NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik vind me buik nog helemaal niet dik miekje,het lijkt wel of hij niet groeit,pas gewoon me eigen kleding nog,dan wel leggings natuurlijk.had maandag wel last van bandenpijn en onderrug en boven benen.aan de ene kant vind ik jet jammer en denk ik ,wil een dikke buik.aan de andere kant misschien nog even beter een beetje bescheiden buik tot aan de bruiloft over 4 weken hihi.
    Ik ben aan het wachten op de babykamer,ze komen hem vanmiddag brengen.kan meteen me familie bellen als hij gebracht is dan komen ze het in elkaar zetten.hoop dat ik vanavond een foto er op kan zetten

2. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Rissie die rug/benenpijn heb ik ook sinds gisteren vond het al eng maar zal er ook wel bij horen. Alles rekt letterlijk uit dus ja :D b)Ben benieuwd naar de babykamer leuk!! Superrr leuk de bruiloft! Is je jurk buikproof? Of mooier als het strak is? Dan heb je misschien geluk inderdaad. Maar aan de andere kant wil je het natuurlijk heel de wereld trots laten zien. Nou het kan opeens heel snel gaan.. vind ik nu de laatste 3 dagen. Dit is mijn buikje gisteravond van bovenaf zittend:

Bijgevoegde bestanden:

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Haha als wij terug zijn van vakantie gaan we ook beginnen aan de badkamer :D De tekening hebben we afgelopen week binnen gekregen. Vl ziet er nu al tegenop, maar ik helemaal niet. Ja, het zal rommel geven net zoals de overige verbouwingen, maar daarna zullen we superblij zijn. Als de badkamer klaar is laten we de babykamer bezorgen! Spannend!!

Oh en qua aankomen... Ik wil het niet weten, zal al wel 5-6 kilo zijn nu :(:$ Als ik terug ben van vakantie ga ik echt opletten wat ik eet! Echt alles is hier vet en ongezond!

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Poeh de babykamer werd einde van de middag pas bezorgd,de bezorgen moest alles dozen alleen slepen,vond zo zielig.het is dat ik niet mag slepen met zwaren dozen,maar anders had ik het gevraagd zal ik helpen.me vader en een oom hebben alles na boven gesleept was loodzwaar om samen te doen,laat staan die man alleen,het bedje staat in elkaar,en de kast half want het was een rot werk,morgen gaan we weer verder,dus nog even wachten voor de foto's haha.
    Ja miekje ik heb een trouwjurk buikproef ,teminste hij is strapless met vanaf de borsten geribbeld en dan vanaf me middel wijt uit,een prinsessen jurk.ik heb hem groter gekocht en de week voor de bruiloft word ie op maat gemaakt,we hebben hem in. De winkel gepast met wat Handoeken met den gemaakte buik om te zien hoe het stond hah,met buik is het nog steeds een mooie jurk.ben heel benieuwd .
    Ja de. Buikpijn in combi met been en rug is echt van de bandenpijn hoor! heel vervelend gevoel maar het hoord erbij,mooi buikje miekje

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier nog ff snel een buikfotootje,
    Iedereen zegt je krijgt een buikje. Maar voor mij gevoel is hij al 3 weken het zelfde. Mischien komt het omdat ik hem iedere dag een aantal keer zie dat ik het niet merk

6. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi,

Helaas moet ik vermelden dat mijn oma gisteren overleden is.
    Ik zal dus de komende tijd in diepe rouw zijn aangezien mijn hart nu in duizend stukjes ligt.

Tot over een tijdje weer. Ik zal soms mee lezen.

Liefs.

7. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Volgens mij voelde ik haar net schoppen toen ik op mijn buik lag :D

8. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Gecondoleerd Lady, heel veel sterkte met dit verlies.

9. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Gecondoleerd Lady!!! Heel veel sterkte!

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Heel veel sterkte lady!! Dikke knuffel meid

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Suus leuk!!! Hoe voelde het? Echt een Schopje of een soort kriebel vlindertjes?? Ik had van de week zo kriebeltje,de ene dag voel ik het wel de andere dag weer niet.ben benieuwd wanneer ik echt iets voel

12. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Het voelde echt als een schopje

13. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Lady wat rot... gecondoleerd en heel veel sterkte :( xx

Ohh Susanne wat leuk!! Ik dacht gisteren de eerste keer " bubbels" te voelen maar weet niet zeker of het dat was. Nu ben ik steeds erop aan het letten! :D

Rissie je hebt toch ook al een hele mooie buik! Ik dacht zelf eerst ook dat hij al een tijd hetzelfde was maar mensen om me heen zagen dat echt anders! En nu merk ik het zelf ook.

14. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd lady. Sterkte!

15. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ahh echt een Schopje.lijkt me zo'n heerlijk gevoel.ik heb af en toe van die kriebels in me buik,de ene dag wel de andere dag niet.ben zo benieuwd hoe een schopje voelt.
    Ja zelf merk ik het niet zo van de buik,idd mensen om me heen zeggen het.soms maar ik me dan wel druk,groeit ze wel goed.maar de vk zei vorige week dat de baarmoeder goed gegroeid was ,dus ik neem aan van wel

16. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Lady sterkte

17. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lady heel veel sterkte meid!

Wij zijn woensdagavond weer terug gekomen van een geweldige vakantie! Jammer dat het altijd zo voorbij vliegt haha.

Ik ben in de vakantie wel heel veel gegroeid. Het verschil is heel duidelijk met voor de vakantie. Kleintje voel ik nog steeds iedere dag en ook heel erg duidelijk. Manlief heeft het ook al aan de buitenkant gevoeld. Zo leuk weer dit!

18. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Gecondoleerd Lady! Nooit leuk :(

Ik begin nu ook wat te voelen... Nu echt wel lieve schopjes zeg maar... Eigenlijk alleen nog maar savonds in bed als ik plat lig, maar dat maakt me niet uit :D

Bij mijn dochter voelde ik pas wat rond de 22 a 23 weken en al heel snel was het echt niet leuk meer... Ze schopte/ sloeg, draaide best heel wild... Ik sprong soms bijna letterlijk op, oef! Ook heeft ze even gedraaid gelegen, schopte ze steeds in de blaas en later best hard in mijn ribben... Vond het vaker niet leuk om haar te voelen dan wel ;) Haha, alleen om de "pijn" hoor... Het is en blijft heel erg bijzonder!

Welkom terug weer ismi!

19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Wat leuk dat jullie je kleintje allemaal al voelen.
    Hier voel ik helaas nog niks,kijk echt uit naar het moment dat ik ook echt iets voel van een schopje.heb die kriebels wel af en toe maar soms een paar dagen voel ik niks.
    Hier 2 avonden bezig geweest met de meubels,en vanmiddag de commode in elkaar,zal zondag even een foto maken ,want dan hangt ook de klamboe als goed is.

20. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Dank jullie wel allemaal.
    Ik voel de kleine idd ook al schoppen de kleine ging ook 1 X voelen en schrok zich rot haha.

Deel Deze Pagina