Ook al een mooi buikje ismi!!! Dat is wel fijn stokje dat je je paardrijbroeken nog past! Ik pas hier me eigen kleding nog.nou droeg ik veel leggings dus merk het nog niet zo!
♡Januari 2016 Mama's!♡ 8 Januari > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 9 Januari > 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > Rissie10 25jaar 1e kindje > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje 14 Januari > Chanty34, 34 jaar, 2e kindje 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje > Simba32, 35 jaar, 2de kindje 17 Januari > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje 19 Januari > linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight,29jaar,2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 26 januari > Jeszss, 32 jaar, 2e kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 17 augustus - Cdvg- VK controle > 17 augustus - Simba32 - controle vk > 19 augustus - Cdvg- 20 weken echo > 24 augustus - Mataraa - 20 weken echo > 27 augustus - Chanty34 - 20 weken echo > 27 augustus - Rissie10 - 20 weken echo > 29 augustus - Pioenroos92 - 20 weken echo > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo > 31 augustus - Simba 32 - 20 weken echo > 31 augustus - Rissie10 - VK controle > 31 augustus - Stokje - 20 weken echo > 2 september - Miekje87 - 20 weken echo > 10 september - Jeszss - 20 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ > Daisykesie - ma 11wk3d Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE]
Dankje Wauw Ismi, mooie buik! Harde bobbel herken ik ook inderdaad. Wie weet is het de baby wel. Rissie leuk!!! Jeetje jullie zijn al ver! Bij ons staat alles nog onopgezet. Ben wel een moodboard aan het maken. Super leuk om te doen! Mint, wit, lichtgrijs, sterretjes, veel zachte stofjes en waarschijnlijk een steigerhouten boom. Maar duurt nog even voor alles af is!!
Dankje ! Ben er erg blij mee hihi!! Nu de aankleding nog van lampjes nieuw rolgordijntje fotolijsten en dat soort dingetjes. Maar we hebben nog eventjes de tijd. Ben benieuwd of nog meer mensen de bobbel herken?
Jaaaa die herken ik Rissie! Toevallig ook gisteravond ik riep mn vriend er ook bij van moet je voelen!! Hij voelde het ook en was na paar tellen ook weer weg. Wow zo leuk jullie kamertje!! Ooo ik kan niet wachten tot ik ook kan beginnen haha woensdag komt de ledikant en kinderwagen binnen
Mooie buikjes dames!! Mijn vind ik zelf nog best klein en in sommige kleding valt het niet eens op,alleen strakke jurkjes en zeggen mensen ook eindelijk je gaat het zien.ik trots.kom ik gister op een kraamfeest en iedereen waar zit je kleine meid?? Nog zo'n klein buikje.ik dacht nou fijn,,,,ben al zo onzeker omdat iedereen meer buik heeft dan ik,dus thuis weer 10x voor de spiegel gekeken.ben dan gewoon onzeker of de kleine wel goed groeit,omdat ik der ook nog niet voel schoppen.zal blij zijn als het 27 aug is en de 20 weken echo in orde is
Geen zorgen om die kleine buik hoor. Ik ben er alleen maar blij mee, groeien gaat 'ie nog genoeg doen. Opeens steekt bij de onzekerheid weer de kop op, stom is dat. Voelde donderdag en vrijdag iets en nu de afgelopen twee dagen weer niet. Dan ga je gelijk weer zo twijfelen. En dan twijfel je gelijk ook aan andere dingen; buik minder groot, borsten minder groot etc. Slaat natuurlijk nergens op! Morgen naar de verloskundige, wel weer zin om even naar het hartje te luisteren. Hard gedeelte van je buik herken ik. Bij mij was het een aantal keer ook zichtbaar verdikt, ik ga er dan gewoon vanuit dat de kleine daar zit! Jullie zijn allemaal vlot met het kamertje en spullen. Wij hebben tot nu toe alleen de kamer en die komt pas de eerste week van oktober 😁.
Wat een mooie buikjes. Rissie, bij mij is het juist het omgedraaide. Mijn buik is al best groot en iedereen zegt 'je groeit al goed' of 'je bent al dik' dat laatste is zo irritant. 😡 Bij mij is het mijn tweede en bij mij gaat het sneller dan de eerste. Wij hebben nog niets gedaan aan het kamertje. Ik gebruik het oude kamertje van mijn zoontje. Ik ga eerst over 2 wkn, na mijn verjaardag, op vakantie. We gaan een weekje naar Spanje met het vliegtuig en daarna beginnen we aan het kamertje. We moeten eerst nog de zolder leegruimen, om daar plaats te maken om mijn spullen van dat kamertje te plaatsen 😒 ( minder leuk werkje) Morgen op controle. Heerlijk weer het hartje horen 💙
Denk dat het onzekere bij somige zwangere vrouwe af me toe gewoon normaal is,zo dacht ik gistere nog tijdens een wandeling met de hond ,voel me helemaal niet zwanger vandaag,en vandaag weer zo zwanger als wat,bandenpijn rugpijn.en percies als ik vandaag moet werken in de drukke kapsalon en vanavond ook nog klanten heb ,poeh ist al avond?? Als goed is begint ee vanavond een nieuw babyprogramma op npo3 om half 9, het heet van luizenleven naar luiers. Heerlijk als er weer leuke dingen op tv komen. Oe zolder leegruimen en kamertje is idd een rot week,wij hadden ook veel troep staan op de babykamer wat naar de zolder moet en dingen weg gegooit,vond het ook minder leuk werk,maar het eind resultaat zal straks leuk zijn!
Ik voel me verschrikkelijk.. en ik weet het mag geen voorkeur hebben want er zijn mensen die niet of heel moeilijk zwanger worden.. hebben vanmorgen controle gehad bij de vk en ze denkt voor 90 % een meisje.. ik had zo gehoopt op een jongen waarom geen idee ben nu helemaal in de war en voel me zo teleurgesteld.. het slaat nergens op en ik hoop dat jullie mij niet veroordelen hiervoor.. over twee weken de 20 weken echo en dan weten we het zeker ,maar ik kan maar niet aan het idee wennen een meisje... het spijt mij echt verschrikkelijk dat ik jullie hiermee lastig val maar ik kan er verder niet met iemand over praten.. ik voel me zo naar.... Baby doet het trouwens hartstikke goed..
Geef het even een paar dagen tijd simba. Ik heb dat gevoel van teleurstelling ook heel heftig ervaren bij de eerste toen bleek dat we een jongen kregen ipv een meisje. Nu zou ik het zelfs super leuk vinden om weer een jongen te krijgen, echt een mannengezi n. Echt, over een paar maanden snap je echt niet meer waarom de teleurstelling zo groot was en als je de beeb in je armen hebt al helemaal niet. Komt goed!
Agh Simba! Geeft niks hoor. Snap je teleurstelling wel een beetje. Maar het is niet erg. Weet zeker dat als je er helemaal aan gewend ben je er ook super blij mee bent. En wij hadden in begin ook sterk een meiden gevoel. Zei ook tegen me vriend dat als het een jongetje zou zijn we dan ook om moeten schakelen. Komt vast goed meid!
Wauw , mooie buikjes! Hier alleen in de avond echt een buikje... Voel helaas nog niks aan de buitenkant, wel aan de binnenkant... Nog even en kan ik dat speciale gevoel weer delen Erg mooi baby-kamertje tot nu toe! Nu niet teveel op die kamer lopen en dromen he haha... (vond ik zo heerlijk om te doen) Simba ik snap je best goed... Dat is ook een reden dat ik soms twijfel of ik het nu wil weten... Wil niet na de geboorte teleurgesteld zijn zeg maar... Mijn gevoel zit best sterk bij een meisje... Ik denk dat het vanzelf wel naar blijdschap gaat bijdraaien! Je had al een zoon toch? Net telefoon gehad van mijn schoonvader.. Uitzaaiingen naar de schaamstreek en de lymfen... Oftewel uitbehandeld. Hij kan niet geopereerd worden en chemo is ook geen optie, ivm zijn zware COPD... Ze konden geen termijn noemen, maar hij heeft zelf al opgegeven, dus het zal wel niet lang duren... Woensdag is hij jarig... Pff wat geef je iemand voor zijn verjaardag die waarschijnlijk zijn laatste viert... Heb al wel besloten dat ik hem wil vragen of hij meewil naar de 20 weken echo.. Eigenlijk vinden wij dat iets voor ons tweeen, maar hij zal deze kleine nooit echt zien zoals het er nu uitziet... Zit nog te twijfelen of ik hem de optie geef om te horen wat het wordt.. Wij willen het namelijk niet weten, maar als hij het wel zou willen weten voor hij gaat, zou dat toch iets moois zijn lijkt mij... Pff... Wat te doen...
Poeh Nijntje moet huilen van je verhaaltje. Ik vind het heel mooi als je hem mee neemt naar de 20 weken echo! En laat kiezen of hij het geslacht wil weten! Ik zeg zou het zeker doen! Maar heel veel sterkte zal een moeilijk periode zijn!
Ohh Nijntje dat meen je niet wat erg zeg.... Wat een prachtig idee om hem mee te nemen naar de 20 weken echo en het geslacht laten weten zou ik zeker doen als hij dat wil. Jeetje meid vind het zo rot voor je.... dikke knuffel en heel veel sterkte de komende tijd..... Simba je gevoelens zijn helemaal niet raar. Ik heb dit ook gehad toen ik ( via de telefoon) te horen kreeg dat wij een zoontje verwachten. Ik had zo erg verwacht en ook gehoopt op een meisje! Roze is mijn lievelingskleur, gek op bloemetjes/strikjes/hartjes/glitters. Zag me echt al heerlijk tutten, schattige jurkjes kopen noem het maar op. De eerste keren bij mijn schoonouders thuis ( daar lopen altijd 3 kleine schattige meisjes( mijn nichtjes) rond was ik echt verdrietig als ik thuiskwam. Ik wilde dat ook. Jeetje wat schaamde ik me!!! Maar het gebeurt je.. en geloof me het kost gewoon even tijd. Op dit moment ben ik zooooo verliefd op ons mannetje! Kan niet wachten om hem in mijn armen te houden! En zo gauw jouw of jullie kleine mup er is, zul je hoe dan ook helemaal verliefd zijn geef het even de tijd!!! Knuff