NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jeetje lekkage is niet fijn,matara maar gelukkig is het opgelost!!
    Een zwangerschapsjas in de uit verkoop of marktplaats is niet zo slecht idee!

Hier gelukkig niet meer misselijk geweets en niet meer overgeven ,hopenlijk was dit 1 malig!
    Het abces is een stuk geslonken en doet niet meer zeer met lopen gelukkig.
    Benieuwd wat de dokter gaat zeggen vrijdag .
    Morgen ochtend 11 uur de 20 weken echo!! Vind het nu toch wel erg spannend!!!

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    ah gelukkig maar dat het beter gaat Rissie! Veel plezier bij de echo straks!

Idd niet fijn lekkage Mataraa maar beter nu dan over een paar maanden! En nu is alles wel lekker vernieuwd voordat de beeb komt :D

OVerigens heb je ook winterjassen waar je een tussenstuk in kunt ritsen. Die kun je dan dus als gewone jas en als zwangerschapsjas gebruiken. Ik zag een hele mooie gisteren op internet, maar heb er al 1 van marktplaats. Ook met zo'n tussenstuk overigens, dan kan ik de jas om de beeb heen doen als hij/zij in de draagzak gaat.
    Vorige keer was ik eind juni uitgerekend en trok mijn winterjas het net tot einde seizoen. Dit was dan wel een winterjas met een split aan de achterkant die dus helemaal breed getrokken werd. Ik heb dus niet de illusie dat ik met een gewone jas (ook al is deze een maatje groter) tot einde door kan lopen. En die jas zou ik ook aan moeten schaffen trouwens :p

Vanmiddag weer controle, nog even geduld hebben tot 16.30, kan nie twachten!

3. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Oeee Rissie spannend en leuk! Heel veel plezier!
    Gelukkig is de misselijkheid en je abces minder. Ik voel me juist top de laatste dagen. Energieker, niet meer misselijk en ik voel de kleine boef steeds duidelijker. Gisteren voelde ik echt een schopje of vuistje je kon het heel duidelijk voelen aan de buitenkant super bijzonder :D

Oh heerlijk die voorbereidingen voor de babykamer en kleertjes bestellen/kopen is ook een nieuwe hobby;) ik loop ook bijna dagelijks het kamertje even op om naar de kleertjes te kijken zo lief! Die liggen nu tijdelijk even uitgestald daar.

Simba hoe was je bruiloft? :D en Nijntje hoe is het met jou? X

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    hier alles goed met de kleine meid!!
    leuk om weer eventjes naar haar te mogen spieken.
    miekje ik loop ook iedere dag het kamertje in hoor om een kijkje te nemen bij de kleertje hihi
    Ik moet opletten dat ik niet blijf kopen!!

simba hoe was jullie bruiloft? ben heel benieuwd.
    hier nog ff een fototje van de kleine

5. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Fijn dat het maar eenmalig was Rissie, misschien wel iets verkeerds gegeten...

Hier gaat het wel redelijk... Vandaag twee keer zere buik gehad, precies op de plek waar de placenta zou moeten zitten... Ben ook wel erg druk nu met alles. Morgen en overmorgen maar eens aankijken en dan maandag de 20 weken echo... Zolang de buikpijn ook weer afzakt maak ik me nog niet heel erg druk...
    Mijn schoonvader gaat wel hard achteruit, vorige week kon hij niet meer overeind komen van de stoel en vanmorgen niet eens rechtop komen uit bed. Naast de buik, nu ook last van de rug... We blijven hopen dat hij het nog ff volhoudt!

Hier ligt alles in huis een beetje stil, maar besef me meer en meer dat we echt met de nieuwe kamer van mijn dochter bezig moeten, anders wordt het niks meer... Pff, zo geen puf voor ;)

6. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Vervelend Nijntje dat het slechter gaat met je schoonvader maar ook dat je steeds last heb van je buik.
    Het kan heel goed door alle drukte zijn en het hele gebeuren met je schoonvader.
    Snap wel dat je hoofd er nu eventjes niet naar staat om aan waren kamertje te klussen.maar het komt vast allemaal goed.

Ik merk trouwens ook dat als ik te veel doe, druk ben, last van me buik krijg of rug pijn.
    Vanmiddag nog een vrouwtje bij me moeder uit de straat was gevallen in het brandpad,de overbuurman wist niet wat hij er mee aanmoetst want had haar gevonden.
    Heb 112 gebeld,maar durfde niet goed te kijken ,ze zat onder bloed en riep alleen maar ik ga dood ik ga dood.
    Hoor het nu nog.maar had na heel het gebeuren ook buikpijn ,denk van de spanning ofzo.het was even een raar middagje zo

7. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Nijntje kan me goed voorstellen dat je last van je buik krijgt van alle spanning. Het is niet niks waar je doorheen gaat. Heftig zeg... knuffel voor jou

Rissie fijn dat alles goed is met de kleine. Lijkt me een heerlijk gevoel. Wat je hebt meegemaakt met die mevrouw klinkt best eng inderdaad!

Ik heb nu ook meer last van buik en rug eigenlijk sinds mijn buik harder aan het groeien is en ik hem beter voel, is dat ook toegenomen. Denk dat je houding ook gaat veranderen kan dat? Dat je daardoor ook je rug gaat voelen misschien?

8. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Ondanks alles vandaag een klein dansje (en bedankt dames!)

:D 20 weken :D

9. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Jaaaa 20 wkn is zo'n mooi getal :)

Ik heb het ook hoor als ik heel druk ben. S'avonds dan voel ik ook echt wel mijn buik en rug. Dan denk ik weer ohja rustig aan doen haha

Bij mij zijn de trapjes en vuistjes ook al duidelijker. Mijn vriend vind dat ook zo mooi.. vooral de 1e x dat hij het voelde.. de tranen sprongen bij hem in zijn ogen van geluk!
    Nu voel ik hem echt elke dag en dan vooral rond etenstijd en savonds op de bank of in bed :)

Ohja hierbij nog een foto van mijn 20wkn echo :D

10. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Jaaa Nijntje 20 weken is super, je bent gewoon op de helft al
    :D

Rissie en Mataraa prachtige echo foto's. Wat een mini mensjes al he! Mataraa ook super dat alles goed is!
    Die trapjes of vuistjes voelen echt iedere keer als zo'n geluksmomentje! Leuk dat je vriend zo meeleeft mataraa. Vind ik bij mijn vriend ook zo leuk. Hij zei laatst dat hij iedere dag wel kan huilen van geluk bij het denken aan dat we een kleintje samen krijgen. Zo lief!

11. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Aah mooie foto matara!!!
    Was gister ook echt zo blij dat alles goed was met de kleine!!
    Ik voel nog geen vuistjes en harde schopjes,bij mij zijn het nog steeds harde plopjes haha. Als me vriend gaat voelen,voel ik van binnen niks meer dan is ze stil.klein draakje hihi.
    Voel het ook als ik op de bank zit en s avonds op bed.als het hard beweegt is het soms zo raar gevoel,net of je rond draait ofzo.

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Controle gisteren was helemaal goed. En het geslacht is gezien. Vandaag de envelop bij de bakker afgegeven. Morgen taart ophalen en dan zondag met familie de taart aansnijden. Vind t toch wel heel spannend zo:)

13. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Zeker spannend jeszss!!!
    Ben heel benieuwd.heb je een voorgevoel??

14. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ahhh leuk he Miekje.. wat hebben we toch allemaal heerlijke mannen :)

Jouw echo is ook super mooi Rissie! En ben blij dat je minder last hebt van je abses!

Oehh Jeszss super spannend! Ben ook benieuwd of je een voorgevoel hebt :)

15. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ik ben er altijd van uit gegaan dat ik een mannengezin krijg. Hier is alles mannelijk (behalve ik dan he :p) en groot:D

16. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Oeee Jesz wat spannend! Maar heb je al kindjes? Weet het even niet meer sorry.... ben heel benieuwd!

Hier waren trouwens ook meiden met katten toch?
    Zo lief als onze katjes op mijn buik liggen te spinnen reageert de kleine meestal met schopjes! Ben ook heel benieuwd hoe ze reageren als hij er over 4 maanden (woooow dat klinkt snel opeens!) echt is. Hier dames die een cursus of iets gaan doen? Ik overweeg zwangerschapsyoga, de vk zei dat ze de vrouwen eruit pikte tijdens de bevalling die yoga of iets soortgelijks gedaan hadden. Die waren meer ontspannen en rustiger, bevalling verliep dan vaak soepeler. Iemand ervaring?

17. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Da's niet erg hoor miekje, is ook lastig te onthouden allemaal. Ik heb 1 bengel van 2 en verder 2 reuzenkaters. Van daar t mannen huishouden:D

De katten liggen hier t liefste op de buik. Toen mn eerste baby geboren was waren ze heel knuffelig en beschermend, mooie om te zien

Hier geen cursus, ik zit tijdens t bevallen volledig in een andere wereld en krijg niks meer mee dus geloof dat ik van mezelf al een soort hypno birthing doe :p. Wel lijkt het me voor de contacten wel erg leuk!

18. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier weer een blaasontsteking te pakken. Helaas willen ze me nog geen kuur geven omdat er in de urine zelf maar een klein spoortje te vinden was. Ze hebben het weer op kweek gezet en ik krijg pas volgende week de uitslag. Hoe moet ik het in vredesnaam zolang met deze pijnklachten uithouden? Ben best boos nu. Sta morgen zo weer op de stoep... 😤

Verder gaat het z'n gangetje. Heb niet zoveel tijd om te reageren dus vandaar dat jullie alleen ego-berichtjes van mij zien. Sorry daarvoor.

Dinsdag hebben we de 20 weken echo. Heb er zo'n zin in! Ben echt benieuwd of mijn voorgevoel ook klopt.. iedereen in de familie denkt een meisje waaronder ik zelf. Kan niet wachten!!

19. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hier ben ik dan eindelijk.. wij hebben een fantastische dag gehad met droog en zonnig weer 's avonds bij het feest pas de eerste regen,maar dat mag onze dag niet meer verpesten..
    Ik plaats zo snel mogelijk een foto ;) ben nu aan het herstellen van een heftig buikgriepje gisteren de hele dag plat gelegen alles kwam eruit van boven en onder (sorry beetje onsmakelijk) gelukkig houd ik vandaag alles weer binnen..

Maandag de 20 weken echo vind het reuze spannend ben zo benieuwd of de vk gelijk had en de baby idd een meisje is...

20. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Ismi, ga even naar je apotheek en vraag naar cranberry tabletten. Ik ben ook heel gevoelig voor blaasontsteking tijdens zwangerschap en slik standaard1 capsule per dag. Als je symptomen krijgt kun je t ophogen naar 2. Zo hoef je niet telkens aan de antibiotica.

Leuk simba, ben heel benieuwd! Gelukkig hou je weer wat binnen!

Deel Deze Pagina