NOD-Clubje gaat verder. Uitgerekend in Januari 2016

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ismi2006, 14 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een rust hier! Alles goed met iedereen?

Ik ben toch zo moe weer de laatste tijd.. slaap iedere middag ruim een uur. Komt misschien wel door de blaasontsteking ofzo. Gelukkig slaat de ab nu wel aan.

Vind het wel leuk dat we nu ook weten dat het een meisje is. Je kan veel gerichter kijken naar dingen. Leuk hoor! Binnenkort gaan we de kamers veranderen hier en dan beginnen we ook met inrichten.

2. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja het is zeker rustig,
    Wat raar dat we niks van miekje gehoord hebben,hoop wel dat alles goed is met haar en de baby!!

Gelukkig slaat de ab aan ismi!
    Ik ben de ene dag erg moe en de andere dag erg fit.
    Ik slaap ook bijna iedere dag wel ff een uurtje op de bank hoor,als ik tijd heb.
    Leuk he als je weet wat het is,idd veel makkelijker shoppen!

Ben nu erg druk met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft een maandag ! De dag erna vertrekken we voor 6 daagjes naar oosterijk.

Dat ik nu zo en dan de baby voel vind ik het fijn,maar heb der heel de dag nog niet gevoeld vandaag,dat vind ik echt helemaal niks!!
    Ook al weet ik dat ik alle bewegen nog niet hoef te voelen,en het ook nog niet iedere dag hoef te voelen rond dit termijn toch let ik er heel erg op en maak ik m soms zorgen.terwijl er vast niks aan de hand is,want de echo was goed,maandag bij de vk was ok alles goed.ben gewoon een stress kip!
    Word moe van me zelf soms,

3. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik snap het rissie. Al voel ik haar echt elke dag en schopt ze ook al zo hard dat het soms pijn doet...

Weet je ook waar je placenta ligt toevallig? Misschien heeft het daarmee te maken?

4. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Haaiiii allemaal! Sorry beetje druk geweest! Maar de echo was super!! Alles is goed met ons mupke en het is ook bevestigd dat het echt een jongetje is!

Leuk al die meisjes hier lijkt me super leuk! Maar ik ben inmiddels echt helemaal verliefd op ons mannetje!😍
    de echoscopiste zei dat hij een heel mooi hoofdje, gezichtje had. Voelde me zo trots 😊 überhaupt als je ziet dat die kleine alles zo goed heeft gedaan in z'n uppie voel je je zo trots. Ongelooflijk wat je allemaal kunt zien he! Ze zei ook dat hij kwa groei 3 dagen voor lag maar ik moest toch 18 januari aanhouden.

Over kleertjes, ik vind het ook lastig. Heb nu 3 rompertjes met lange mouwen, dacht dat die voor de winter waren. Maar dat is dus niet handig?

5. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké dan miekje! We maakten ons allemaal een beetje zorgen. Fijn dat alles goed is!!!

6. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh en de rompertjes.. ik vond het altijd ontzettend vervelend om een shirtje met lange mouw over een romper met lange mouw aan te krijgen. Heb ik dus bij de 2e niet meer gedaan. Of dat te koud is... Ze adviseren 1 laag meer dan jezelf. Buiten hebben ze sowieso nog een extra deken of voetenzak dus die rompertjes hoeven niet perse hoor..

Ff ter aanvulling : je kan er natuurlijk wel een leuk shirtje met korte mouwen overheen doen he als het niet al te koud is. Dan hoeft een extra vestje ook niet.. ;)

7. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik mis cdvg ook wel trouwens...

8. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Ja sorry... we hadden gisteren pas om 16 uur echo en daarna zijn we gaan uiteten om het te vieren. Vandaag hele dag gewerkt dus had nu pas tijd.... lief van jullie xx

Thnx voor de rompertjes tips! Handig die ervaren mama's hier ;) Was cdvg niet op vakantie? Lady mis ik ook al een tijdje inderdaad!

9. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O fijn miekje dat alles oké is met de kleine man!!
    Ja idd cdvg las geloof ik wel mee,maar was druk ofzo dacht ik,en lady mis ik ook idd!
    Hopenlijk ga het goed met de dames.

Ismi de dame van de echo zei dat me placenta mooi achter ligt en ik dus de baby lekker snel kan voelen.
    Nu ben ik de laatste paar dagen erg aan het rennen en vliegen wegens de bruiloft .maar toch vind het niet fijn dat ik er zo weinig voel en zeker als andere schrijven ik word beurs geschopt,
    Gelukkig heb ik wel de angelsound en weet ik dat het hartje gewoon klopt en hoor ik der ook bewegen,denk dat ik gewoon niet alle bewegingen voel.maar het maakt me ook onzeker en kan moeilijk iedere dag met die angelsound op me buik gaan zitten.anders toch de vk maar even bellen.mis kan ze me gerust stellen

10. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook de echo gehad. Alles goed!! :)

11. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn Norki!!!

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Fijn norki en miekje!

13. Stokje

Stokje Lid

29 apr 2015
    60
    0
    0
    Nagelstyliste
    Fijn norki en miekje dat de echos goed waren!!!

Voor de ervaren moeders ff een vraagje,,
    zijn er nog dingen die vaak op zo'n uitzetlijst staan maar je eigenlijk niet nodig hebt?
    Ga morgen baby shoppen met een nicht:)

14. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet ik even zoeken naar zo'n uitzetlijst haha!

15. Ismi2006

Ismi2006 Bekend lid

1 mrt 2015
    803
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb de flanellen luiers nooit gebruikt en de navelbandjes niet...

16. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    idd de navelbandjes dat was ook mijn eerste ding toen ik je vraag las..

17. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi hoi,

Even een snel berichtje omdat ik zag dat ik gemist werd! Lief :)
    Hier gaat het goed ben nog wel best vaak ziek en de moeheid slaat ineens enorm terug.
    Maar vandaag naar de 20 weken echo geweest en alles was top!mevrouw groeit lekker! Zijn zo druk in ons huis bezig en alles regelen dat ik tijd tekort kom maar denk nog wel aan jullie en lees af en toe om te checken of alles goed gaat.

Liefs!

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Fijn dat alles goed gaat lady en je een mooie echo hebt gehad!!
    Wel vervelend dat je af en toe nog ziek bent,wel vervelend als he dat al die tijd blijft houden.
    Succes met jullie huisje!!!

19. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

8 jan 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ha meiden. Ik heb hier een dubbel boek, misschien kan ik er iemand nog een plezier mee doen? Vader worden voor Dummies heet het boek. Heel leuk en nuttig en ook grappig voor de man. Alleen hebben wij er nu dus 2! Iemand interesse, nieuwwaarde 14,95 als ik het goed heb

20. Miekje87

Miekje87 Bekend lid

22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Fijn Lady en Norki! Gelukkig gaat alles goed met onze mupjes. Sinds die echo voel ik me nog trotser en blijer. We konden echt lang naar hem kijken zo leuk. Was de kleine bij jullie ook wakker trouwens tijdens de echo?

Lady fijn van je te horen, vervelend dat je zo vaak ziek bent nog. Hoop dat je snel meer kunt genieten en ook van jullie huisje natuurlijk :)

Wat een goede vraag stokje van de baby uitzet. Heeft iemand inderdaad nog een goede lijst zonder alle extra's die je niet nodig hebt :D fijn weekend iedereen!

Deel Deze Pagina