NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lady, wat erg. Veel sterkte.

Wat leuk dat jullie beginnen te voelen. Ik voel hem nog niet. Nog ff geduld hebben.

Slapen jullie nog op de buik of beginnen jullie dit ook al vervelend te voelen als je langer ligt?

2. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik kan ook niet wachten! Dacht gisteren iets te voelen maar ging zo snel voorbij. Vanavond sinds ik lig, niets. Wacht echt met smart!

3. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan niet meer op mijn buik liggen nee.. Begint ook pijn te doen..

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik voel haar ook nog niet,maar denk dat het scheelt of het de 1e is of je al meerdere kindjes hebt.sprak pas iemand die voelde de kleine pas met 21 weken,dus maak me nog niet druk,maar ben wel heel nieuwschierig.ik slaap nooit op me buik,altijd op mijn zij.dus met slapen nog geen last.soms slaap ik wel echt slecht en kom niet in slaap.

5. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ik weet niet of ik de kleine voelde of dat het gewoon mijn darmen zijn die op dit moment heel gevoelig zijn. Mijn hele buik is trouwens heel gevoelig, veel bandenpijntjes, steken in lies enz. Hebben jullie dat ook?
    Kan niet wachten om hem echt te voelen! Schijnt inderdaad bij de eerste echt lang te kunnen duren. Mijn schoonzus pas bij 24 weken, toen herkende ze het pas. We zullen zien lijkt me heel speciaal! Op de buik slapen vind ik niet echt fijn meer, wel half zij half op de buik met zo'n voedingskussen dat ligt heerlijk ;)

6. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Komt vanzelf meiden, het is nu nog lastig te onderscheiden of t je darmen zijn of de beeb. Hier pds dus ook al is t mn 2e, durf ook nog niet te zeggen wat ik nou voel.

Buikslapen voelt niet heel prettig meer, maar schuin op mn buik gaat nog prima:D

Gevoelige buik herken ik wel miekje.

7. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Jesz ik heb ook pds dus misschien dat het daarom zo verwarrend is. Denk dat wij sowieso veel voelen en dat je buik sneller gevoelig of pijnlijk is. Heb het veel meer links dan rechts trouwens. Voel soms ook een trekkerig gevoel links in de buik kan dat ook de beeb zijn? Of zouden dat de banden zijn. Xx

8. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil graag zo'n voedingskussen halen. Heeft iemand nog tips? Ik heb nog een cadeaubon van de hema dus wil sowieso daar even kijken...

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik voel af en toe ook zo trek gevoel steeds rechts miekje,weet niet wat het is,het lijkt eigenlijk net of iemand daar binnen dan een trapje geeft tegen iets,en in dan van binnen een beursig gevoel heb,een steekje ofzo.kan het moeilijk omschrijven.

Ik moet ook nog een voedings kussen kopen.ik ga binnenkort wel eens kijken.bij Hema zijn ze denk minder duur als bij een eche babyzaak denk ik,en zeker als je een kado bon hebt

10. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Toen ik net bevallen was van R lag ik in bed en zei: oeh de baby schopt. Euh dat kan niet meer zei de kraam. Dat doet de ode bij ons miekje :p

Ismi, ik heb mn voedingskussen toen gewoon bij trekpleister gehaald. Hema zal prima zijn lijkt me.

11. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Bij mijn dochter zat het voedingskussen in het kraampakket van de zorgverzekeraar! Was blij dat ik er toen nog geen een had gekocht :D

12. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil eigenlijk zo'n grote hebben.. zo'n zwangerschapskussen zeg maar. Maar die zijn behoorlijk aan de prijs... denk er nog ff over na..

Die zit hier vast niet in het kraampakket haha!

13. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hahah Jesz..... geweldig :D
    Ja denk dat pds erg verwarrend is als je zwanger bent en zelfs erna;). Ik heb zo'n groot voedingskussen gekregen van een collega echt super fijn!! Echt het geld waard dames nu al. Mijn vriend pikt hem soms zelfs :D

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Waaahhh heb ons schatje voor het eerst gevoeld net!!:D:D
    Eerst voelde ik duidelijk bubbels! Daarna heb ik mijn hand erop gelegd en toen voelde ik echt een keer of 5 ( met tussenpauze) een soort klopje/plopje tegen mijn hand! 😍😍leek net alsof hij een box gaf steeds..... zo bijzonder wauw! En nu voel ik nog regelmatig die bubbels door mijn onderbuik. Zo'n gezellig gevoel. Misschien had ik daarom zo'n gevoelige buik en alles, gisteravond heb ik echt bijna continue bandenpijn/ buik em rugpijn gevoeld. Een soort groeispurt ofzo. Heb ook nog een buikfotootje van gisteravond toegevoegd .... voel me zo blij:D

Bijgevoegde bestanden:

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat leuk Miekje!!! Nu mooi van genieten!!

Ik zal straks ook weer eens een foto maken. Heb het gevoel dat ik huge ben ofzo hahaha

16. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ah leuk miekje!!! Mooie foto.
    Ik voelde net aan 1 kant een harde bobbel in me buik,en even later was het weer weg,zou dat de kleine zijn geweest ?

17. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Hei dames!
    Ik heb even een tussenstop gemaakt, had het heel druk de afgelopen tijd dus niet aan toe gekomen om op het forum te kijken. Ik ga alles nu maar even bijlezen!

Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!

18. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vers van de pers!

Bijgevoegde bestanden:

19. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Wat een bolle buiken allemaal al zeg!
    Ik heb een heel klein bolletje (verlos zei dat het bij mij eerst omhoog ging omdat ik wat langer ben)
    Komt me goed uit want ik pas mijn paardrijbroeken nog :)

Zijn er nog meer dames die paardrijden hier in de groep trouwens?

Ik zal straks even kijken of ik een foto kan maken.

Kan iemand misschien voor mij de 20 weken echo op de lijst zetten?
    31 aug om 9,45

As dinsdag heb ik eer controle bij de verlos maar die is al bijna dus niet echt nodig om erop te zetten denk ik

20. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Het begin van de babykamer trots!!!

Deel Deze Pagina