Poeh hier zo ontzettend zenuwachtig!!! Morgen trouwen en voel me echt een stuiterbal Zo hieper de piep!!! Gelukkig is er vandaag nog zat te doen dus hoef gelukkig niet stil te zitten. Vannacht al slecht geslapen dat ik nu toch al moe ben en vannacht zou het nog wel erger zijn.morgen een drukke dag en dan dinsdag naar oosterijk.denk dat ik eerst een paar dagen nodig heb om bij te komen hihi.
Fijn al die goede echo's! Op onze lieve gezonde mooie hummeltjes Ik heb zeker de helft uit het kraampakket niet gebruikt... Maarja, die krijg je toch voor niks Eerlijk gezegd heb ik bijna geen sokjes gebruikt in het begin.. Het was veel praktischer en warmer om broekjes te kopen met voetjes erbij aan! De sokjes gaan snel uit en de broekjes kruipen omhoog! Kleine praktische tip Andere kleine tip waar ik nog aan dacht voor na de (natuurlijke) bevalling: Zet een fles water bij het toilet of po... Plassen met wondjes/ scheurtjes doet zeer Tijdens het plassen kun je dan tegelijk spoelen met water! Als ik nog wat verzin laat ik het wel weten Rissie heel heel erg veel plezier morgen! Geniet ervan, het is (helaas) zo voorbij!
O dat is een handige tip idd een fles water naast de wc!! Ja ik denk ook dat het zo voorbij is! Je kijkt er maanden tege aan en dan opeens is het al Weer voorbij. Gelukkig hebben we nog iets leuks in het vooruitzicht erna! De kleine meid
He meiden! Ik ben 2 weken op vakantie naar duitsland! Internet is hier echt minimaal vandaar even een snel berichtje! Rissie veel plezier morgen!! Heerlijk genieten van jullie dag! Veel liefs van mij!
Handige tips! Ik kreeg van de mevrouw van moeders voor moeders de tip om die witte kannen daarvoor te bewaren! Rissie kan me voorstellen dat je behoorlijk stuitert de dag voor je bruiloft! Heel veel plezier morgen, hoop dat je een prachtige dag hebt en Mataraa heel veel plezier in Duitsland!
Dankje wel dames! Hier alles gedaan . Heel de dag bezig geweest dus nu lekker op de bank uitrusten! Als ik druk bezig ben en veel sta krijg ik rugpijn en buikpijn. Zodra ik ook maar een half uurtje zit is het weg. Denk evht een teken dat ik teveel doe. Ga morgen genieten!! Hopenlijk geen rug of buikpijn
Matarra ook een fijne vakantie!! Wij zijn onderweg naar Oosterijk na een mooie geweldige dag!! Wat onwijs gaaf zo'n dag!! Ik dacht zet er even een fotootje op voor jullie! ( in de jurk niet goed te zien dat ik zwanger ben, alleen vanaf de zeikant een mini bolletje)
Goedemorgen meiden! EIndelijk weer even uitgebreid de tijd om te reageren Gefeliciteerd RIssie en wat zagen jullie er mooi uit! Fijn dat het zo'n mooie dag was en nu genieten van de honeymoon! Zwanger ben je al haha dus dat heb je alvast in de pocket Oh die spoelkannen zijn idd heel handig. Als je in het ziekenhuis bevalt, krijg je sws een flesje daar die je mee kunt nemen. Die witte kannen moet je ook niet wegdoen, zijn er handig om straks de haren mee uit te spoelen van je kleintje. Nog ver weg, maar vooral als ze richting peuterleeftijd gaan en allemaal een hekel krijgen aan haren wassen, is dit het beste alternatief voor de douchekop! Verder weet ik niet of jullie verloskundige ook een uitzetlijst in het boekje gedaan heeft? Die is altijd best compleet. Flanellen doeken heb ik wel gebruikt als onderlegger in de wandelwagenbak en wiegje. Er gaat in het begin nog wel eens wat fout met die spuitluiers . Verder kun je nooit genoeg hydrofieldoeken hebben. Daar ben je echt grootverbruiker van de eerste tijd. Een stuk of 20 is echt het minimum. DIe van de Hema zijn fijn! Ohja spuugdoekjes zijn meestal te klein, die werden ook vervangen door de hydrofiel hier. Over hydrofieldoeken gesproken, vergeet alle superzacht en fijne badomslagcapes. Heel fijn hoor om er 2 te hebben maar uiteindelijk kun je beter van die reuzehydrofieldoeken kopen. Daar wikkel je je kleintje ook helemaal in en die drogen fijn af! Alle onderleggers tegen het vruchtwater in het kraampakket zijn vaak zweterig en kraken. Bij de action hebben ze hele fijne waterdichte matrasbeschermers die je echt niet merkt. Ook fijn in de weken na je bevalling als je veel vloeit. Weet je zeker dat als het fout gaat, je matras geen vlekken krijgt. Koop niet teveel luiers maatje 1.... wacht eerst even af hoe groot je baby is . Wat wij wel gaan halen dit keer is een cosleeper. De vorige keer uiteindelijk de wandelwagenbak in het midden van het bed gehad, maar dat was geen succes. Vooral niet omdat aapje graag in slaap viel met een pink van ons in de mond en dan zat je altijd met de rand van de bak. Ik heb cosleepers gevonden die incl matras en hoeslakens tussen de 90 - 110 euro zijn en voor ons is het dat absoluut waard. Met de nachtvoedingen makkelijk want je hoeft er niet uit. Extra verschoningskussen op de slaapkamer zodat je de luier ook daar kunt doen.Wij gaan nu ook een elektrisch verwarmingsding halen, snel en makkelijk! Warmt op in paar minuten, hup in bed tijdens de voeding. Bedje nog lekker warm na de voeding! Euhm ik kan echt nog heel lang zo doorgaan, maar ik stop maar even haha! Anders wordt het echt zo'n lap tekst. Zijn alle 20 weken echo's nu geweest? Wij mogen donderdagavond om 20.15 uur!
Wat zagen jullie er mooi uit rissie! Heel veel plezier in Oostenrijk! (wel grappig, had echt geen blondine bij jou gedacht )
Wauw Rissie wat zie je er prachtig uit! Leuke foto, en nu lekker nagenieten, veel plezier Jesz wat een handige tips allemaal!! Heel fijn
Haha jeszs goede tips idd! Die zachte badcapes gebruikte ik ook nooit voor het afdrogen, meestal alleen voor het warmhouden op de bank ofzo. Liefst wil ik ook een co-sleeper maar we hebben een prachtig wiegje gekregen van mijn vader dus kan het eigenlijk niet maken om een ander bedje te kopen...
Haha Nijntje grappig als je nu een foto ziet en je er dan een ander beeld bij hebt van iemand. Heb hier ook met mensen hihi. Allemaal goeie tips jeszss die ga ik even noteren. Altijd handig aangezien het onze eerste is. Aan ouders kan je het ook niet echt vragen dat is allemaal al 25 jaar geleden en hadden ze weer andere dingen die nu wel of niet mogen.wij zijn ook de eerste in de vriendenkring dusja. Zo lekker vroeg me bed in na de langen reis.morgen nog 1 keer me jurk aan voor wat foto's in oosterijk. Dan kan hij de kast in.
Haha Rissie bereid je maar vast voor op een opmerking die je veel gaat horen: Vroeger bij ons ging dat allemaal anders...... zucht . Leuk dat je in Oostenrijk nog foto's gaat maken in de jurk, mag je hem toch nog even aan! Ik vond het zelf zo gek om de dag erna in de supermarkt te lopen in mn spijkerbroek en dat niemand meer keek. Ik was nog niet klaar met de kleding Mooi buikje hoor Ismi! Ik zal er binnenkort ook eentje maken, vandaag mn bankkloffie aan haha met oversized trui dus dat heeft weinig zin . Er zit gewoon 2 weken verschil tussen ons, had ik helemaal niet door dat het verschil zo groot was Ik heb zo'n dag.... dat ik het liefste in bed was blijven liggen met een deken over mn hoofd. Begin dat al steeds meer te krijgen nu, zal wel alleen maar erger worden. Ik hou van cocoonen als ik zwanger ben, helaas denkt de kleine man er anders over, die wil nu al naar buiten, veel te koud
Haaaai meiden. Lief dat ik gemist wordt. Heb niet meer geschreven inderdaad. We zijn net terug van onze vakantie naar New York. We hebben een super te gekke tijd gehad en enorm genoten van elkaar en de stad. Voelde mij heel erg goed en had nergens last van (behalve natuurlijk de vermoeidheid aan het einde van de dag) Voel de kleine man al enorm goed (dat maakte de vakantie ook een stuk relaxter) en ook mijn vriend kan hem aan de buitenkant voelen en zelf zien bewegen, heel bijzonder. Ik zal morgen of overmorgen alles even terug lezen voor zover dat lukt en uitgebreid reageren. Even snel voor nu: Simba en Rissie, gefeliciteerd met jullie huwelijken! Prachtige foto's van jullie. Jeszss, wauw wat leuk, een meisje. Nu heb je een koningspaar zoals ze dat noemen. Gefeliciteerd...