarnaast moeten we ook verder met de verhuizing omdat we dit niet zagen aankomen hadden we namelijk Onze woning opgezegd per 4 sept moeten we eruit.
    Is nogal heftig dus.

Denk aan jullie liefs!

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    jeetje lady dat is niet zo leuk nieuws ! en zeker in combi met jullie nieuwe huisje en dan ook nog eens snel moeten verhuizen met je oma die op sterven ligt!! Wil je veel sterkte wensen!! En ook succes met de verhuizing meid!

13. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Heel veel sterkte Lady!

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    He meiden! Hier weer terug van weg geweest. Heerlijk weekje gehad. Kleine man vond t fantastisch op t strand!

Hoe gaat t verder met jullie? Hier goed. Benauwdheid is nog altijd pittig en moet al goed op mn lijf passen vanwege mn bekken maar verder geen kwaaltjes.

Lady veel sterkte!

Las iets over voeding. Ik ga weer voor bv. Is me bij de 1e goed bevallen. En als het weer zo'n veelvraat is, zou de flesvoeding ook niet aan te slepen zijn en ws niet voldoende.

Heb nu al 2 nachten achter elkaar gedroomd dat we een meisje krijgen. En dat terwijl ik altijd dacht een mannengezin te krijgen. Ben heel benieuwd of we t de 28e mogen zien. Verder geen pretecho gepland. Krijg er al aardig veel.

Vandaag is de kleine man naar de opvang dus straks even fijn tijd voor mij en mn vriend. Hebben een high tea gepland en ga kijken of ik al een winterjas kan vinden. Dat is wel nodig.

Fijne dag allemaal vandaag!

15. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Lady sterkte

16. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt precies. Als je zwanger bent, maak je je zorgen dat alles goed gaat. Dan ben je blij als het 25 wkn is en hij levensvatbaar is. Vervolgens is het zover en dan denk je toch blijven zitten natuurlijk... Vervolgens richting het einde en dan denk je niet te veel overtijd, want er moet voldoende vruchtwater enzo zijn, dus laat nu maar komen. En dan komt hij niet 😳. Eindelijk in je armen 💙. Alles goed gegaan. En dan denk je, krijgt hij genoeg voeding, is zijn temp niet te hoog... Haha. Zorgen hoort erbij en zal denk ik ook blijven, maar het is zo mooi en je houd al van hem voordat hij komt. Daar mag gewoon nooit wat aan komen❤️❤️

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja dat denk ik ook dat die zorgen blijven,soms is het even weg en dan begint het weer,ik hou nu al van me kleine meid!! Als ik die kleertjes zie boven smelt ik, en denk ik Ow wil je vast houden knuffelen en die leuke kleertjes aan trekken, heb er zoveel zin in! Hoop dat het snel 27 aug is en we weer kunnen spieken naar onze meid,en dat alles goed is en gezond is.vind toch wel spannend die 20 weken echo.

18. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Lady wat erg zeg... heel veel sterkte..! :(

19. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Lady veel sterkte!!

Sorry meiden ik ben wat afwezig.. zijn laatste klusjes aan het doen boven op de slaapkamers door de lekkage. Dus eindelijk kunnen we weer bijna op ons eigen bed slapen ipv op matrasjes op zolder.
    Volgende week komt kinderwagen en ledikant binnen dus kunnen we alvast aan het kamertje beginnen.

Ik wil geen bv gaan geven. Sorry maar ik zie dat zo niet zitten! Vooral ook de ervaring gezien bij mijn zus dat het niet wilde lukken enzo.. en het is ook gewoon niets voor mij..

En over 2 weken eindelijk de 20 weken echo!! Ben toch zoooo benieuwd :) :)

20. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Mataraa is toch niet erg? Is ieders eigen keuze. Je moet je er goed bij voelen. Ik vind het een beetje eng maar wil het gewoon proberen maar ken genoeg vrouwen die de fles geven. Hier zitten we ook al in een verbouwing... tijd van het jaar zeker;) wij zijn de badkamer compleet aan het vernieuwen ben zo blij als het af is!

Is jullie buik ook opeens zo aan het groeien? Heb opeens weer ongi pijntjes, strakke buik en jeukende buik en opeens lijkt hij veel dikker!:D

Deel Deze Pagina