NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nijntje wat een heftig nieuws. Hem meenemen naar de echo is een mooi idee. Ik zal het zeker doen. Kan hij toch een beetje 'kennis maken' met jullie baby. Sterkte!

Simba, ik herken je zo. Ik had precies dat gevoel toen ik hoorde dat het een jongen werd terwijl ik overtuigd was van een meisje. Geef het wat tijd. Ik weet nu 5 weken het geslacht en ben er helemaal aan gewend en vind het hartstikke leuk. Moest een paar dagen wennen en toen voelde het al helemaal goed.

Ik heb echt vreselijk last van mijn hormonen.. mijn man is nooit weg voor zijn werk maar juist nu hebben ze een grote klus aan de andere kant van het land. Hij zou eigenlijk 1x daar overnachten in ëen hotel maar hij belde net dat het minimaal nog 2 of 3 dagen werk is. Dus hij is tot donderdag of vrijdag weg. Ik vind het vreselijk, heb nog nooit zonder hem geslapen de afgelopen 5 jaar. Ik heb vreselijk gehuild toen hij net belde en kan t ook echt niet relativeren. Ik ken mezelf totaal niet in dit radeloze gedrag haha.. maar vroeg slapen straks..

2. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Vind het fijn om te lezen dat ik met deze gevoelens niet de enige ben.. schaam er echt voor.. maar moet het kwijt daarom heb ik het hier neer gegooid en ben blij dat jullie mij niet veroordelen..

Nijntje wat heftig zeg. ik zou hem ook meenemen naar de 20 weken echo sterkte meid..

3. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Nijntje wat heftig zeg, heel veel sterkte meid. Ik zou hem ook meenemen naar de 20 weken echo, echt een heel mooi gebaar.

Simba ik voelde me precies zoals jij. Ook ik was overtuigd van een jongen en was ook echt teleurgesteld toen het een meisje bleek te zijn. Maar nu vind ik het geweldig :D Maak je niet druk, ik denk dat het grootste gedeelte van de vrouwen hier last van heeft ;)

4. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Heftig Nijntje... wat moet dat een zware last zijn. Denk dat het een heel mooi gebaar is om hem mee te nemen naar de 20 weken echo. Of misschien zo'n 4D echo inplannen? heel veel sterkte....

Haha NIkaa, erg is dat he! Ik kan je vertellen dat ik dat nu nog heb. Ik vind het juist goed als mn vriend op stap gaat naar/ met vrienden. Alleen die wonen allemaal ver weg dus dan is hij ook altijd het weekend weg. Doordeweeks werkt hij natuurlijk al alle dagen, dus ik baal ook altijd enorm als het weer de tijd is. ONdanks dat ik het hem heel erg gun om wel te gaan. Maar ik slaap gewoon niet meer zonder hem :p

Hoe gaat het verder met jullie kwaaltjes dames? HIer merk ik wel dat ik me in zn geheel wat beter voel. ALleen het bekken begint flink op te spelen. Buikje gaat nu van twijfelbuik over naar zwangerbuik dus dat is leuk!

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik ging net ff naar het hartje luisteren met de angelsound,en ze trapte er 2 keer tegen,zag de angelsound 2 keer zo ponk ponk omhoog gaan.ik dacht huw😍 zo schattig.nu voel ik ook steeds bewegingen in me buik,en af en toe een mini steekje.wat ik steeds al voelde deze week is toch echt de kleine meid hihi zo leuk!!!
    Met de kwaaltjes gaat het ook beter,geen last meer van de borsten ,minder moe,alleen af en toe bandenpijn,maar dat is ook meestal 1 dag en dan een paar dagen niet of zelfs een week niet.

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag bij de gyn geweest. Alles was goed. Ik maak gelukkig geen antistoffen aan dus daar hoeven we verder ook niet meer naar te kijken. Wel luistert mijn schildklier niet goed dus m'n medicatie wordt alweer verhoogd haha.

Omdat ik best veel last heb van harde buiken heeft hij even gekeken naar de lengte van de baarmoedermond maar die was gelukkig ook goed. De harde buiken maken dus geen ontsluiting. Ook weer een zorg minder. Kennelijk heb ik een gevoelige baarmoeder. Wat wil je na 2 zwangerschappen haha!

1 september heb ik de 20 weken echo... Kan Iemand dit op de lijst zetten? Mijn ipad is leeg hahaha.

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Fijn ismi dat alles goed was hij de vk.heb je een mannelijke vk? Omdat je zegt hij. Ik zal je even op de lijst zetten.

Hier maak ik me weer druk.had net seks met mijn vriend en opeens kreeg ik pijn scheuten in me zij,rug,wat trok naar 1 kant van mijn buik.het deed echt pijn.moest helemaal krom gaan staan en bijna gaan puffen.
    Ik weet niet wat dit geweest is,,heb nu nergens geen last meer Van,maar dacht straks zijn het weeën ofzo.

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    ♡Januari 2016 Mama's!♡

8 Januari
    > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje

9 Januari
    >

10 Januari
    >

11 Januari
    >

12 Januari
    >

13 Januari
    > Rissie10 25jaar 1e kindje
    > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje
    > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje

14 Januari
    > Chanty34, 34 jaar, 2e kindje

15 Januari
    > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje
    > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje

16 Januari
    > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje
    > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje
    > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje
    > Simba32, 35 jaar, 2de kindje

17 Januari
    > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje

18 Januari
    > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje

19 Januari
    > linnied, 33 jaar, 2de kindje

20 Januari
    > LadyTwilight,29jaar,2e kindje
    > Ely, 28 jaar, 1e kindje

26 januari
    > Jeszss, 32 jaar, 2e kindje

♡Afsprakenlijst♡

> 17 augustus - Cdvg- VK controle
    > 17 augustus - Simba32 - controle vk
    > 19 augustus - Cdvg- 20 weken echo
    > 24 augustus - Mataraa - 20 weken echo
    > 27 augustus - Chanty34 - 20 weken echo
    > 27 augustus - Rissie10 - 20 weken echo
    > 29 augustus - Pioenroos92 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Simba 32 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Rissie10 - VK controle
    > 31 augustus - Stokje - 20 weken echo
    > 1 september - ismi2006 - 20 weken echo
    > 2 september - Miekje87 - 20 weken echo
    > 10 september - Jeszss - 20 weken echo

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Daisykesie - ma 11wk3d

Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur :D

Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing

Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE][/QUOTE]

9. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Gewoon met de seks of bij een orgasme? Bij een orgasme en soms bij seks krijg je echt een flinke harde buik.. Eigenlijk al een soort Wee, tenminste een wee is ook een samentrekking (harde buik). Net als een echte wee kan dat ook alle kanten in de buik opgaan, ook in de rug...

Zit er hier echt even doorheen... Vannacht amper geslapen, paar huilbuien gehad... Stomme hormonen... Gister avond de buurvrouw van mijn schoonouders (en vriendin van mijn schoonmoeder) op bezoek gehad. Het gaat allemaal veel sneller dan gedacht. In een week tijd is het uitgezaaid van de blaas naar de schaamstreek en lymfen. Zij denkt dat hij september niet gaat halen. Oftewel, ik weet niet of hij de 20 weken echo (31 augustus) gaat halen.
    Gelukkig zijn de verloskundigen best meegaand en mag ik donderdag ochtend voor een extra echo komen, mits er geen bevalling ofzo tussendoor komt... Fingers crossed...
    Morgen is hij jarig, best nog een leuk verjaardagscadeau dacht ik zo...

10. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O Nijntje wat verschrikkelijk!! Ik hoop voor je dat hij het haald en evnentueel mee kan naar de echo!! Misschien als hij dit kadootje hoor dat hij de kracht nog even heeft om het vol te houden !! Snap je emoties.sterkte meid!!

Tijdens de seks voelde ik het al.lichtjes zeuren in me rug/zei. Tijdens een orgasme werd dit zo erg dat ik moest gaan staan,wat amper kon.volgens mij voelde me buik niet echt hard.heb het gelukkig niet meer gehad dus het zal wel iets met de houding of seks te maken hebben denk ik.
    Maar maak me altijd meteen zorgen.

11. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik loop bij de gynaecoloog rissie en ja das idd een mannelijke haha!

Oh nijntje ik had nog helemaal niet gereageerd! Wat heftig nieuws en wat ontzettend naar dat het nu toch sneller lijkt te gaan dan verwacht. Wel lief van je vk dat je nog tussendoor voor een echo mag samen met hem.. heel veel sterkte!

12. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O grappig ismi ! Ja vk's zijn niet snel mannen ,maar gynaecologen zijn er tuurlijk wel mannelijk.
    Kijken jullie ook het programma van luizenleven naar luiers???

13. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Jaa Rissie ik kijk het ook.... super leuk! Zooo lief die pasgeboren mupkes 😍

Wij hebben vandaag ook weer controle gehad, alles was prima!! Ook stiekem nog even mogen kijken en hij lag helemaal dubbel alsof hij lag te gymnastieken hihi...
    Voel hem nu ook meerdere keren per dag bewegen erg leuk.

Ik ben in dilemma over de babykamer. We willen sowieso mint, wit, grijs en iets van sterretjes/polkadots maar eerst wilde ik zo'n mdf boom super leuk, maar vind maan, sterren en wolkjes thema nu ook erg leuk!!! En door elkaar vind ik te druk. Dus de ene dag wil ik weer de boom ( met diertjes) de andere dag sterren! Lastig vind het allebei heel lief. Zijn jullie er al uit? Heerlijk om daarover te brainstormen trouwens 😊

14. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat ons ziekenhuis ook een gentle sectio uitvoerd, oftewel een natuurlijke keizersnede. Daar ben ik zo blij mee!!! Hopelijk haal ik gewoon de geplande datum, want dat is wel een vereiste. Super spannend!!!

15. Chanty34

Chanty34 Lid

13 jul 2015
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nijntje, wat erg. Heel veel sterkte. Ik hoop echt dat hij nog bij de echo aanwezig kan zijn.

Rissie, blijkbaar kan je bij het klaarkomen een soort wee krijgen. Ik zou me geen zorgen maken.

Ik ben gisteren ook op controle geweest. Baarmoeder opgemeten en ff naar het hartje geluisterd. Nog 1 weekje en dan de 20 wkn echo. Ik kijk ernaar uit

16. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Wow wat heftig hé, ik hoop en bid dat je schoonvader zijn kleinkind nog op die manier mag leren kennen! Heel heel veel sterkte!

17. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    En verder voel ik de kleine nu ook regelmatig en ook steeds vaker. Verloskundige bevestigde het van de week ook, dat 't echt de baby is.

Qua thema van de babykamer, wij hebben er geen en dat vinden we wel prima. Vooral belangrijk dat het neutraal is en rustig in die zin. Kamertje hebben we ook gekocht zonder van te voren te overleggen wat we mooi vinden, hihi, lekker makkelijk!

18. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Dat tv programma heb ik laatst ook voor het eerst gezien. Wel heel erg mooi... Kan niet wachten :D

Vanmorgen helaas 2 bevallingen dus werden we afgebeld voor de echo, maar gelukkig konden we om half 2 even terecht. De vk was zo lief en heeft bijna een 20 weken echo gedaan. Gemeten, alles bekeken, beschreven en mijn schoonvader was zichtbaar ontroerd. Hij was er helemaal stil van.
    En nu hebben we een enveloppe in huis met het geslacht erop... Haha, moet er stiekem wel steeds naar kijken. We hebben hem in huis omdat mijn schoonvader het wel graag wil weten, maar hij krijgt het pas te zien als het allemaal echt op zijn eindje loopt. Wie weet is er een engeltje die hem tot januari bij ons laat blijven...

Onze uk kwam nu uit op 19 weken en 4 a 5 dagen (ben morgen 19 weken, dus hij/zij heeft het goed in mijn buik :D). En woog ongeveer 290 gram. Handje vol dus :D
    Placenta aan de voor/rechterzijkant. Mooie bevestiging, omdat ik savonds links vaak wat voel :D
    Heb nu al zin in de 20 weken echo :D

19. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Fijn Nijntje dat je toch even met schoonvaders heb mogen spieken naar de kleine!!!
    Mischien werkt die envelop wel tot januari laten we er voor duimen!!!!
    Zou wel zenuwachtig worden van zo'n envelop hihi.
    ik tel ook af na volgende week donderdag de 20 weken echo!!!
    Vind zo spannend maar heb er ook erg zin in.
    Ben benieuwd hoe het gaat met de kleine meid daar binnnen

20. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Wat fijn Nijntje dat je dit nog met je schoonvader hebt mogen delen..

Ik zou het niet kunnen hoor die envelop in huis zonder erin te kijken,maar ik ben ook heel nieuwsgierig van aard ;)

Ik raak steeds meer aan het idee gewend van een meisje ben dus nu ook erg benieuwd naar de 20 weken echo schiet op nog anderhalve week.

Eerst onze bruiloft op 25 augustus .. spannend..

Deel Deze Pagina