NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cdvg

cdvg Fanatiek lid

10 feb 2015
    1.043
    0
    36
    Vrouw
    Eigen ondernemer zijn
    Hey meiden,

Hoe is het hier?? Ik lees allemaal leuke en minder leuke dingen door elkaar.

Nijntje wat ontzettend naar van je schoonvader! Hopelijk houdt hij het vol om in het echt te kijken wat het geslacht van jullie kleintje is.

Wat leuk dat een aantal hun baby ook al voelen, ik voel het ook sinds een dikke week en wordt er helemaal blij van. :D

Nu ik iets meer tijd krijg om mee te schrijven ga ik toevallig net op vakantie (rustig tijden op het werk zorgen voor een goede vakantie periode ;)) Wij vertrekken a.s. woensdag voor een laatste vakantie van tien dagen met zijn tweeën naar New York! Heb er ontzettend veel zin in en voel mij verder lichamelijk erg goed dus we zien wel hoe het gaat. Mocht ik een mindere dag hebben dan doen we het gewoon rustig aan.

Ook nu zal ik dus niet echt meekunnen schrijven maar na de vakantie kom ik weer volop meedoen :D

Hoe gaat het verder dames, zijn er al foto's voorbij gekomen van de inmiddels groeiende buiken :D

Liefs C

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Fijne vakantie cvdg!

HIer nu ook duidelijk de beeb die ik kan voelen. En bijzonder genoeg heeft mn vriend het van het weekend ook al mogen voelen. Zoveel eerder dan de vorige zwangerschap! Ik zeg kom maar op met die voetjes :D

Nikaa bij een eerste kindje is het heel normaal hoor dat je nog niks voelt! Succes bij de 20 weken echo morgen!

Mataraa de 20 weken echo al gehad, wat gaat het snel hier zeg! Nou ja... even snel als bij de rest natuurlijk, maar ik loop iets achter op jullie. FIjne dat alles goed was! En idd... die extra echo is nooit verkeerd.

Oeh Rissie, dat klinkt niet fijn. Wat zei de dokter?

Hier gaat het op zich wel redelijk. Ik heb donderdag weer controle en daar wel erg behoefte aan. Veel harde buiken, wordt er 's nachts wakker van en sinds zaterdag ook flinke buikpijn erbij. Dacht misschien weer een blaasontsteking, maar de urine was schoon. Vrees dat het nu alweer tijd wordt om een stapje terug te gaan doen met alles. NOg een extra stap dan, want ik deed al rustiger.

3. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    ♡Januari 2016 Mama's!♡

8 Januari
    > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje

9 Januari
    >

10 Januari
    >

11 Januari
    >

12 Januari
    >

13 Januari
    > Rissie10 25jaar 1e kindje
    > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje
    > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje

14 Januari
    > Chanty34, 34 jaar, 2e kindje

15 Januari
    > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje
    > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje

16 Januari
    > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje
    > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje
    > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje
    > Simba32, 35 jaar, 2de kindje

17 Januari
    > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje

18 Januari
    > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje
    > stokje, 22 jaar, 1e kindje

19 Januari
    > linnied, 33 jaar, 2de kindje

20 Januari
    > LadyTwilight,29jaar,2e kindje
    > Ely, 28 jaar, 1e kindje

26 januari
    > Jeszss, 32 jaar, 2e kindje

♡Afsprakenlijst♡

> 27 augustus - Chanty34 - 20 weken echo
    > 27 augustus - Rissie10 - 20 weken echo
    > 27 augustus - Jeszss - echo en controle vk
    > 29 augustus - Pioenroos92 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Nijntje84 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Simba 32 - 20 weken echo
    > 31 augustus - Rissie10 - VK controle
    > 31 augustus - Stokje - 20 weken echo
    > 31 augustus - Mataraa - controle VK
    > 1 september - ismi2006 - 20 weken echo
    > 2 september - Miekje87 - 20 weken echo
    > 10 september - Jeszss - 20 weken echo
    > 9 november - Mataraa - 32 weken echo

Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

> Daisykesie - ma 11wk3d

Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur :D

Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing

Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hier langs de dokter geweest.
    Het is een abces! Moet smeren met treksels en vrijdag terug komen.
    Ze hoop het dan dat ze er een sneetje in kan maken zodat de viezigheid eruit kan.
    Ben benieuwd,voorlopig loop ik nog als een pinguïn en zit ondergoed verschrikkelijk.een Sting ,boxer van vriendlief of boxertje van me zelf.het is allemaal niks,

5. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Gelukkig dat het een abces is Rissie! Hopelijk kunnen ze het weg halen zodat je er weer sexy bij kan lopen ;)

Balen Jeszs.. verder gaat het nu wel beterder?

6. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Vandaag onze grote dag.. 12 1/2 jaar samen en ik word eindelijk zijn vrouw..

7. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland

Verder heb ik niks te klagen :D:p

Oh Simba, ontzettend veel plezier vandaag! Geniet van elkaar en alle aandacht!!! ps. van de week wel even een foto showen he :p

8. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geniet van jullie dag, Simba!

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Geniet van jullie dag Simba!!!
    Hopelijk wordt het nog een beetje droog en mooi weer voor jullie!

Hier al een aantal keer gespoeld met warm water en trekzalf,lijkt ietsjes minder druk op te staan.lopen is ook al minder pijnlijk.
    Hoop dag het snel over is.

10. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Simba wens jullie een prachtige dag toe!!! Genietze! :D en inderdaad we willen foto's zien hihi.

Mataraa fijn dat alles goed was, ik weet hoe het voelt om om te moeten schakelen. Geef het even de tijd... ik ben er inmiddels helemaal aan gewend en heb al tig leuke jongens babykamerspulletjes en kleertjes gevonden. ( tip de nieuwe collectie van de hema!! Zo'n lief lichtgrijs vestje gevonden met berenoortjes en binnenin mintgroene sterretjes! ♡) ben inmiddels helemaal verliefd op ons schatje! Het enige waar ik soms nog moeite mee heb is mijn vriendin die twee weken verder is en een meisje krijgt. Dan word ik toch steeds weer geconfronteerd met roze, bloemetjes, strikjes en jurkjes wat we allebei graag wilden en zij nu ook echt krijgt. Maar verder ben ik zelf inmiddels zo blij dat we zo'n lief, stoer mannetje krijgen!! Zo bijzonder.Heeerlijk vooruitzicht!! :D

Ik voel hem nu ook dagelijks en vrijwel altijd 's morgens als ik wakker word en 's avonds als ik in bed of op de bank lig.
    De vk zei dat als je zelf actief bent je de baby in slaap wiegt ;)
    Voel het precies zoals jij Rissie.. plopjes maar als je dan je hand erop legt voel je het ook aan de buitenkant. Mijn vriend en moeder hebben het ook kunnen voelen en het is mijn eerste kindje dus dat vind ik heel bijzonder! Rissie minder van die abces, hopelijk heb je snel minder pijn!! Jesz vervelend dat je zoveel last van je buik hebt! Hoop dat het rustig aandoen nu wel gaat helpen. Cdvg een hele fijne vakantie!! Lekker genieten zolang je je goed voelt heerlijk toch :)

Wij hebben woensdag over een week 20 weken echo vind het toch wel spannend! Maar ook leuk. Even iets heel anders. Was al aan het zoeken voor een leuke positie winterjas niet al te duur, hebben jullie al een gevonden? En iemand tips waar je leuke feestjurkjes (positie) kunt scoren? Heb in oktober een bruiloft :)

Sorry beetje lang verhaal.... haha fijne dag!

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Uhmm tja dat is een goeie,ik moet ook maar eens gaan kijken voor een positie winterjas,
    Volgens mij hebben ze bij bellyfashion wel leuke jurkjes miekje,maar geloof dat ze best wel prijzig waren.
    Ik ga over 2 weekjes naar de bruiloft een weekje naar oosterijk.daar hebben ze altijd wel aanbiedingen bij die h&m.ff wat positie kleding shoppen.sommige tshirtjes gaan toch van voren iets te klein worden hihi.
    Idd als ik ben merk of voel ik de kleine ook niet zo vaak.meer en deels als ik op de bank zit.
    Ik denk dat het bij mij nog niet aan de buitenkant te voelen is,wel merk ik dat als ik me hand op me buik leg ik die plopje dan voel.maar weet nu niet of ik dat dan ook tegen me hand aan voel of dat dat is omdat ik het van binnenuit voel.
    Nog 2 nachtjes slapen tot de 20 weken echo.

12. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Simba!! Heerlijk genieten vandaag! En idd.. we verwachten wel een foto vd week ;)

Miekje ach.. gister online al wezen kijken en zag al leuke jongenskleertjes.. ik ben dan nu ook op mn pakje aan het wachte haha
    Vind het al leuk hoor! Alhoewel ik meisjes kleding en glittertjes enzo ook helemaal leuk vind.. en ook gewend ben. Mijn zus heeft 2 meiden en mijn broer heeft 2 meiden. Dus een jongen in de familie.. ff omschakelen maar ook wel erg leuk!!

Hmmpfff waar blijft de bezorger nou? ;)

Positie winterjas ga ik niet aanschaffen.. ik heb nog een winterjas die te groot was liggen. En als die niet goed past lekker aankleden met gebreide sjaals, vesten en ponchos ofzo.. vind dat zo zonde van mijn geld (mijn mening he). En naar mijn idee begint de "echte" winter toch pas in januari.. als het goed is is de kleine er dan al :)

Bezorger waar blijf je nou? Hahaha

13. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Thnx voor de tips! Ga eens kijken op belly fashion. En is je pakje inmiddels gearriveerd Mataraa? ;)
    Ben benieuwd! Over de jas ben ik het wel eens alleen ik heb geen jas die te groot is. Wel een idee om een iets ruimere gewone winterjas te kopen inderdaad! Liefst in de sale ofzo.
    Maar wil iig de buik goed warm houden dat wel! Misschien eerst even aankijken hoe hard de buik gaat groeien. Wel erg leuk trouwens als het zo koud is straks hebben wij allemaal een kleintje om lekker mee te knuffelen! Gezellig samen onder een dekentje, open haard aan, kaarsjes aan... verheug me er nu al op :D

14. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Rissie hoe is het met de abces?

15. Nikaa

Nikaa Lid

24 feb 2015
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Vanmiddag de 20 weken echo gehad en alles was goed!
    Wat een gigantische opluchting.. Er is ontzettend veel nagekeken en alles zag er goed uit. De groei van de baby zijn buikje ligt nu al op de hoogste lijn in de curve, maar dat past goed bij mijn diabetes. Dat is ook de reden dat ze me bij 38 weken zullen inleiden.
    Over 2 weken krijg ik nog een keer een medische check van de baby om alles nogmaals na te kijken.. Ben zo opgelucht!

16. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Dames t aanbod via marktplaats is ook goed momenteel voor winterjassen. Ik heb er 1 voor 20 euro gehaald. Met een gewone ga ik t niet redden.

17. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Fijn dat alles goed is nika! Toch weer een opluchting!!
    Met mijn abces gaat het beter miekje! De druk is minder pijnlijk dan gister.de bal zit er nog maar doet veel en veel minder pijn.vrijdag ochtend moet ik terug Naar de dokter, tot die tijd moet ik blijven spoelen en zalf smeren.
    O ik heb sinds gister weer geen trek in avond eten en ook echt geen honger.
    Ben nu zelfs kotsmisselijk en lijkt wel of de beeb tot bove me navel zit zo vol gevoel.

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Uhm ik heb alles onder gekotst😱sorry!!
    Het luchte echt op maar erna zo,n brandend gevoel ik me keel.pijnlijk gewoon.nog nooit gehad na het overgeven.is dat maagzuur ofzo?? ( ok nog nooit gehad)
    Voelde me weer kiplekker net.
    Maar nu opeens koud,weer misselijk.
    Vind het maar niks,is het iets van de zwangerschap?
    Of griepje? Of door me abces??
    Hoop dat het snel weggaat.

19. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Fijn dat de 20 weken echo goed was nikaa! En rissie, wat vervelend, denk je dat het over is, begint het weer opnieuw... Misschien wel in combi met de abces inderdaad... (brandend gevoel is waarschijnlijk inderdaad het maagzuur ja)

Ik ga het ook met een gewone iets grotere winterjas proberen, inderdaad ook deels met de reden dat het misschien in januari nog niet eens echt winter is geweest :D

Simba hoe is je dag geweest?

Hier ook nog steeds misselijk als ik niet op tijd eet, bah... Vandaag de tweede van een vriendin gezien (die gelijk met mij zwanger was van de eerste)... Zo mooi, zo lief! Kan niet wachten! Vrijdag op de helft :D

20. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Balen Rissie :(
    Het kan inderdaad de combinatie zijn.. hoe gaat het nu?

Fijn dat alles goed was Nika!!
    Wat een opluchting he :)

Hihi Nijntje vreselijk he het wachten.. maar voor je het weet is het al zover! Tenminste dat denk ik haha
    Gister kwam mn pakje binnen met de eerste kleertjes.. zucht.. zo lief! Zo in love haha

Vriendlief is nu bezig met laatste kamer laminaat te leggen.. kunnen we eindelijk alles daar neerzetten qua kasten en bureau en dan lekker aan de babykamer beginnen!! :) zo leuk!

Stomme lekkage.. maar gelukkig is het nu opgelost en hadden we het nu door ipv dat ik al in de 30 weken zat.

Deel Deze Pagina