Ik heb nu blasecare gekocht. Zit ook cranberry in.. was een advies van een vriendin. Slik nu 3x2 en als het over is gewoon dagelijks 1.. bedankt voor de tip in ieder geval! Simba wat fijn dat je zo'n geweldige dag hebt gehad. Ben heel erg benieuwd naar de foto. Herstel maar snel! Beterschap!
Fijn dat je een mooie droge dag heb gehad Simba!!!! Ben benieuwd na jullie trouwfotos . Oei buikgriep is niet fijn maar gelukkig dat je je weer beter voeld. Hopenlijk werken de tabletten snel ismi.raar hoor dat je niks krijgt van de dokter. Zou ook pissig zijn. Voor de zwangerschap ook een keer gehad dat ik niks kreeg,en 2 dagen later stond ik weer op de stoep omdat het 2 keer zo eeg was geworden. Hebben jullie ook dat jullie de kleine ene dag beter voelen als de andere? Ik voel de kleine vandaag helemaal niet,ook niet als ik rustig op de bank ga zitten en met me handen voel.
Ff weinig tijd gehad. Donderdag 20 wkn echo gehad. Alles gelukkig goed 💙. Daarna lekker samen gaan lunchen en wat zwangerschapskleding bij noppies gekocht. Gisteren jarig geweest en gevierd. En vandaag 40 jarige bruiloft gehad. Dus ff druk geweest. Morgen een relax dagje, spulletjes inpakken want maandag gaan we een weekje naar Marbella ☀️☀️
Ismi vervelend zeg! Hopelijk helpen die tabletjes hoor er goede dingen over. Rissie ik voel ons mupke iedere dag rond dezelfde tijd maar de ene dag vaker dan de andere dag en soms ook duidelijker. Je hoeft het nu iig nog niet iedere dag te voelen maar mij stelt het ook altijd gerust . Simba minder van de buikgriep maar super van je bruiloft ben benieuwd! Chanty nog proficiat! En super dat alles goed was!! Heel veel plezier op Marbella heerlijk! Jesz spannende dag vandaag! Veel plezier met het aansnijden van de taaaart
Hier sta ik te wachten in een kamertje in het gemeentehuis.. Morgen de 20 weken echo vind het reuze spannend.
Mooi Simba! Nog van harte gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke dag gehad Rissie ik voel haar ook de ene dag wel (en hard) en de andere dag helemaal niet. Ik ga efvan uit dat alles gewoon goed gaat en dat ze lekker ligt te slapen Ismi ik hoop dat de blaasontsteking snel overgaat. Wel heel vervelend hoor. Zorg dat je goed uitplast, want schijnbaar is dit lastiger als je zwanger bent. Jeszs weet je het inmiddels al? Ik ben wel heeeel benieuwd! Hier morgen de 20 weken echo, heb echt zin om haar weer even te zien. Verder zijn we nu de badkamer aan het verbouwen. Alles ligt er nu uit en de nieuwe wordt komende week geïnstalleerd. Als het goed is, is de badkamer over 2 weken klaar en kunnen we aan de babykamer beginnen! Mooi timing rond de 22-23 weken
Mooi Simba!! En fijn dat je het overdag (vooral met de fotos) droog hebt gehad! Rissie ik voel de kleine ook de ene dag beter als de andere. Hoe gaat het trouwens met je abses?? Heb ik even gemist denk ik.. En en en Jeszss?? Zoooo nieuwsgierig! Jeetje weer Ismi? Das echt balen meid. Hoop dat het snel over gaat met die tabletten! Hihi Susanne wij zijn ook nog lang niet begonnen aan de babykamer hoor. Vl is nu ook een weekend weg en alles moet verplaatst worden (verbouwing is nu klaar en alles staat in die kamer) voor ik wat kan doen... Ach het houdt je bezig he! Wel lekker als straks je verbouwing klaar is! Hoe gaat het met Nijntje?? Leuk hoor meiden al die 20 weken echos in het vooruitzicht!! Is ook zooooo leuk hihi
Even snel een ego bericht hoor meiden, zijn echt helemaal verbaasd. We krijgen een meisje!!!! Dat had ik niet verwacht, zo blij!
Mooie jurk Simba!!! Oo ik heb ook zo zin om te trouwen volgende week! Jeszzs leuk ook een meisje!!! Echt leuk om het zo met een taart te doen! Ik wilde het ook doen maar vriendlief die was ongeduldig haha. Spannend dames die morgen de 20 weken echo hebben! Succses wn veel plezier. Hier alles goed met het abces. Het zit er nog wel alleen veel En veel kleiner. Het doet geen zeer meer gelukkig. De dokter heeft het vrijdag niet open gemaakt omdat er waarschijnlijk niks uit komt. Ik moet voorlopig blijven smeren met antibacteriële zalf om te verkopen dat het weer groter wordt. Over 2 maanden terug en als het bolletje er dan nog zit willen ze het weg snijden. Gelukkig heb ik de kleine vandaag alweer een paar keer gevoeld!
Joepie Jeszss!! Super gefeliciteerd, wat geweldig om al een zoon te hebben en een dochter te krijgen! Toch niet een compleet jongensgezin hè
Haha suus, nee toch niet mijn mannen gezin wat kun he ergens van overtuigd zijn he Kan het iedereen aanraden om het op een soortgelijke manier te doen, het brengt best wat spanning en nieuwsgierigheid met zich mee en het moment van aansnijden is erg leuk! Overigens bij onze eerste niet zo gedaan hoor, toen gewoon simpel bij vk te horen gekregen. Rissie fijn dat het beter gaat met je abces, hopelijk is het snel weg en hoeven ze niet te snijden. Hier ook nog niet aan de babykamer begonnen hoor, wachten eerst de 20 weken echo af. En dan ga ik eerst de cosleeper bestellen, heb er 1 gevonden die qua prijs goed te doen is. Fijn sus dat je straks de badkamer nieuw hebt! Nu even afzien maar het klinkt alsof t voorspoedig gaat! Benieuwd naar t resultaat! En succes morgen! Mooie jurk hoor simba!
Owh sinds vanavond doet me abces weer pijn en is weer groter. Lopen doet weer zeer,of het komt omdat ik gister en vandaag weer een string aan gedaan heb en met dit warme weer gezweten heb??? Morgen ga ik weer de dokter bellen!! Heb het liefst dat ze het weg halen.maar kan deze week echt niet gebruiken met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft druk druk,en we gaan de dag na de bruiloft 5 daagjes weg na oosterijk.dus liever erna open snijden,maar wil ook van dat gedoe af,je leest van die enge dingen op internet ,bah bah daar wordt ik bang van.
Wat leuk simba! Gefeliciteerd! Ik mag morgen....! Kan vanmiddag een kuurtje ophalen. Toch weer een behoorlijke bacterie in de urine. Wist ik wel. Jammer dat ze mij niet gelijk serieus nemen he..
Simba en Jesz wat leuk! Gefeliciteerd allebei met jullie meisjes. Fijn dat alles goed is! Simba mooie foto trouwens ook van je bruiloft! Jesz na je mannetje een meisje, dat lijkt me echt super! Rissie vervelend dat het weer erger is. Lastige beslissing nu zo net voor de bruiloft. Maar als het een kleine ingreep is dan kun je er misschien beter vanaf zijn niet? Heb zelf de laatste tijd last van duizeligheid, mijn ijzer was ook iets te weinig maar niet extreem ofzo. Wel echt lastig als je voor de klas staat. Moest net echt even buiten op de grond gaan zitten en zoete ranja drinken. Nog meer dames daar last van? Ismi rot dat ze je niet serieus nemen zeg, maar fijn dat je nu iets krijgt ervoor! Spannend al die 20 weken echo's. Wij mogen woensdag!! Heb nog niet op beeld gezien dat het een jongetje is. Maar nipt is toch wel heel betrouwbaar of ze moeten al echt een fout hebben gemaakt.
Nog meer meiden erbij, leuk Gefeliciteerd! Fijn dat je een mooie dag hebt gehad Simba, mooie foto ook! Ik zou als het een kleine ingreep is, ook misschien toch van te voren even naar het ziekenhuis gaan Rissie. De mooiste dag van je leven met pijn is ook niks lijkt me! Het ijzertekort ken ik niet Miekje. Ik heb "mannenwaarde" wat betreft ijzer. (9 a 9,5) Kwam vorig jaar met de ingreep en veel bloedverlies goed van pas, was net niet knock out... Hier vanmiddag ook de 20 weken echo gehad! Alles goed Voorbeeldig kindje, liet alles goed zien Mijn schoonvader is ook hier nog bij geweest, zo fijn! De medicatie voor hem gaat wel hard omhoog en ook gaat hij aan het astronautenvoedsel. Ik hoop dat we nog ongestoord op vakantie kunnen over ruim anderhalve week... Vanmorgen met onze dochter wezen kijken op een kdv, is qua opvang niet nodig, maar voor de sociale contacten denk ik wel belangrijk... Ze vond het geweldig, maar hield wel goed in de gaten of we niet weggingen.. We zullen zien Gisteren ook een emo-dag... Het pannenkoekenhuis bij ons is dichtgegaan, de eigenaren zijn echte vrienden geworden in de jaren. Nu gaan ze weer terug naar het zuiden des lands, dus die zullen we niet vaak meer zien... En op zoek naar een nieuw (goed) pannenkoekenhuis...
Hier bij de vk geweest alles was goed!! Ik heb wel een verwijs brief gehad voor de gyn ivm mijn medicijne. Even een babbeltje maken wat nou de bedoeling is, medicatie straks toch afbouwen of door slikken en bevallen onder begeleiding van de gyn. Miekje duizelig herken ik wel af en toe als ik te snel opsta of buk. Of het aan me ijzer ligt geen idee. Gister avond de bult schoongespoeld met warm water en weer trekzalf,van morgen weer,en sinds vanmiddag komt er eindelijk vies uit!! Gelukkig want dan hoeven ze bij de dokter geen sneetje te maken.hou het even in de gaten.maar hoop dat het nu beter gaat
♡Januari 2016 Mama's!♡ 8 Januari > Mataraa, 30 jaar, 1e kindje 9 Januari > 10 Januari > 11 Januari > 12 Januari > 13 Januari > Rissie10, 25jaar 1e kindje > Nikaa, 23 jaar, 1e kindje > Ismi2006, 28 jaar, 3e Kindje 14 Januari > Chanty34, 34 jaar, 2e kindje 15 Januari > Nijntje84, 30 jaar, 2e kindje > Pioenroos92, 23 jaar, 1e kindje 16 Januari > Cdvg, 28 jaar, 1e kindje > Sneeuwklokje, 33 jaar, 2e kindje > SusanneO, 29 jaar, 1e kindje > simba32, 35 jaar, 2de kindje 17 Januari > Norki Maki, 29 jaar, 1e kindje 18 Januari > Miekje87, 28 jaar, 1e kindje > stokje, 22 jaar, 1e kindje 19 Januari > linnied, 33 jaar, 2de kindje 20 Januari > LadyTwilight,29jaar,2e kindje > Ely, 28 jaar, 1e kindje 26 januari > jeszss,32 jaar. 2de kindje ♡Afsprakenlijst♡ > 1 september - ismi2006 - 20 weken echo > 2 september - Miekje87 - 20 weken echo > 10 september - Jeszss - 20 weken echo > 28 september - rissie10 - controlen vk > 30 september - rissie10 - 3D pretecho > 9 november - Mataraa - 32 weken echo Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ > Daisykesie - ma 11wk3d Wil je iets toegevoegd hebben aan de lijst, meld dit dan in kleur Blauw is een zoon, Roze is een dochter, Groen is een verrassing Bij het aanpassen of aanvullen van de lijst, bericht 'Quoten' maar haal dan de[/QUOTE] ook weer weg anders werkt het niet.[/QUOTE]
Fijn dat de 20 weken echo's goed waren Simba, Rissie en Nijntje! De meisjes nemen de overhand, leuk hoor! Ik voel de baby nog helemaal niet en daar maak ik me soms best zorgen over. De placenta ligt aan de voorkant bij mij dus het is niet vreemd dat ik niks voel maar het zal me wel gerust stellen als ik soms een teken van leven krijg. Van de week een superschattig winterjasje voor onze vent besteld. Kreeg hem net binnen en hij is leuk! Moet hem echt even delen hoor..
Wij zijn net terug van de echo.. Ook wij krijgen een meid!!!!! Helemaal verliefd!!!! Kom later terug om de foto's te showen.. 😉